Presenta't / Preséntate a la comunidad

moltes gràcies per la benvinguda,
doncs vinga , i això a veure si ens veiem a l'aigua, i a leucate, de cap, compteu amb mi

seguim en contacte, i ja us aniré explicant

salutacions a tothom

neus
 
Hola a toda la peña del sur de cataluña [saludo]
Soy nuevo en el foro y me pregunto si habra algún grupo o quien sea que le mole el wind, y que no tenga ni puta idea [muro] hace un monton de años que empeze con esto, con un equipo de aprendizaje [bonk]
Cosa de un par de años pille una buena oferta de un colega que se vendia el equipo casi nuevo ya para un poco de nivel, en fin me lance y me apunte a un curso con una peña de llança y me enseñaro a trasluchar y hacer el water star, viraje bien echo, etccc
tengo mogolon de ganas de navegar pero lo que pasa que en invierno o primavera para meterme solo me da paloooooo!!!!!!!!!!!!

Estaría guay poder conocer a alguien que mas o menos como yo le mole esto y poder hacer quedadas por el delta barno o yo que se se verá......

Un saludo tengo 30 años!! jajajajajaj
 
Hola Fede, yo navego en Barcelona en un club pero bajaré más de un fin de semana para el Delta, ya te avisaré y si quieres quedamos por allí.
 
Bones,em dic Joan, tinc 14 anys i en porto 4 fent windsurf. Normalment navego a la costa brava nord: st. pere, port de la selva, pals i platja d'aro i visc a Girona.
Material: Tabou freestyle 100l, gaastra manic 3,3/ 4,0/5,3 i secret sails epic 4,7.
El windsurf és la cosa que em fa més feliç a la vida. 😁
Ens veiem a la platja! [saludo]
 
Vius en un lloc privlilegiat company!

Benvingut! Esperem poder coincidir per les teves terres moltes vegades!
 
bones a tothom!!
jo em dic joanjo i soc de figueres,tinc trempen-nou primaveres i vaig començar a navegar als 80 a santa margarita (roses), ho vaig deixar una llarga temporada, fa uns deu anys un company em va portar a leucate i em vaig tornar a engantxar.
actualment casi sempre navego al si us plau de roses o a la platja de la rubina.
material: una c2 move 110 l (encara per estrenar,fa 5 dies que la tinc) i una ahd power wave de 96l del 2000.veles 4.7, 5.3, 5.8 i 6.9
bon vent os apreti!!
si algu vol anar a leucate, jo m'apunto.anar-hi sol em fa pal!!
el meu mòbil 653770892
 
Hola Joanjo

Jo me apunto a lo de leucate, a ver si lo podemos organizar para dentro de un par de semanas.

Aunque tu viviendo en Figueras lo tiene mas facil.

Por cierto, esperamos tus impresiones en cuanto pruebes la C2
 
gracias Enrique i Salvi!!
sobre la c2, solo puedo decir que es preciosa, que me encanta y que mañana si puedo la provaré.
sobre lo de ir a leucate, tengo libre el domingo 14,21 y 28 de este mes.(no me lo creo ni yo) pero es cierto.
yo me apunto si alguien va en estas fechas. si no hay viento también, porque te puedes tirar un dia entero mirando tiendas.je je.
un saludo!!
 
Hola a todos,
soy javi y tengo 19 años, vivo en barcelona y esto del windsurf nunca me habia dicho nada pero mira el año pasado hice uno de estos cursillos de iniciacion de 10 horas y la verdad es que me emocione mucho y me pico el gusanillo. El tema es que veraneo desde hace muchisimo tiempo en sant pere pescador, en el camping que hay justo en la desembocadura del fluvia y mirando anuncios de segunda mano me hice con un equipo por unos 200 (que viendo como estan los precios de este deporte esta muy bien, o eso creo [bonk] ). Lo que tengo es una tabla fanatic ultra shark de 125 y una vela f2 bastante hecha polvo de 6.5. Por lo que he ido leyendo por el foro el equipo es un poco justo para iniciacion ( la tabla tiene el volumen justo para mi nivel i peso, 80kg) pero bueno ya me voy acostumbrando, y la vela pue hay que hacerle apaños casi cada sesion pero de momento es lo que hay. Alli en la desembocadura del rio aun me defendia, estos dias voy saliendo cuando puedo a la mar bella y la verdad era la primera vez que salia al mar y hay que acostumbrarse a las olas, pero voy haciendo.

Pues nada vaya ladrillazo que me ha salido,

saludos a todos.
 
Hacia tiempo que no me pasaba por este hilo!

Bienvenidos a los nuevos! Ya nos iremos viendo por el foro y en el agua [heavy]
 
Hola!!
Mi nombre es Fede, soy de Barna y estoy dando los primeros pasos. Llevo de momento 2 semanas practicando y cogiéndole el gusto al viento (porque el gusto del mar ya lo tengo bien sabido con tanta caída).
Un saludo a tod@s y espero conocer gente cool para salir por ahí.
 
