Presenta't / Preséntate a la comunidad

gemma79 dijo:
Molt bé, Fredi! No s'ha de deixar mai, el windsurf. Si ets de Llavaneres (jo sóc de Mataró i a Llavaneres hi treballo), suposo que deus navegar també a Cabera de Mar. Allà, quan entra bé el garbí hi ha molt d'ambient de windsurf. Llàstima que a l'estiu és molt complicat trobar-hi aparcament.

Not, em sembla que fins a finals de març no crec que navegui. Ara de moment intento aprofitar la temporada d'esquí, que és molt curta. Però és clar que sempre que pugui, si pugen una miqueta les temperatures i pinta bon vent a Malgrat, aniré cap allà.

Vinga, ja ens veurem!

Gracies Gemma, el problema es ke m'agraden masses coses...windsurf, supermotard, anar de festa,jaja, i no es pot tenir tot i a mes en el negoci ke estic posat ara, treballo caps de s. alternats...pero bueno, la ilusio no es perd mai. Escoltaaa!!!...no tinguis por de l'aigua en akesta epoca...nomes esta freda al moment de posar-t'hi, :) i amb neopre...no problemo. Ja ens anirem veient :))

Quan feu una macrokedada espero poder apuntar-me.

Salutacions a tots/es
 
Hola a tothom , com cal fer primer em presento , em dic Pau , tinc 30 anys i des dels 18 que practico wind, normalment navego per Blanes o Malgrat tot i que quan no hi ha previ pujo a Sant Pere i de tant en tant a Leucate-La Franqui.
Una abraçada i ens trobem al foro [windsurfing.gif]
 
Benvingut!

Ens llegim al fòrum i... ENS TROBEM A L'AIGUA AVIAT, de seguida que marxin aquestes pluges, toca TROBADA.

Connectats a LA PREVI com sempre.
 
hola companys/es.
Em presento, em dic Miquel.
Fa dos anys vaig fer un curset d0iniciació a Ocata, i la cosa em va enganxar molt, aquest estiu vaig llogar material uns dies aprop de platja d'aro.
Voldria saber si coneixeu algun lloc on es trobin els novatos per entrar al mar, o llocs on hi hagin navegants, pq me trobat molts cops sol dintre de l'aigua.
No en se gaire, pero bueno, me les faig per arribat al punt de sortida.
si em podeu dir lllocs on poder anar a practicar...si és possible q lloguin material...pq vaig estar preguntant per comprar una taula, pero em deien q una taula d'iniciació me l'hauria de canviar en dos anys...i clar...fer una inversió com aquesta...m'ho haig de pensar....
moltes gràcies a tots/es!!!
 
Hola miq!! suposo que ets d'ocata no?

a santa susana (al costat de calella de la costa) lloguen al estiu.. segurament a prop de barcelona hi ha algun lloc pero o desconec

Avanti!!! i benvingut!!
 
Hola tothom!

No he hecho nunca surf, pero llevo dandoles vueltas a la idea de iniciarme, y creo que este verano será el definitivo. He encontrado este foro buscando información por la red, asi que, con vuestro permiso, me uno a la comunidad para ayudar en lo que pueda. También ire preguntando algunas cosillas procurando no molestar mucho.

Saludos!!! [saludo]
 
bienvenido , venga animate que cuando empiezes ya no puedes dejarlo!

un saludo!
 
Bones!!
Em presento, em dic Marc sóc de Reus (si ya sé que no té mar [crybaby] ) i tinc 22 anys.
Fa uns anyets quan en tenia 16 vaig probar això del windsurf fen uns cursos a Salou i em va agradar molt, pero no vaig continuar, coses de la edat.
Pero resulta que ara he tornat a fer uns cursos per la universitat i realment me enganxat molt, i me decidit continuar i ara estic miran material de segona mà per veure que puc comprar. Doncs això es tot, ya anire fen preguntes i espero no ferme massa pesat i espero compartir aquesta afició amb vosaltres.

Salutacions a tots i ens veiem.
 
