Presenta't / Preséntate a la comunidad

el toni, ja fa uns anys que ja no sta al Port d'aro, ara ha posat un angar al mig del passeig de Platja d'aro, i és alla on som en dies de garbi entre 35-30 windsurfistes.
la botiga, mes enfocada a la roba, esta aprop del Mar Franc de platja d'aro
 
Desprès d'estar a la penombra desde fa ja uns anys (estic registrat desde 2006! [aiba] ) toca presentarse "oficialment" i participar més activament [ojos]

Em dic Marc, soc de Bigues, en tinc 31 i soc el germà de Jordi_montcada [rotofacepalm] [meparto]

Als 14-15 anys vaig fer uns cursos de windsurf als estius i desde aleshores ... "travesia por el desierto", varios intents de comprar material però al final res, fins fa un any que el meu germà em va deixar l'equip un dia al delta i ja tornem a estar enganxats [shot]

Ja quasi tinc tot el meu propi equip, una Starboard Carve 133L del 2011, una gastra 6.0, un màstil 460 30c, botavara tribord, base, bossa de transport, i suborns per la dona [cheer.gif] ara només falta que faci una miqueta de bon temps (o em comprare un traje de neopreno) i a pegarme uns quants lenyazos [000203E9.gif]
 
Hola socis! em dic Alex.
Soc local de Roda de Barà, just al costat dels campings. Tinc 31 i als 14 ja planejava per allá, ara fa uns anyets que no navegaba pero tranquils que aixo es com anar en bici, mai es pert la tecnica pero si la forma fisica. [risas]
I deu ni dó com a canviat el tema, abans a la gent la coneixies a la sorra suposo que com ara tambe, pero abans sense internet ni forums, els spots eren de boca a orella, coneixies a gent que la tornaves a veure al cap d'un any en un altre spot, no hi havia webcams de les platges ni windguru's ni osties.
Ara hi han mes pistes d'on hi ha vent, no com abans que tiravem cada dia de tv3.
Habia navegat sempre a bara, i a la que vaig tenir carnet, com tots, cap a st. Pere, Tarifa, Trabu, Riumar... i cuan el llevant era de molt castañote cap a la termica... en fi, espero tornar a les andades, no com abans, ja sabeu, dona, fills, etc. pero ho intentarem.
El meu germa Marc suposo que en breu també es presentarà ja que naveguem els dos junts.
Apa nois, parlem per aqui! Salut i wind!
I recordeu, the "Barà Brothers" returns!!!!!!!!!! [punk.gif] [heavy]
 
Hola!

Em dic Andreu i ja fa un temps que visito el foro però mai havia entrat a la secció catalana així que aprofito per presentar-me.

Tinc 18 anys i vaig iniciar-me fa 2 anys amb un amic a Sant Pere Pescador però no ha sigut fins aquest any que he pogut reunir el meu propi material per a poder progressar, sempre havia anat llogant.

Actualment navego al Centre Municipal de Vela a Barcelona (des del Juliol), així que alguns ja m'haureu vist!

El material que tinc és: BIC Techno 283 150L, vela Tribord 6,2 (taronja) i vela Tribord 7,2 (vermella). Li vaig comprar tot a un senyor gran que és diu Jose i navega a la barceloneta (box 220).

Espero anar-vos veient per la costa catalana aviat!
 
Hola gent

Soc un novatillo que viu a Sabadell i vol iniciar-se al windsurf,.. be per ser exactes fa 10 anys vaig estar 6 mesos iniciant-me amb un amic,.. però des de llavors res de res.... així que haig de començar de 0.

He escrit un post al general http://www.totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=3&t=74164, ja que la meva idea es fer un curset aprop de la meva localitat, ja que el faria amb un amic que no sap res,.. així que agrairíem la vostra aportació , ja que en el seu moment hem va agradar molt i ho trobo a faltar.

Espero amb el temps poder navegar amb vosaltres ( [smilie=worship2.gif] [windsurfing.gif] ).. ja que he vist alguna foto i tinc molta enveja!

Bye!
 
nokia dijo:
Hola gent

Soc un novatillo que viu a Sabadell i vol iniciar-se al windsurf,.. be per ser exactes fa 10 anys vaig estar 6 mesos iniciant-me amb un amic,.. però des de llavors res de res.... així que haig de començar de 0.

He escrit un post al general http://www.totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=3&t=74164, ja que la meva idea es fer un curset aprop de la meva localitat, ja que el faria amb un amic que no sap res,.. així que agrairíem la vostra aportació , ja que en el seu moment hem va agradar molt i ho trobo a faltar.

Espero amb el temps poder navegar amb vosaltres ( [smilie=worship2.gif] [windsurfing.gif] ).. ja que he vist alguna foto i tinc molta enveja!

Bye!

Hola,

Jo també m'he reenganxat fa poc. I és meravellós i fantàstic aquest esport. No para de donar alegries. Vas evolucionant, cada maniobra és un repte per superar. Però pots fer-la! I continues, i n'hi ha un altre... i pots! I així, més ràpidament o més lentament, vas progressant i emocionant-te cada vegada més.

