Presenta't / Preséntate a la comunidad

salvi

Totalwind Hero
Mensajes
2.146
Puntos
0
Ubicación
Barcelona (Catalunya)
Hola!

Podem començar per presentar-nos.

Em dic Salvi i sóc un dels encarregats d'aquest fòrum de CatalunyaWindsurf.

Tinc 39 anys i en porto des dels 17 fent windsurf tot i que de manera + o - irregular.

El windsurf em fa feliç 😁 i dóna sentit a la meva vida, després de la família, és clar!

Navego principalment a Barcelona i els meus spots preferits són Port de la Selva i El Burro a Fuerteventura [ojos2] [ojos2] [ojos2]

Material: Sailboards Tarifa 90l Freemove; Techno 273 de 125l; veles Gun, Naish i Ezzy. Botavares Aeron. Com veieu, una mica de tot... no sóc "marquista";-)

Espero que ens poguem saludar freqüentment per aquí i... veure'ns ben sovint a l'aigua!!! [saludo]

Bon vent!
salvi
 
Hola, jo em tornu a presentar de nou!

Em dic Lluís, tinc 18 anys i navego desde fa any i mig!

Sóc de barcelona i tinc casa a la Costa Brava, a S'Agaró (spot local)

************

************

Un salut tots! :mrgreen:
 
Hem dic Enrique tinc trenta i pico.

Soc de Barcelona

Navego en Barcelona al Centre Municipal de Vela del Port Olimpic i a´l'estiu en Torredembarra

Navego desde fa 4 anys apesar de que vaig provar el windsurf per primera vegada al 13 any, pero no vaig ser capaç ni de drisar la vela [bonk]

El meu material: JP X-cite 135, C2 Sailboard 140. Veles gun booster 7.2, NP expresion 6.1
 
Hola em dic Arnau

Porto temps navegant pero de maner molt irregular

Els meus spots favorits son Sant pere pescador y Gandia

El meu material es una ST evo 74 y JP super cros 96 i veles naish, north.

saludos a tothom
 
jo sóc en jordi, 34 anys, de navata (a 7 km de Figueres)
vaig començar en wind quan en tenia 7anys pq el meu pare era molt aficionat, tot i que al 12 em vaig passar al futbol i fins als 32 que no m'he retirat he tingut poc temps pel wind, algún cap de setmana a l'estiu fora de temporada.

després d'un viatge a fuerteventura m'hi vaig tornar a enganxar totalment, aprofitant que la meva dona va fer un curs de wind i li va encantar.

ara tampoc naveguem molt, pq tenim una nena de 18 mesos que ens ocupa el cap de setmana, però si la previsió és bona i segura, sempre tenim els "avis" que ens permeten una escapada, i amb el bon temps ja podrem portar la nena a la platja.

de material, tinc una syncro 92 lts, i a l'espera una C2sailboards fw 108 lts, i encara conservo una Jo's boards de quan navegava fa més de 20 anys. [aiba]
 
Hola, em dic Javi tinc 22 anys i intento navegar de fa un any, a l'ampolla (delta de l'ebre). Ara tinc la taula a castelldefels per intentar sortir tot l'any!!!! [heavy]
Saluts i...per quan una qedada totalwindcatalana??? [sing]
 
Què dius!?? De l'Ampolla a Kastas hi ha un bon tros, eh?

Cada quan puges?

Trobada totalwindcatalunyera, assegurada, pròximament... no sabem quan ni on... perquè des de l'últim cop, que vam baixar al Delta... Buf! Vaja que vam arribar a casa a les 10 de la nit!
 
salvipardas dijo:
Què dius!?? De l'Ampolla a Kastas hi ha un bon tros, eh?

Cada quan puges?

Trobada totalwindcatalunyera, assegurada, pròximament... no sabem quan ni on... perquè des de l'últim cop, que vam baixar al Delta... Buf! Vaja que vam arribar a casa a les 10 de la nit!
No m'explico be... [crybaby]
Dic que visc a barcelona, i e navegat 2 estius a l'ampolla, em va agradar i em vaig comprar una planxa. Com que no podia anr doncs...aquest hivern l'he portat a castelldefels per navegar tot l'any!!!

Lo de la trobada parlo d quedar per dinar/sopar... per coneixer a gent que navegui de mes o menys la zona
 
hola Javi [saludo] , has aterrat al millor lloc possible.

aquí hi ha molta gent de BCN que navega i darrerament es fan forces trobades, i si vas seguint les previs, veuràs que la gent en funció de les zones van quedant per navegar, per tant ja ho saps, si et quadre el dia i el lloc segur que seras molt ben rebut.
 
