Presenta't / Preséntate a la comunidad

Hola! Jo em dic Sílvia, i soc de Barcelona, però no navego aqui. Fa 2 anys o així que estic per aquí a totalwind, però ja fa un any que gairebé no m'hi passo!! [aiba] i és que la falta de temps és el pitjor. El mateix em passa amb el windsurf. Ja fa des del Setembre que no em suco els peus a l'aigua i quan hi torni gairebé ja no en sabré [meparto]

Soc principiant, al només poder navegar l'estiu els meus progressos són lents, però no dessisteixo... ni em passo al kite jajaja [meparto]

Els meus spots preferits són Sant Pere Pescador (que cada vegada hi ha més kites i comença a fer una miqueta de por... [sorprendido]) i l'any passat vaig estar a Sotavento (Fuerteventura) i deu n'hi do!!

Navego amb una NP Combat i anava amb una Bic Techno... però ja no la tinc, així que el poc que puc navegar ho he fet amb una F2 llogada... a veure si aquest estiu m'hi poso més 😁

1Abraçada!!
 
SíLviA dijo:
Hola! Jo em dic Sílvia, i soc de Barcelona, però no navego aqui. Fa 2 anys o així que estic per aquí a totalwind, però ja fa un any que gairebé no m'hi passo!! [aiba] i és que la falta de temps és el pitjor. El mateix em passa amb el windsurf. Ja fa des del Setembre que no em suco els peus a l'aigua i quan hi torni gairebé ja no en sabré [meparto]

Soc principiant, al només poder navegar l'estiu els meus progressos són lents, però no dessisteixo... ni em passo al kite jajaja [meparto]

Els meus spots preferits són Sant Pere Pescador (que cada vegada hi ha més kites i comença a fer una miqueta de por... [sorprendido]) i l'any passat vaig estar a Sotavento (Fuerteventura) i deu n'hi do!!

Navego amb una NP Combat i anava amb una Bic Techno... però ja no la tinc, així que el poc que puc navegar ho he fet amb una F2 llogada... a veure si aquest estiu m'hi poso més 😁

1Abraçada!!

Benvinguda Silvia,
A veure si t’apuntes a alguna de le trobades que estén plantejant, per lo del material no et preocupis, si bens segur que alguna cosa et podrem deixar per que naveguis, jo per exemple alguna vela, que encara que antiga pero per probar segur que val.
 
HOla

em dic Edu, soc de girona, i normalment navego a Platja aro, a la zona del Sun tower (centre), pero si hi ha bona previsio de vent em desplaço cap a st pere pescador.

He navegat tambe a Leucate, Lake di Garda i Tarifa

el meu material esta compost per:

planxes:
-mistral syncro 115l
- mistral swicht 87l (en venta en aket foro)
- jp freestyle.wave 91l (proximament)
- i estik buscant una jp de 75-80l

veles:
- north sails duke 6.4
- north sails instinc 5.0
- np expression 5.7 (nova adquisicio)
- joc de np nr : 5 -4.5-4


navego a l'estiu, pero tmb quan fa vent i kuan puc

axi doncs... salutacions
+



edU
 
Doncs sí, per material no patiu... que sempre sobra alguna taula, vela... per als totalwinderos!!!

Per cert, una bona manera de reconèixer-nos a l'aigua és posant una enganxina de Totalwind/CatalunyaWindsurf a la vela (s'ha de fer propaganda, no??)

