Presenta't / Preséntate a la comunidad

no havia vist aquet apartat abans ! [bonk]

bueno jo em dic Carlos (20 anys) sóc de Menorca pero actualment em passo el hiverns estudiant a Catalunya.

Portu 3 estius fent windsurf, desde el 2º estiu ja treballava com a monitor jaja [neng] a l'escola Surf&Sail a Ciutadella de Menorca , aquet serà el primer hivern que pogui navegar ja que fins aquet hivenr no tenia furgo propia i havia de dixar el material a Menorca.

L'spot que ara tenc com a "local" és Riumar i l'almadrava si entren condiciones d'ones i vent side-off.

a partir del decembre em traslado a barcelona i zona nord de catalunya (pals), amb una mica de sort podré anar a fer uns mesos a Pozo.


Material amb que tinc la sort de navegar: [ojos]

Tables : Jp real world wave 91L 2007
Goya custom wave 75L 2008

Veles: 3.7 Gaastra Manic
4.2 Secret sails Epic
4.7 Goya Sails Wave 3D
5.2 Tushingam The Rock
6.2 Neilpryde Search

Botavara: Neilpryde X9

[sing]

[saludo]
 
Hola a tothom!!!

Em dic Jordi, tinc 27 anys i soc de L'Hospitalet de LLob. Fa un parell d'anys vaig fer un curset d'iniciació i em va molar molt això del windsurf... total q vaig comprar material, taula de 145l i vela de 5.4 de 2ª mà.Ho tinc guardat al CN castelldefels però no hi ha massa ambient i moltes vegades q hi he anat per posar-me a l'aigua sol em jinya la veritat, soc bastant "novato". Total q ho vull trure d'allà xq es una pasta i no ho aprofitu, i posar-m'hi en serio d'una vegada!
Tot just vaig fer un curs aquest cap de setmana passat a Port de la Selva i em va sortir un semi water start amb l'aigua pel pit però tocant de peus a terra (q difícil ho veig sense tocar aixecar la vela! flipo!) . De cara a quan faci fred vull dominar el water per no congelar-me i després ja començaré amb arnés i demés coses... la gent navega a l'hivern tb no?
En fi, q si algú em pot recomanar un club o lloc on guardar el material a bon preu i on hi hagi ambient ho agrairé!

salutacions a tothom!
 
Hola, Idroj:

Doncs jo estava igual que tu: sempre havia estat a clubs de vela, on pagues una pasta, i si no tens una feina amb un horari molt flexible que et permeti navegar entre setmana, si has d'esperar a tenir vent els caps de setmana, acabes per no aprofitar-ho. Jo estava acostumada a navegar només a la platja del meu club, que era primer el de Canet de Mar, i després el de Cabrera de Mar. A tots dos, cada any pujaven la quota una barbaritat. I des que tinc el material a casa que vaig a navegar a St Pere Pescador, on tens moltes més possibiltats d'assegurar el vent, i m'ho puc programar des del dia abans d'una manera més fiable (tot i que a vegades punxes, també, és clar). El que no suportava era allò de mirar de no fer massa plans pel cap de setmana per si de cas a última hora s'aixecaven alguns nusets de vent al Maresme, cosa molt poc habitual. I potser els dies bons, o treballava, o tenia algun compromís. Total, que el millor que he fet és treure'm dels clubs i navegar pel meu compte. Als spots bons sempre hi trobaràs gent. I sinó, per això està aquest foro. Jo encara no conec ningú cara a cara dels d'aquí, però pel que veig, cada setmana pots veure on va la gent a navegar, i pots quedar.

Vinga, doncs, aquí tens el meu consell.
 
No naveguis sol, acabaràs per desmotivar-te... Connecta't al fòrum i queda amb nosaltres. Sempre trobaràs algú i de tothom s'aprèn.

Ens veiem a l'aigua! (a veure si m'espavilo ja, que porto una temporada...)
 
Hola!

Soc la Minka, soc de Barcelona i tinc... ufff, no sé si dir-ho, uns quants anys (concretament 44 (( [smilie=laleche.gif] ))).

Vaig començar amb el windsurf quan en tenia 14, ho vaig deixar, vaig tornar a fer un curs als 28 i ho vaig tornar a deixar. Després d'això em vaig enganxar al busseig, ja veieu que el mar és el denominador comú. He estat molt enganxada al busseig i ho considerava la meva gran passió fins que vaig tenir un ensurt, al 2008. Des de llavors no he sigut capaç de tornar a fer cap immersió, ho intento però m'agafa angoixa i l'haig d'abortar.

Aquest any 2009 he estat rumiant al respecte, i he estat recordant que el windsurf m'agrada moltíssim, així que he decidit convertir el 2010 en el meu gran any de retorn. Ok, no soc la més jove, però mai és tard! [sing]

Què em recomeneu? On puc fer el curs? Quan el farieu?