Per progressar més ràpidament a mi m'ha anat bé:

a) fer cas dels professionals de la instrucció del windsurfing. De tant en tant, faig alguna classe amb algú que s'hi dediqui, perquè veu ràpidament el que em falta per millorar. La millora no és instantània. S'ha de practicar. Però et fa avançar més ràpidament.
b) navegar, navegar i navegar. Fins i tot sense que hi hagi prou vent per planejar, perquè llavors és el moment d'aprendre les maniobres bàsiques, repetir-les i repetir-les, fins que et surten d'esma. I, quan arriba l'hora de fer el mateix en condicions més fortes, et surten més fàcilment.

Les sensacions que dóna el windsurfing.... jo no conec res més que les doni.

Benvingut,
 
Hola [saludo]

Em presento que se m'havia passat aquest post.

Em dic Cristina i jo també m'he reenganxat...

Navego a Altafulla, a l'estiu. Vaig començar als 11 i ho vaig deixar no sé exactament quan. Ara tinc 40 i ho he reprès per ensenyar als meus peques de 9, 11 i 13 anys. I aquest cop m'ha agafat ben fort.

Tinc una Tabou cool rider de 160 litres i un parell de veles de 3 metres per ensenyar als nens. Aquest estiu he navegat amb material d'amics però de cara a l'estiu vinent m'agradaria comprar-me una vela de 5 metres i una taula de 160 litres, suposo que una Bic si la trobo bé de preu. I ja de passada igual li compro també una vela i una taula més per la meva filla de 13.

I síiiii que és cert que el windsuf dona unes sensacions incomparables!!! Llàstima que hi ha pocs dies de vent a Altafulla...

Salut!

Cristina
 
Hola!!

Em dic Sergi i tinc 21 anys, aquest estiu em va picar la curiositat i vaig començar a practicar això del windsurf agafant la taula d'un amic (nomes vaig poder 3 dies [risas] ) però em va agafar fort el tema aquest, perque tinc unes ganes de fer-ne horroroses..
He practicat sol per tant soc molt molt novatillo [punk.gif]

Espero no ser molt pesadet, que tinc una mar de dubtes bastant extens.

Salutacions i espero aprendre molt d'aquest esport!
 
Hola em dic Max
Tinc 15 anys, navego al mareme i a la costa brava, sobretot a Port i a Sant Pere.
Vaig comensar amb 9 anys perque el meu pare en feia.
He llogat moltes vegades perque el material que faig servir es molt antic i pesat, era del meu pare
Espero poder comprarme material nou per la proxima temporada
 
Buenas tardes,me llamo Raul y estoy encantado de leer vuestro foro,hasta hoy no me he registrado pero hace tiempo que lo sigo.Tengo un equipo super antiguo ,llevo unos meses practicando ...un pequeño cursillo y muchas ganas.Estoy en la zona de Barcelona y veraneo por Palamos .Mis metas para este próximo año son :conocer a gente con la que pueda aumentar mi escasa /nula técnica,comprarme un equipo de 2ª actual para no seguir dejándome la piel antes de tocar agua y disfrutar de la vida con alguna cervecita . [platano]
 
¡Hola equipo!
Me llamo Diego y caí al mundo en Bilbao un 16 de julio de 1971.
Criado en Zaragoza y veraneado en Salou donde me aficioné al windsurf en 1986 con la famosa, histórica y demoledora tabla "Happy" y su vela triangular sin sables. Más que tabla aquello era portaaviones, con la única ventaja respecto al material actual de poder navegar llevando una chica en la proa y otra en la popa. En el 88 cambié a Happy por una BIC Reggae, 370 cm. de eslora con orza escamoteable que me permitió conocer el planeo. En el 90 ya pillé material de lo que se llamaba "Fun Board": F2 Sunset de 272 cm. de eslora y 105 L. velas de 3.9, 5, 5.7 y 6.5. Fui cambiando velas, compré alguna tabla más corta (algún error como la BIC Saxo con la que solo navegué 2 días) hasta que poco a poco fui dejando el windsurf y me aficioné a otras cosas como: submarinismo, vuelo sin motor, snowboard, vela ligera, vela de crucero... Y ya sabéis: "El que mucho abarca..." aquí podéis ver algo http://my.opera.com/Capitan_Pincho/albums/
De Zaragoza por temas de curro me fui a vivir una temporada a Sabadell (9 meses que trabajé en Montcada i Reixac), vuelta a Zaragoza, luego a Valladolid (otros 9 meses), vuelta a Zaragoza y ahora llevo 2 meses viviendo y currando en Barcelona.
Hace unos meses le compré material a un colega (Starboard Futura 122L y 2 velas Gaastra: Poison 4.5 y Remedy 6.0) El lunes lo llevé a la Base Náutica (la tengo a 7 minutos en moto desde la ofi) a la que me he abonado y pienso ir todo lo que pueda. Mi nivel es de waterstart y trasluchada.
¿Alguna indicación sobre los vientos dominantes? Creo que necesitaré más vela ¿7.5 quizás?
Sé que cuando sopla Tramontana en la Costa Brava en el Ebro pega el Cierzo (en Tarragona llamado Mestral) ¿Aquí como sopla N o NW?
También me han contado que en verano solemos tener Garbí hasta F4 ¿A qué horas suele soplar?
Muchas gracias a todos los catalanes en general y a los barceloneses en particular por la buena acogida que me habéis dado (una vez más y como siempre lo habéis hecho) en vuestra tierra. Eso y disculpas por no escribir en catalán (vosotros os podéis dirigir a mi en vuestro idioma pues lo entiendo bastante bien)
Un fuerte abrazo,