Fins aviat!
😁 😁 😁
 
Bones,a mi ja em coneixeu,pero nomes escric per dona la benvinguda aun parell que es el primer cop que els veig per aqui (Catalunya windsurf),com be diu en Salvi,a l'aigua ens em de reconeixer i no n'hi ha res mijor que les engantxines de catalunyawinsurf del totalwind;Silvi,perdona m'he menjat la "a" es que tinc una mica de gana,ja saps allo de la linea.... [meparto] [meparto] [meparto] [meparto] [big-laugh] [big-laugh] de debo que no patiu pel tema taules,en les trobades anem amb totes les que n'hi ha,pel nivell,trankis,que aqui ningu es mijor que un altre,ens ajudem en el que podem entre tots,es tracta de fer sport amb bona gent i gent maca..... [sorprendido] [sorprendido] [sorprendido] [sorprendido] .Aqui triumfem tots/es;be algu es un crak com en Marius i d'altres que no competeixen pero son bons tambe;cap problema,ens ajudem!!!!doncs be,veureu molts reports per Trabu dels meus pero ja en tinc ganes de sortir en altres spots com Sant Pere,Leucate,Cadaques,Saga,Platja d'Aro,etc...Per si no ens veiem bojn vent a tots/es i a disfrutar!!!!! [saludo] [saludo] [saludo]

_______________________________________________________________________________
JP 120lx-cite,F2 sputnik,Neil Pryde 4.2,Hot Sails Spider 4.0,Tribord 5.7;7.2,Gastra 3.4;4.8


Delta de l'Ebre
windgraph_small.pl


I was born for windsurf!!!![/quote]
 
Hola, em dic Pere, tinc 31a. i sóc de Vilafranca del Penedès. Vaig fer un curs de vela fa 4 anys i ara tinc un equip de windsurf d'un amic i hi he anat una vegada aquest estiu, però vull fer-lo servir més. El meu nivell és molt baix.
M'agradaria saber 2 coses:
1- quina velocitat mínima de vent és necessaria per fer windsurf i ón ho puc mirar (windfinder...)
2- alguna zona que es pugui practicar windsurf entre Salou i Cambrils.

Moltes gràcies.
 
2- alguna zona que es pugui practicar windsurf entre Salou i Cambrils.

Hola Pere, jo navego entre salou i cambrils durant l'estiu. Pero quan sopla garbí que aquest estiu tenim bastants. Pots surtir a qualsevol punt on hi hagi sortida d'embarcacions entre Salou i Cambrils, sino els socos no et deixaran sortir, pero tranquil on hi hagi sortida de patinetes pots sortir tu tambre. Com dius que el teu nivell es baix pots aprofitar a sortir al mati, practicar i despres per la tarda barallar-te amb el garbí.

Salutacions
 
gasgas dijo:
Hola, em dic Pere, tinc 31a. i sóc de Vilafranca del Penedès. Vaig fer un curs de vela fa 4 anys i ara tinc un equip de windsurf d'un amic i hi he anat una vegada aquest estiu, però vull fer-lo servir més. El meu nivell és molt baix.
M'agradaria saber 2 coses:
1- quina velocitat mínima de vent és necessaria per fer windsurf i ón ho puc mirar (windfinder...)
2- alguna zona que es pugui practicar windsurf entre Salou i Cambrils.

Moltes gràcies.

Bien venido al foro gasgas,

Cualquier velocidad de viento por poca que sea es buena para aprender, solo una precaución muy importante, nunca salgas con viento de tierra ya que si no te alejará de la orilla y tendrás problemas para volver a tierra.
 
hola por aqui !

pues yo me llamo Frédéric, soy francès pero hablo espanol y entiendo/leo el Catalan, tengo un apartamento en Girona et otro en San Feliu de Guixols.

igual que Ekualo, cuando estoy en Espana navego en Platja d'Aro en frente del Sun Tower

en Francia vivo en Toulouse, a 1h30 de Leucate (con tramontana) y a 30min de un lago (La Ganguise, con Sud Este), son 2 sitios donde suele entrar viento mediano a fuerte (de 20 a 40 nudos)

my material lo teneis en my firma :D
 
Bienvenido Frédéric!!

Yo a veces navego en Sant Feliu. Alli hay una escuela en la parte de la playa tocando al puerto donde a veces me junto con amigos que se han hecho instructores... lo malo es que es un spot muy racheado!

Tambien navego en S'Agaró (entre sanfe y playa de aro) y en Plya de Aro aun no he tenido el placer de navegar!

