Presenta't / Preséntate a la comunidad

Hola a tots!
Ja fa dies que faig el tafaner per aquí, i em decideixo a presentar-me.
Josep, de Sabadell. Cinquanta i pico. Ja fa anys que navego, si no recordo malament des del 80. Vaig començar a Castelldefels després a Pals, Port de la Selva, Sant Pere etc. Anar fent, només als estius i progressant molt poc a poc. I ara fa un parell d'anys amb el material a Gava (JP 122 i 102, i veles 9.2 , 7.5, 6.5) procuro navegar tot l'any, i la veritat es progressa molt mes depressa. Que el vent ens acompanyi !
 
Benvingut ;)
Tu pregunta o comenta el que vulguis. El foro es vostre.
 
Hola, hem dic alex! Jo soc de la costa brava, navego sempre x sagaro, san antoni, palamos i si la temperatura ho permet a Leucate!.
 
hola a tothom,

Desprès de molt de temps he decidit registrar-me, sincerament no es la primera vegada que hi he entrar;
les ganes d'aprendre m'han portat ha estar hores llegint les vostres anècdotes i consells.
Aprofito doncs per donar-vos les gràcies personalment.

Comentar-vos que fà mot poc que he començat amb aquest esport que tant m'agrada,
No hi ha dia que no pensi en navegar!
Ja fa quatre "estius" que vaig començar llogant material fins que l'estiu passat em vagi poder comprar l'equip de segona mà,
nomes he pogut navegar a l'estiu, amb un progres lent... a la fí aquest estiu he comprat l'arnès i he me penjat!
una sensació brutal! recordo que de sobte vaig començar a riure com un locu, estava flipant!
em vaig dir a mi mateix per que no l'havia utilitzat abans!
tot i que el col·legues que he fet a Sant PEre em deien que ja trigava, que havia de fer servir l'arnès!
(perdoneu-me el to elevat d'entusiasme- però fer això em fà molt molt feliç)
la gent que he conegut a la platja son holandesos i alemanys dels qui he rebut bon consells,
per cert gent gran amb molta experiència, dels qui he après. poques vegades gairebé mai he coincidit amb gent d'aquí.
això encara em fa mes feliç, saber que tinc windsurf per anys i panys em motiva i vull mes i mes.


aquest últims dies he tingut una sensació de planejar però realment ho dubto...,no ho tinc clar..
això si em foto unes hòsties, catapultes....que deu ni do!!!

bè..quin rollet ..hahahahaa

aprofito també per dir que si algú vol coincidir a SantPere serà un plaer,
tot i que últimament vaig sol a SantPere, (algú hi ha però la majoria de foreigners han marxat) voldria compartir i aprendre de tot aquest mon!!
o potser sabeu a quina zona de sant Pere on trobar mes concentració de windsurfistes¿?

gràcies a tots!
Salut!
 
Hola companys!

Em dic Gerard tinc 46, si no em descompto.

Fa 5 anys que navego, però només 20 dies a l'any. (Sí, ho sé, vaig començar als 40 [meparto] , sóc a la segona joventut)
El meu spot és a sant Pere Pescador, Càmping Ballena.
Visc a Andorra tot l'any i només puc navegar a les vacances d'estiu, ja que ni la dona ni els fills navegues. Sort que els agrada el càmping.
Material: Bic tecno 165, NP 6.7.
Busco:
1.- andorrans, alt urgellencs, cerdans o ripollencs per fer escapades d'un o dos dies a la costa brava. (obriré foro amb aquest títol [platano2] )
2.- JP x-cyte 135 +- o tabou rocket o similar barata per progressar.
3.- Salut i bon vent!!!
 
Hola a todos.
Me gustaría contactar con gente en la zona de Barcelona para navegar.
Resido desde hace poco en Cerdanyola y me gustaría saber por dónde se mueve la gente, conocer spots etc...
Gracias de antemano!!
 
Hola

Actualmente se comenta casitodo en un grupo de Telegram en el que somos 177. Se suele habar en catalán, pero por supuesto cada cual habla en lo que quiere, así que si lo entiendes te bajas el telegram y te agregamos.

Estos días vamos a tener viento!!!!
 
Buenas me llamo David, hace unos 3 años que hice el curso y desde el verano pasado que pude comprarme mi material que estoy navegando, suelo ir a castelldefels aun que si dispongo de tiempo voy donde haya viento jajajaj Me gustaria saber si hay algun grupo de whats o que me unieran al telegram.

Saludos compañeros!! Y buen viento [platano2]
 
Hola,

Em dic Alex, tinc 28 anys i visc al maresme.

Acabo de fer un curs de Windsurf de 2 caps de setmana i la veritat es que m'ha agradat molt i vull seguir aprenent.

Disposo de temps els caps de setmana i no m'importa desplaçarme.

Alguna recomanació per a poder fer algunes classes més?

Gràcies i salutacions,
alex
 
Hola

Benvingut al windsurf, el millor esport del mon!!! Llástima (o no) que la majoría de gent no ho sap i s'ho perd!! [big-laugh]

En aquesta época a la costa central fa poc vent, dies puntuals pot entrar térmic però és una mica-bastant imprevisible. En aquesta época a Sant Pere pescador fa vent molt sovint, quasi cada día, i hi han moltes escoles, si vols/pots pujar els caps de setmana és el teu lloc pre progresar.
 
Hola Silent,

I taan bon esport! En 2 caps de setmana m'ha enganxat. Arriba el Dilluns i nomès penso en on poder anar a navegar el cap de setmana...:)

Doncs hauré d'anar cap a Sant Pere que hi falta gent!!

Gràcies i salutacions,
Alex
 
Volver
Arriba