Aloha!
Soy MandaHarina(32) y soy de Badalona. Empecé hace un par de años, pero lo único que he hecho han sido un par de cursos y algunas horitas más por libre. Ahora por fin me he decidido a comprarme mi propio material, un equipo algo antiguo... que digo algo! un equipo de la edad de piedraaa!! ajja Pero del que espero disfrutar y engancharme a este deporte que me encanta!!! Un saludo a tod@s!!!
 
benvinguts a tots! nomes cal que us poseu a l'aigua i disfruteu tot aprenent :)!! GO FOR IT
 
Hola a tothom, el meu nom es Emili i soc de Barcelona. Fa un temps que estic registrat i he anat mirant el foro. He vist que es un bon lloc on rebre consells, contactar amb els companys/es. Encara no havia intervingut i ara he pensat que era un bon moment. Estic fent un curset d'iniciació per veure si m'enganxo aquest fantastic esport. Espero que en el futur poguem compartir experiencies i bon rotllo entre tots els integrants de la comunitat. Mes endevant aportaré la meva experiencia en la iniciació d'aquesta bogería [cheer.gif]
Bon bent a tothom.
 
benvingut Emik, si necessites informació o alguna consulta pregunta que et respondrem encantats.

Salut
 
Hem presento! Em dic Joan i aquest més bufaré 47 espelmes. Després de la tercera operació de lligament creuat he decidit tornar a l'aigua.La rehabilitació m'ha tornat la vida i les ganes de vent.Vaig ser dels usuaris del winsurfer (algú haurà d'explicar als més joves què vol dir això [loco]).Fa uns dies em vaig registrar aqui,fent cas a un conegut encara més veterà que jo que navega en fórmula.Sóc de Barcelona i la zona de navegació haurà de ser Barcelonés , Maresme i sortides a caçar vent.De moment ja he començat a reciclar-me (via escola) al Port de la Selva.Potser no sé si seré molt actiu al forum, però ben segur que llegiré molt. Ja que em preocupa la logística i facilitat d'accès [36.gif] . Si no ho tens fàcil, fotut!La mandra pot acabar guanyant.
 
Hola a tothom,

Em dic Carles. Després de molt de temps de no navegar, ara m'hi estic reenganxant.

Em fa moltíssima il·lusió tornar-hi. Porto uns dies visitant aquest foro i m'agradaria formar-ne part.

Fins el moment he anat a Barcelona i a Castelldefels amb material llogat. Ara en vull comprar i estic dubtant entre deixar-lo a la base nàutica o al búnker.

Un cop tingui material espero navegar sovint, poder conèixer més gent i, a més de Castelldefels o Barcelona, anar a navegar on peti fort, a Sant Pere o a on sigui.

Per cert, que busco una planxa freeride de 120L o així. Si algú en té una per vendre, ja ho sap.

Adjunto una foto un dia de competició del circuit català de funboard a Pals (17/10/10). Feia un vent molt fort (un pèl massa per a mí, al menys, per ara!).

Carles
 

Adjuntos

  • DSC_30862010-10-17Serval Picture Project.JPG
    DSC_30862010-10-17Serval Picture Project.JPG
    82,6 KB · Visitas: 779
carlesmicro dijo:
Em dic Carles. Després de molt de temps de no navegar, ara m'hi estic reenganxant.
Fins el moment he anat a Barcelona i a Castelldefels amb material llogat. Ara en vull comprar i estic dubtant entre deixar-lo a la base nàutica o al búnker.
Benvingut al foro i si un dia vens a prop del Bunker acostat al grupet de windsurfers que sol haver a la platja i faràs coneixences. Jo gracies a aquest foro també em vaig re-enganxar fa uns mesos.

A la BaseNàutica dubto que hi hagin places lliures i al Bunker si no espaviles pot ser tampoc. Jo estic al Bunker i crec que no hi han places, però tot es preguntar-ho al Gato (responsable). Trobaràs el movil a la web del Bunker.
De totes maneres, les quotes es renoven al Març i segurament hi haurà alguna baixa per llavors.

Alguns del Bunker son autèntics nòmades del vent i si no bufa baixen al Delta o pugen al Empordà o Leucate, per el que altres intentem prendre exemple i imitar-los. [big-laugh]

En la secció de 2na ma trobaràs moltes bones ofertes, o si no mira també la secció de 2na ma del foro de Windsurfcat
 
Volver
Arriba