Espero subir algun dia a Leucate este verano, que el año pasado fue la bomba!

Saludoss [saludo]
 
Hey Frédéric... Jo també navego a S'Agaró i a Platja d'Aro (algun cop he coincidit amb el Lluís), però sobretot navego a Barcelona... Molt ocasionalment puc pujar a Leucate, però quan m'hi acosti, ja t'avisaré... o avisa'ns tu abans si es preveuen condicions!

Ensveiem a l'aigua [saludo]
 
gaston dijo:
Hola, soy de Cubelles y alguna que otra vez me voy para el delta a navegar, empeze hace muy poco con esto, la verdad que me gusta bastante. Saludos.

Hola Gaston,jo personalment vaig molt sovint al Delta (quan tinc bentzina)a veure si ens trobem per alla!!!
 
Bones, em dic Boris tinc 16 anys.. fa 11 mesos no tenia ni idea de que era el windsurf. Fins que vaig ferme soci del C.W.R desde llavors visc per el windsurf .


Solo navega a Port de la selva, Sant Per , Cap de creus <== sona extrany pro o dic per que mi cardo al aigua on i aigui ven. Pro normalment Roses i de tan en tan Leucate.

adeuu!!!
 
Hola, me llamo yago y tengo 16 años soy de castelldefels(barcelona).
Empecé a navegar a los 9 años pero solo una semana al año, a los 13 empece a navegar todo lo que podia en verano y hace un año he empezado a navegar tambien en invierno despues del colegio..y el proximo verano si saco buenas notas voy a pasar el verano en pozo, alli espero mejorar..

mi nivel..depende de con quien lo compares..

Suelo navegar en castelldefels, mallorca, rosas y tarifa.

material:velas neilpryde 5.0 5.6 5.8 algunas naish..y dos north sail duke 6.4 y una 6.6
tabla:fanatic 85 litros
 
Hola, em dic David i fa molt poc temps que me enganxat al windsurf, concretament el juny, he fet un parell de cursets i vaig decidir comprar material de segona-ma, navego per Barcelona, espero que alguna vegada fem una trobada.

Fins aviat.

[saludo]
 
1973dns dijo:
Hola, em dic David i fa molt poc temps que me enganxat al windsurf, concretament el juny, he fet un parell de cursets i vaig decidir comprar material de segona-ma, navego per Barcelona, espero que alguna vegada fem una trobada.

Fins aviat.

[saludo]

Hola David, benvingut al foro, n' hi a prevista una trobada pel dia 11 o 20 la Leucate (Francia) normalment per aquella zona bufa bastant fort però si vols vindre seràs ben vingut.
 
Enrike dijo:
1973dns dijo:
Hola, em dic David i fa molt poc temps que me enganxat al windsurf, concretament el juny, he fet un parell de cursets i vaig decidir comprar material de segona-ma, navego per Barcelona, espero que alguna vegada fem una trobada.

Fins aviat.

[saludo]

Hola David, benvingut al foro, n' hi a prevista una trobada pel dia 11 o 20 la Leucate (Francia) normalment per aquella zona bufa bastant fort però si vols vindre seràs ben vingut.




Gracias por la invitación, pero creo que de momento practicare en aguas más tranquilas, quizás la próxima.
Saludos. [saludo]
 
Hola bones, bueno me llamo Adrian tengo 18 años me suelen llamar (ADA) suelo navegar por castelldefells, tenog nivel medio y progresando, ahora mismo me estyo preparando a fondo en el gimansio y en el agua apra el proximo vernao ya que quiero hacer un viaje de 2 meses a las canarias para perfeccionar.

Que puedo explicar mas pues que empeze navegando en el canal olimpico y que me emepezo a enganchar y ahora es como una maravillosa "droga" ya que me hace estar feliz, el windsurf es necesario para mi vida.

Mi material es velas neylpreid 6.1 5.2 Tabla 145L y 125L

Un placer estar aqui con vosotros.

Dw colegues bon vent y molta onada [platano2]
 
Volver
Arriba