Diego
Capitán Pincho
 
Juer no te has estado quieto no?

Primero bienvenido!
Luego en Caspe se navega? que e el pantano de guadalupe?
Mas tarde... precioso velero, he visto algunas tomas del aneto? desde huesca? menuda termica pillasteis no? (yo vuelo ladera pero rc... je je)
Finalmente...
Para la 122 una 7.5 o casi mejor una 8 moderna de las que dan 490x210 y poco peso , una tipo Turbo 8.1 te será perfecta para el verano, de ahi a 6 bien.Suele soplar por la tarde, incluso reforzandose un poco al caer el sol. Luego en invierno mas normal para 6mts o 5.

Luego moverte un poco, a Sant Pere MAlgrat, Palamos... Castellldefels...

Saludos!
 
Bienvenido y estate atento al subforo "La Previ" de este rincon. Alli se comentan la previs, el mejor spot donde ir o si esta entrando viento en algun sitio.
 
Gracias not y ericP,
En Caspe se navega en el embalse de Mequinenza, los guiris los llaman "Lake Caspe" y se le conoce como "Mar de Aragón". Imagínate al ponerle un tapón al Ebro. Sale un pantano de 110 Km. de longitud y 550 Km. de costa. http://195.55.247.237/saihebro/index.php?url=/datos/ficha/estacion:E003 Allí tengo un crucerito de 18´que compartimos entre 4 colegas. Está en el Club Náutico Mar de Aragón http://www.clubnauticomardearagon.es/joomla15/index.php/instalaciones.html y antes lo tuvimos fondeado en el camping Lake Caspe http://www.campinglakecaspe.com/?gclid=CN2N6NHbibcCFcXKtAodk1QA2g
Por allí hay mucha afición a la pesca. Vienen de toda Europa a por el siluro, carpa, perca, lucioperca, black bass, etc.
Volamos en Monflorite y también en el aeródromo de Santa Cilia de Jaca. Desde Monflorite se llega fácilmente e la Sierra de Guara y de allí, si el día es bueno, podemos ir a los Pirineos. Desde Santa Cilia enganchas directo los Pirineos.
Lo de la vela. Hoy me han dicho que con una 6.7 o 7.2 iría bien. Claro que no he especificado que cuando pienso ir a navegar es entre semana y entre las 13 y las 16. Los findes puede ser que alguno me quede pero es raro que no tenga planes, entre aviones y barcos, pues además en Caspe tengo un 420 con el que compito http://tggmjst.blogspot.com.es/
¿Sabéis si en la base se pueden alquilar aparejos? así podría ir probando medidas hasta dar con la idónea. No me hace gracia invertir en una vela nueva (que tb necesitaría palo y casi seguro botavara) para que luego se me queda corta o me pase.
Bueno, gracias de nuevo.
 
Pero en Mequinenza se navega windsurf? que viento sopla allí? [saludo]
 
Hola Not,
Cuando pega el Cierzo (sobre todo en invierno y primavera) barre el valle del Ebro (en Catalunya le llamáis Mestral) pues sopla del Noroeste y se encañona por el valle. Viento fuerte y frío (Entre F5 y F8). En el embalse de Aragón donde mejor entra es en la Loteta (Zaragoza)
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
pues no hay montañas cercanas que lo frenen. En el segundo embalse en al que mejor entra es en la Sotonera (Huesca)
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
y en tercer lugar Mequinenza
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
esos 2 que salen navegando son colegas (al calvo le compré en material con el que ahora navego) y ellos nos vendieron el crucerito, aquí lo puedes ver navegando con Cierzo
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
En la Loteta hay wind y kite, pero en la Sotonera y Mequinenza hay poco kite, es complicado por el arbolado que hay en las orillas.
Luego tenemos el viento contrario del Sudeste que llamamos bochorno que suele andar entre F4 y F5. Allí se invierten las tornas, pegando más en Mequinenza. En verano sopla casi todas las tardes a partir de las 5.
 
Ok igual convenzo a mi familia para ir por alli a slalomera... por cierto en ese video de tus compis, lleva una aleta de slalom en la kode? [applaudit]
Jeje eso funciona o que?
 
Volver
Arriba