Salutacions a tots!!!!
 
Ja ja no et preocupistampoc ets la mes grans "SUPOSO" es broma je je je la millor epoca per fer el curs, es a la primavera.
Ves seguint el foro i llegint tots el reports i quedades, ja veuras quines ganes t'agafan de nou.
Organitzem quedades per navegar sovint, a vegades de dos a vegades de 11 depen de la epoca i de les previsions.
Vinga et volem entre nosaltres jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
 
alextxell dijo:
Ja ja no et preocupis tampoc ets la mes grans "SUPOSO"

M'ho veia venir... [sorprendido]
Doncs res, la carrossa et dóna les gràcies per la teva benvinguda! Prometo seguir el foro i aprendre tant com pugui. Ara estaré fora uns dies, però a la tornada em començo a instruir de valent.

En quant a les quedades,,, això encara em queda una mica lluny, encara no n'he fet ni el curs! Temps al temps, però, tot arribarà. A la que comenci a fer una mica de bon temps faig el curs. Així aprofito també el meu neoprè de submarinisme. Suposo que m'anirà bé pel windsurf, o pot ser no?

Fins aviat i gràcies!
 
Hola, Minka:

Que bé! Una altra noia que s'anima a fer windsurf! Veuràs que seguir aquest foro és la millor manera de motivar-te, sobretot de cara al dia que decideixis desplaçar-te amunt i avall buscant el vent. Jo porto anys fent windsurf, però només un any i mig carregant-me el material al cotxe. I és quan començo a progressar de veritat. Tu ja tenies una mica de base, no? Havies navegat amb material propi?

Per fer un curs, jo començaria cap al mes de març, que és d'aquí a no res. Suposo que a Barcelona, a la base Nàutica de la Mar Bella o al Centre Municipial de Vela del Port Olímpic en deuen fer, i si volguessis començar en aigües més calmades, també se'n fan al Club de la Gola del Fluvià, a St Pere Pescador. Navegues a la desembocadura del riu fins que pots sortir al mar quan ja controles una mica més. Els de la Gola crec que comencen a principis de maig. Et passo l'enllaç: http://www.fluvia-gola.com

Jo ara a l'hivern, els dies més freds no navegaré, però només que pugi una mica la temperatura per sobre de 12ºC al migdia, aleshores ja sí.

Doncs bé, si et tornes a dedicar al windsurf, potser coincidirem algun dia en algun spot. Tu vés seguint el foro..

Vinga, que vagi bé!
 
Irisia,

Si estàs a Bcn, jo et recomano que facis el curs a Vanas windsurf (Pavelló de la Mar Bella), allà tens el Gabi, monitor de qui tothom està súper content.

Jo no em vaig arribar a enganxar mai al submarinisme per la senzilla raó que ja vaig tenir molt mal rotllo la primera vegada que m'hi vaig posar... malgrat anar acompanyat per un professional. L'única emoció que vaig arribar a sentir va ser clautrofòbia, angoixa i palpitacions.

El windsurf? Buf! Una passada... No et desanimis, perquè al principi costa. Persevera. Et volem veure a l'aigua aquest estiu... Ah!, no s'exigeix cap condició per venir a les quedades, vine encara que sigui d'expectadora.
 
gemma79 dijo:
.........

Jo ara a l'hivern, els dies més freds no navegaré, però només que pugi una mica la temperatura per sobre de 12ºC al migdia, aleshores ja sí.

Doncs bé, si et tornes a dedicar al windsurf, potser coincidirem algun dia en algun spot. Tu vés seguint el foro..

Vinga, que vagi bé!

Gemma, a l'hivern no tot són dies grisos i freds... L'altre dia a Malgrat, solet, vent suau càlid de sud... un luxe.
 
Estic esperant un dia d'aquests amb candeletes, Salvi. Després de l'últim intent frustrat a Malgrat.... Doncs ara, com que aquests dies han pujat les temperatures, esperava a veure què faria aquest diumenge (demà no, que treballo), però veig que es preveu un dia gris i lleig sense res de vent. En fi.., a veure si el cap de setmana següent tenim més sort.
 
Hola de nou!
Moltes gràcies per les vostres respostes, he estat uns dies a Alemania (no veieu quin fred que ha fet) i per això no us he contestat abans.
Fins aviat :)
 
Hola a tots, em dic Fredi, tinc 41, soc de Llavaneres. Des del 20 ke practico akest meravellos esport, pero de forma irregular. Des de l'any passat ke sembla ke m'hagi a tornat a enganxar mes en serio. Acostumo anar a St Pere, Leucate, Trabucador, Malgrat...
Bueno, pos res, un saludu a tots/es i espero ke ens anem veient tot sovint...alla on bufi mes el vent.
 
benvingut fredi!!! a veure si coincidim que ja tenim lestiu a tocar!!!

gemma!!! anims que a partir d'ara entrará mes suau...
 