Hola a tots,
Em dic Jordi, i em voldría ficar en el mundillo del windsurf. De fet fa anys vaig fer un curs d'iniciació i se'm va ficar el virus 😁 pero per una cosa o unaltre no hi he tornat a tenir contacte. N'acabo de fer 38, confio en que no sigui massa tard.

En tot cas, que he trobat el foro i sou exactament el que estava buscant.
Desde l'humiltat del "novato", em permetre abusar del vostre coneixement, que per el que he pogut veure aqui hi ha gent que en sabeu molt.
Doncs això, que amb el vostre permis: toc! toc! es pot pasar? [saludo]
 
Doncs endevant! A mes mai es tard per començar!

Lo mes important per começar o reengarxarse es o be fer un curset o juntarse amb gent que ja en sapiga per aprendre alguns passos!

Seria bo saber don sou o fins on hos podeu permetre moures! Aixo del wind es anar darrera del vent [qmeparto]
 
Muy buenas atodos!!!
Mi nombre Es David, después de cursillo de iniciación y alguna otra hora de alquiler estoy decidido a pillarme algo de material para meterme en el tema.
Tengo un handicap, no tengo ni puta idea, y vivo en Masquefa. Pero tiraré "pa lante"
Recomendaciones en cuanto a material y donde practicar por la zona?

La verdad, es que es una p.. fiebre, tdo el dia pensando en el wind.

Saludos a todos, en V's a los moteros y que no se salgan de lo negro.
 
Benvingut al club, company!

Això és una p... malaltia, tu ho has dit, i no té curació, al contrari, va a més!!! :mrgreen:

Respecte al material... una taula relativament moderna, estable (ampla) i uns 145 litres, depenent del teu pes. Recomanaria que busquessis pel fòrum de compra-venda i que ens insformessis de les possibles opcions, així et podrem orientar. Ah! Tens un "rincón de los novatos" al fòrum general.

Et recordo que si les previsions són bones aquest dissabte organitzem una trobada en algun lloc de la costa on bufi una mica. T'hi esperem.

Ens anem veient mentestrant per aquí. Una forta abraçada i ÀNIIIIIMSSSS!!!!
 
Hola! Fa poc que visito aquest foro, i just avui he descobert que la gent es presentava aquí. Ho trobo una molt bona iniciativa i vaig a fer-ho jo també:

Em dic Gemma, tinc 30 anys i sóc de Mataró. Fa anys que faig windsurf (des dels 17), tot i que no en sé gaire perquè no navego massa. Vaig començar a Mataró fent un parell de cursets i em va agradar tant que de seguida em vaig comprar material propi. Vaig estar uns anys amb el material al club de vela de Canet de Mar, on érem pocs, però hi havia bon ambient; fins que van duplicar o triplicar les quotes i vaig decidir canviar-me al de Cabrera de Mar, que pel mateix preu, em quedava més a la vora de casa i m'oferia més possibilitats de navegar. Allà hi vaig estar fins l'any passat, quan veient que no ho aprofitava vaig decidir esborrar-me i endur-me el material a casa. I ara navego quan puc, que no és gaire sovint (per motius de feina, socials, etc...), principalment a St Pere Pescador. St Pere m'agrada molt, però em fa molta ràbia quan tot sovint hi vaig i punxo: amb lo rotllo que és carregar-me el material al cotxe, conduir fins allà, muntar, desmuntar, etc... Sempre penso que t'ha d'agradar molt aquest esport per estar disposat a tot aquest tinglado.

Estic en un nivell en què haig d'acabar d'agilitzar el waterstart, que em surt d'un costat, però no tan ràpid com voldria, i d'aconseguir fer bé la trasluchada (sempre m'acaba caient la vela al final de la maniobra).

He vist que organtizeu quedades. Fa poc en vau fer una, no? M'agradaria venir a la pròxima.... Suposo que deuen ser més a l'estiu. Jo intento navegar tot l'any, tot i que a l'hivern, els dies de més fred passo, la veritat.

Bueno, aniré llegint els vostres comentaris. Fins aviat!
 
Ei Gemma... Jo tb navego quan bopnament puc i em deixen... l'última navegada va ser a la quedada de Port... Imagina't si ho trobo a faltar! A la pròxima, no ens fallis... Segur que entre tots resolem els teus waters i traslutxades.

Abraçada!
 
Doncs si feu alguna quedada a St Pere Pescador m'agradaria coincidir-hi, sí. Port de la Selva i Port-Leucate ja els trobo més lluny. En teniu alguna de prevista de cara a la tardor? Jo crec que perquè poguéssim navegar gent de tots els nivells hauria de ser quan hi hagués previsió d'algun garbinet o migjorn, no? Algun vent constant, perquè almenys jo, amb les tramuntanades tan ratxejades de St Pere no me'n surto.

Vinga, estaré al cas per quan munteu la pròxima quedada. Espero que no em toqui treballar ni tenir cap compromís que m'ho impedeixi.

Adéu!
 
Volver
Arriba