Presenta't / Preséntate a la comunidad

Hola Hola!!!!!!

He començat alrevès, he demant per la Base Naútica abans de presentarme..... [aiba] [aiba]
Em dic Jordi visc a Bcn i vull reiniciar-me al wind, tinc 42 anyets i nivell dige'm-ne rovellat.
Tinc moltes ganes de tornar a l'aigua, una vegada surti una plaça a la Base Nautica o abans m'hi veure-ho.
Tinc un super soci que acaba de fer un curset, va "molt calent de wind" estem mirant una 140 litres per a començar s'escolten ofertes.

Pekl que fa a Base Nautica l'he escollit per proximitat a casa i per el bon ambient que s'hi respira.

Bon vent i salut
 
Jeje... a la Base ja serem una colla que ens acostem, rondem o passem dels 40... i dels 50! [heavy]

Benvingut i fins aviat!
 
Hola!
Ja vaig escriure un parell de posts per aquí però encara no m'havia presentat [bonk]. Sóc bastant nou en això del wind, portu 3 estius i ara m'he comprat material de 2a ma que de moment m'ha anat de P.M. A l'estiu navego a Port de la Selva però com que tinc pensat navegar a l'hivern he deixat la taula al C.N.B que per tenir s18 anys m'han fet un bon preu i no hi havia llista d'espera [neng] i així podré navegar a Barcelona sense haver d'anar amb el material amunt i avall!


Ens veiem a la platja!
 
Hola ! Em dic Enric sóc de Mataró i tan sols he fet un curs d'iniciació aquest Octubre,però ja estic desitjant que arribi millor temps per començar a aprendre de debó. L´he fet amb Windmataro i molt bé. Soc una mica veterà (45) per començar però es una cosa que em feia il.lusió fer de sempre i ara m´he decidit ! De moment seguiré llegint i aprenent des quee en saben !
 
quiquereef dijo:
Hola ! Em dic Enric sóc de Mataró i tan sols he fet un curs d'iniciació aquest Octubre,però ja estic desitjant que arribi millor temps per començar a aprendre de debó. L´he fet amb Windmataro i molt bé. Soc una mica veterà (45) per començar però es una cosa que em feia il.lusió fer de sempre i ara m´he decidit ! De moment seguiré llegint i aprenent des quee en saben !

Bienvenido Enric, para cualquier cosa en la que te podamos ayudar aquí nos tienes.

Con un buen neopreno no hay problema con el frio.

Que la edad no te limite, si le pones empeño puedes llegar con el windsurf a donde quieras, yo empecé con 35 años (ahora tengo 38) y aunque todavia me queda muchisiiiisimo por aprender estoy navegando como nunca me imaginé que lo haria.
 
Jo sóc testimoni de la progressió ascendent 😁 de l'amic enrike i dels seus problemes al principi (no fa més d'un any i mig) per agafar el planeig... Ara ja posa els peus als footstraps, va follat amb la seva c2 i està perfeccionant el waterstart (potser la maniobra més vital del windsurf).

Força, ànims, que les caigudes serveixin per continuar endavant en aquest esport meravellós!!!

Ens veiem a l'aigua companys!

salvi
 
Hola em dic Eugeni
Ja fa un temps que corro per aqui i m'he adonat que no m'havia presentat.
Tinc 41 anys,he estat are fa poc, una nena que espero que s'aficioni al windsurf ( de fet unas amics ja li han regalat una licra jejeje) navego desde els 14 , amb moltes aturades encara que cada any he navegat una mica, dels 14 als 18 va ser intensiu, depres... la uni, la feina etc... no havia pogut navegar tant, ara desde fa dos anys he renovat material i navego mes, encara que no tant com voldria (encara navegaba amb una Bic electric i una vela del 1994). de fet al bic encata la tinc ( soc un nostalgic) espero participar moltes trobades aquest any i progressar mes ja que estic una mica estancat.
Una abraçada
Salut i Bon Windsurf
 
Eugeni si tu ya eres un veterano del foro, un poco tarde para presentaciones no???? [risas]

¿Dices que estas atascado en tu progresión? venga ya!!!! si te he visto navegar y eres un crack!!!! yo si que estoy atascado aunque Salvi me halague, llevo un montón de tiempo intentando dominar el water y aunque me han salido un par no hay manera de dominarlo bien
 
Gracias me voy a ir a la cama mas feliz hoy jejeje, venga que los videso que presentates de fuerteventura se te bé una progresion espectacular.: la verdad es que el material nuevo esdiferente al antiguo, sobretotodo en la tabla pero poco a poco le voy cogiendo el truco , pero aun falta mucho. Insisto en una quedada de aniversario y si ademans navegamos pues..de PM