Molt bé, Fredi! No s'ha de deixar mai, el windsurf. Si ets de Llavaneres (jo sóc de Mataró i a Llavaneres hi treballo), suposo que deus navegar també a Cabera de Mar. Allà, quan entra bé el garbí hi ha molt d'ambient de windsurf. Llàstima que a l'estiu és molt complicat trobar-hi aparcament.

Not, em sembla que fins a finals de març no crec que navegui. Ara de moment intento aprofitar la temporada d'esquí, que és molt curta. Però és clar que sempre que pugui, si pugen una miqueta les temperatures i pinta bon vent a Malgrat, aniré cap allà.

Vinga, ja ens veurem!
 
Hola a tots,

Jo em dic Victor. Estic a punt de fer 38 anys. Vaig començar ara fa 6 anys després de passar-me mitja vida veient amics que en feien i no sé per quina raó jo agafava la meva piragua i remava per Palamós creient-me diferent a ells. Però he de reconèixer que em picava la curiositat d' aquell esport de vela.

Als 32 anys vaig dir que ja n' hi havia prou i que havia de provar el windsurf. Em vaig apuntar a un curs a Pals i des de llavors enganxat del tot. Als 33 vaig conèixer la que és la meva dona i la vaig conquerir fent-la pujar a una tabla en una bassa entre les dunes de Pals. Li va agradar tant, i com jo ja estava enganxat, no ens ho vam pensar dos cops: aquell estiu marxàvem a a Cabarete.

Des de llavors naveguem sempre a Pals primavera, estiu i tardor (l' hivern enmandreix una mica). Estem esperant una nena per d' aquí dos mesos que, evidentment, algun dia tindrà la seva chiqui vela i chiqui tabla. Per cert, curiós, els meus amics ja cap ni un fa windsurf. ho van deixar quan tenien 28 anys i sincerament no ho entenc perque jo, no ho deixaré mai.

Salutacions a tots!
Per cert, si a algú li interessa una Roberto Ricci de 150 litres, he penjat un post a 'Compra-Venta de material'.

Bon vent a tots!!
 
Hola ha tothom!!!! Es hora de presentarse...
Em dic Joel, tinc 27 anys i aquest estiu passat vaig començar a fer Windsurf ( si se li pot dir aixi, jejejje). Soc de Badalona, i desde ven petit em picava la curiositat aquell esport que veia practicar a la gent davant del CNBetulo, tenia pinta de ser divertit i addictiu.
Doncs si...20 anys després...vaig decidir que havia de probar-ho. Vaig fer unes classes a Pals i vaig veure que ja començava a enganxar-me, aixi doncs, vaig començar a fer calaix durant l'any per poder comprar-me material propi per el següent estiu. tot de segona ma clar!!

Vaig comprar-me un potaavions ( una Bic Nova de 182L ), un " aparejo" 5.3, y a l'aigua!!! En plan autodidacte, pas x pas i seguint els bons consells del foro, de videos, de llibres...

Tot el mes d'Agost me'l vaig passar a la platja,( a la Gola del TER, entre Pals i l'Estartit) fes o no fes vent, agafant equilibri, començant a fer maniobres basiques, y fins y tot, ja cap al final i quent bufava fort, començant a planejar ( o aixo crec jejjeje)

Doncs be, despres de tot aquest rollo, només dir-vos que em veureu sovint per aqui, i espero poder assistir a alguna quedada d'aquestes que feu per poder ni que sigui parlar de Windsurf amb algú, ja que del meu entorn ningú el practica, i el meu nivell es molt baig per navegar amb vosaltres. Aquest any començare amb l'arnes ( que ja el tinc des de ahir!!!)i intentaré avançar el maxim, encara que crec que necessitaria una vela mes gran per aprofitar mes dies.

Gracies...i sobretot Bon VENT per a tots!!!!!
 
bones a tots dos!!!! y felicitats per comencar

joelgt dijo:
i el meu nivell es molt baig per navegar amb vosaltres. Aquest any començare amb l'arnes ( que ja el tinc des de ahir!!!)i intentaré avançar el maxim, encara que crec que necessitaria una vela mes gran per aprofitar mes dies.

Gracies...i sobretot Bon VENT per a tots!!!!!

no t'ho creguis!!!! jo he fet com tu pero 10 anys mes tard de ben petit tenia ganes i no vaig comencar (perdoneU per les errades pero tinc un teclat al portaTIL que la meitat de tecles no van...) fins als fins als 36 ara fa 3 anys.

Som uns cuants que estem aprenent i naveguem en condicions suas, millor que en les dures...

Victor felicitats per la nena!

Jo tambe tinc un nen petit i es el que fa que estigui mes per el foro que a l'aigua.. pero tambe esta perfecte!!
 
Volver
Arriba