Tot depèn de la previsió... i de la disponibilitat personal... de vegades és més complicat del que sembla que totes les variables cnflueixin en un mateix punt. Però cal tenir paciència i quan es presenta l'oportunitat... una meganavegada tots plegats!!!

Qui més es presenta?
 
Jo aqui em trobu en un problema! Tinc el material a la Costa Brava, i no a barna.

Per tant per navegar he de pujar segur,


Aqui a bcn(ciutat) no tinc lloc on guardarla (si entres el material mullat i amb sal i sorra aqui a casa ma mare em mata segur [rambo] ) a més de que no se com podria moure el material x la ciutat xD

Méncantaria poder tenir algu de material aqui, per navegar alguns dies a bcn. Es més, surto a les 2:30 del insti, vull dir que...
Però aqui no em puc moure tant. Es una putada!

I d'aqui poc en TEORIA la Uni! si tot va bé, que encara esta per veure...



Sentu el rotllo però he volgut planificar la meva situació [qmeparto]
 
Mira lluís, només que li posis una mica de "morro" al tema pots navegar si t'ho proposes a bcn. Mira, jo navego tan poc que fins i tot podríem compartir el pàrquing de material que tinc a la Base
( no recordo quan surt a l'any en euros).

I, recorda, si mai puntualent pots anar a navegar a Bcn i no tens material, jo et dóno permís per agafar el meu.

Així de clar.
 
[saludo] [saludo] [saludo] Molt bones ventades,jo em dic Ricard,tinc 35 a punt dels 36 (aquest estiu)vaig navegar sent un nen (8 anys) i ho vaig deixar als 16 mes o menys,vaig estar 8 anyets navegant a Mallorca i quan podia a l'escala,Barna (1 cop) i Sant Pere,sortia normalment amb Mistral que era un grup que tenien una tenda a Mallorca que em sembla que despres van tancar,ells posaven el material,pero les dones,discoteques i algun altre vici em van forçar a deixar de navegar (no era compatible).Ara vaig tornar al setembre a navegar,estic agafant nivell a veure si arribo el que tenia,ja tinc ganes i mentrestant practicant al Delta (Trabucador) soc un fan,Altafulla,Barna,Sant Pere,Salou,Leucate,....be on em deixa anar la dona i la filla.De material en tinc una C2 de 115l i una F2 de 88l,esperant una JP de 130 i de veles en tinc una Gastra de 3.4,Neil Pryde de 4.2,Tribord Asx de 5.7 i tribord Asx 7.2,botabara Tribord i tecnolimits,2 alargos Tribord i 2 mastils.Aquest es el meu material i suposo que l'ampliare d'aqui a poc amb alguna taula pero mentrestant navego on puc i ben servit de material,doncs aquest diumenge vaig a Trabu pero aixo es un altre tema,espero trobar-me'n algu del foro i si no doncs que disfruteu amb aquest esport,per mi el mijor.Una abraçada a tots/es... [bonk] [bonk] [bonk]
 
Hola, em dic Pau, tinc 15 anys, practico el windsurf normalment als estius des de fa uns 3 anys (no me'n recordo molt b XD).

Navego a Mallorca pels estius tal com he dit abans i no navego a Barcelona durant l'any per falta de temps, ja que jugo a handball i no em queda gaire temps.
 
Hola, soy de Cubelles y alguna que otra vez me voy para el delta a navegar, empeze hace muy poco con esto, la verdad que me gusta bastante. Saludos.
 
JO em dic Carla Raich
tinc 16 anys
navego on puc i on em deixen , pero normalment a s'agaro i a sant feliu de guixols que es on treballo

i la meva pobre palmer fa més de un mes que no toca l'aiguaaaaa =(
 
Que dolentota que ets Carla...jejejeahir varem navegar amb en Lluis,podries haver vingut!!!!!jejeje,brutal!!!amb trencaments de mastil inclos!!!!ens veiem.... [qpasaneng2] [sing]
 
Ptl11 dijo:
Hola, em dic Pau, tinc 15 anys, practico el windsurf normalment als estius des de fa uns 3 anys (no me'n recordo molt b XD).

Navego a Mallorca pels estius tal com he dit abans i no navego a Barcelona durant l'any per falta de temps, ja que jugo a handball i no em queda gaire temps.

Llavors ves cap a munt,Cala Ratjada bon spot,he navegat 10 anys a Mallorca.
 
Volver
Arriba