Salut i bon windsurf
 
Hola em dic David i visc tarragona.
Vaig començar a fer windsurf als 9 y 10 anys fent 2 curset d'1na setmana de windsurf per aprendre.
Ara tinc 17 i he começat a fer windsurf desde septembre, quan vaig fer un curset i despres( 1 setmana) hem vaig comprer material= Gaastra pilot 6.5 i tabou rocket 145gt per començar de veritat.
Han passat 4 mesos y estic enganxadissim, es monotema a casa, he mirat de tot sobre el wind, spots(fuerte, dahab, mykonos...) material tecniques etc.
Refernet a la navegacio se planejar amb arnes i peus als foots mes o menys be, virar tambe mes o menys be, trasluchar( anant lent, sense planeja i de vegades), tambe ser fer catapultes i fotrem unes bones "osties" saltant per el chopi i per culpa dels 145 litres de taula que vola que no vegeu. [muro] [heavy]
Ara fa 1 setamana hem vaig comprar una Np V6 7.5 de segona ma per poder sortir i navegar més, molt messsss( qin mono que tinc de navegar durant una setmana seguida) Vull anarmen a algun lloc, es a dir a furteventura durant una o dues setmanes per fer windsurf i quitarme aquest mono de navegacio a lo bestia, poder probar totes les maniobre que em siguin possibles... .
Doncs volia presentarme a tots el windsuristes de totalwind CAtalunya!

Ja teniu un amant del wind( enganchat tot el dia a windguru) al foro
I UN PESAT MES!!! [muro] [aiba] [qmeparto]

SALUTS A TOTHOM!!!
 
davidtgn15 dijo:
Hola em dic David i visc tarragona.
Vaig començar a fer windsurf als 9 y 10 anys fent 2 curset d'1na setmana de windsurf per aprendre.
Ara tinc 17 i he começat a fer windsurf desde septembre, quan vaig fer un curset i despres( 1 setmana) hem vaig comprer material= Gaastra pilot 6.5 i tabou rocket 145gt per començar de veritat.
Han passat 4 mesos y estic enganxadissim, es monotema a casa, he mirat de tot sobre el wind, spots(fuerte, dahab, mykonos...) material tecniques etc.
Refernet a la navegacio se planejar amb arnes i peus als foots mes o menys be, virar tambe mes o menys be, trasluchar( anant lent, sense planeja i de vegades), tambe ser fer catapultes i fotrem unes bones "osties" saltant per el chopi i per culpa dels 145 litres de taula que vola que no vegeu. [muro] [heavy]
Ara fa 1 setamana hem vaig comprar una Np V6 7.5 de segona ma per poder sortir i navegar més, molt messsss( qin mono que tinc de navegar durant una setmana seguida) Vull anarmen a algun lloc, es a dir a furteventura durant una o dues setmanes per fer windsurf i quitarme aquest mono de navegacio a lo bestia, poder probar totes les maniobre que em siguin possibles... .
Doncs volia presentarme a tots el windsuristes de totalwind CAtalunya!

Ja teniu un amant del wind( enganchat tot el dia a windguru) al foro
I UN PESAT MES!!! [muro] [aiba] [qmeparto]

SALUTS A TOTHOM!!!

Tranquil que no ets un pesat,apuntat com be diu en Salvi a les trobadetes que fem pel foro,t'aseguru que ho pasaras de conya,trobaras algu que esta una mica,pero nomes una mica sonat com jo,d'altres que naveguen com poden,tambe com jo,uns que son uns craks,d'aquests no soc jo,pero si en Marius,tenim gent molt bona,tampoc soc jo,i gent normal que practiquen el windsurf i s'ho pasen d'allo mes be fent catapultes o sortir disparat per que s'ha quedat la taula clavada en un banc de sorra i amb 25 nusos i una vela de 5.3 i una taula de l'any de la pico de 120l,pero que tira allo que dona gust,aquest si soc jo.Be en definitiva,seria qüestio de que vinguesis a una trobadeta i ja veuras com som gent normal,et podries apuntar i t'ho pasaras d'allo mes be!!!com pocs cops t'ho hauras pasat.Be et diria que vinguesis dema pero em sembla una mica precipitat pero si vols.....
 
A mes de precipitat una bojeria [muro]
Al windguru porten tota la setmana amb 30 nusos per dissabte, ara n'hi ha 37. Que pasa, em vols matar [aiba] que nomes porto 4 mesos navegant y el maxim de nusos que vaig fer es de 25 a la racha. [meparto]
A mes esta tota la peninsula amb vents molt forts el dissabte no aptes per una navegant novel.
A la proxima quedada a vera si em puc apuntar.

Un salut i salut a mes de vent......
[saludo]
 
Hola a tots,

Fa temps que dono voltes pel foro de totalwind; no solia entrar aquí perque no hi havia gaire moviment però crec que ja toca. Estic a la Base Nautica on navego quan quadren condicions, feina, etc, que no és gaire sovint. No faig gaire "vida de club": vaig si hi ha vent, navego i m'en vaig pel que no conec alguns "foreros" que em consta que també estan allà.

La qüestió es que fa uns anys intentava moure'm a Castelldefels, Pals, etc en busca del ansiat vent i les encara més ansiades onades. Actualment ho estic reprenent amb moltes ganes pel que si a algú l'interesa compartit cotxe i despeses i coincidim que ho digui (navego amb una kombat 105 y una RRD tiwinzer d'uns 80 litres i tinc 4 veles; prefereixo spots amb onades). Les meves destinacions predilectes són Pals amb tramontana (amb Garbí encara no l'he tastat) i Castelldefels (amb ponent o mestral). Algun cop he pujat a França (Sant Cyprien) o a Cabrera. Tinc ganes de provar Riumar. En fi, on hi hagi onadetes per pujar nivell.

També estic interessat en els viatges en grup. Ja he estat a Tarifa, Pozo, El Medano i Jericoacoara, ara em toca "Fuerte" i li tinc moltes moltes ganes (no paro de sentir i llegir maravelles d'aquesta illa), així que segueixo amb interés el fil obert.... Altres llocs on m'agradari anar en el futur són Cap Verd, Sud Africa, Maurici, Galicia... Bé, tot arribará... :mrgreen:
Salutacions a tots i bon vent!!

Ignasi
 
Benvingut Silent encara que ja veiem que ets un assidu del foro.

Jo no estic a la base però m’ ho estic rumiant.

Últimament aquet racó del foro esta molt mes animat, aquí podràs trobar comentaris amb la previ dels spots del voltant y segur que trobaràs gent per navegar (amb mi no comptes que encara no estic preparat per onades :oops: )
 
Ignasi, jo tb estic a la Base... Podem desplaçar-nos plegats qualsevol cap de setmana. Estem en contecte per aquí. El meu mòbil: 66 12 46 020.

El fòrum està força mogut, aquí trobaràs sempre un bon feedback i respostes assegurades.

Ens veiem i BENVINGUT, que cada dia som més,
salvi
 
Hola!!!!

fa uns mesos que hem passejo pel fòrum, quanta experiència i passió desaforada, m'agrada!!! i ja tenia ganes de presentar-me

em dic Neus, en tinc 31 , vaig fer un curs de windsurf l'estiu del 2005 a canet de mar, i aquest octubre un altre al CMV de Barcelona i després m'he anat comprant el material. De moment tinc, de segona mà, una taula c2 de 145L, una vela 5.3 goya i un màstil maverx (buscant material lleugeret per fer-me la vida més fàcil).

de moment m'he barallat algun dia a castelldefels amb la taula, la vela i les onades... un festival, la veritat és que de moment he sortit molt poc, i sóc bastant novatilla però en tinc moltes ganes i ara a possar-hi hores!!!

tinc el material a casa i el trastejo amb el cotxe, sorpresa la meva el dia que em vaig comprar la taula i vaig veure que no entrava a l'ascensor, doncs, res escales amunt!!!

si es monta alguna sortida, apta per a principiants m'apunto, i si algú vol sortir a l'aigua també!!!


neus
 
Bones Neus!!
moltes felicitats per infressar i presentar-te al Foro. hi ha bon ambient i cada dia hi ha comentaris dels viciats a aquest esport.
els inicis són durs però molt macus.
una cosa, vigila perqué això realment enganxa, es una malaltia jaajajajja!!
kuidat!
i sisi, hem de fer una quedada forera massiva. un cop que vam quedar a Leucate ara ja fa un parell d'anys erem 5 o 6.
esperem es torni a fer. i crec que leucate es un bon lloc x a tots. podem disfrutar i compartir sensacions.
[platano2] [neng] life style
 
Benvinguda Neus i ànims. Al principi costa, però val la pena!!! A mi em treuen el windsurf i em maten...

Però si has estat capaç de comprar-te el material i ficar-te'l a casa :mrgreen: :mrgreen: , ja no podràs tornar enrere!!! 😁

Aquí trobaràs gent amb qui compartir aquesta tremenda bogeria. Comptem amb tu, Neus, i...

ens veiem a l'aigua!

salvi
 
Volver
Arriba