Presenta't / Preséntate a la comunidad

Hola Diego,

Bienvenido.

¿Alguna vez has navegado en la Estanca de Alcañiz en verano?

Mi madre es de un pueblo a 50km de allí y voy cada año pero nunca me he llevado el material por pereza.

¿Entra térmico en verano a menudo o no vale la pena llevarme material?
 
Hola Enrike,
Muchas veces he navegado en la Estanca del Alcañiz (de hecho ahora tengo el 420 allí, cuando baja mucho Mequinenza nos vamos a navegar a la Estanca, allí en nivel varía muy poco. Ahora Mequinenza está a tope y llevaremos el 420 de vuelta) Al lado de el restaurante la Perca, donde siempre nos pegamos un buen desayuno, está al Club Náutico de Alcañiz. Carlos Herráez (Expresidente de la Federación Aragonesa de Vela) navega en windsurf habitualmente y también Roberto (nuestro máximo rival en 420) Contacta con Carlos pues él conoce mejor las condiciones durante todo el año http://www.alcaniz.es/index.php?option=com_fabrik&c=form&view=details&Itemid=461&fabrik=19&rowid=12&tableid=19&lang=en
La gente de ese club es estupenda, siempre nos han tratado de maravilla. Ya verás como lo pasas bien (no te dejarán pagar el desayuno. Pero ojo que éstos desayunan con vino [ojos] ) Además llevaron un par de camiones con arena, así que hay una mini playa.
Tienen una neumática fueraborda, windsurf, kayacs, 420s, Europas y optimist. Merece la pena que lo conozcas.
 
Muchas gracias por la info. Iré almorzado jejeje

Capitan_Pincho dijo:
Hola Enrike,
Muchas veces he navegado en la Estanca del Alcañiz (de hecho ahora tengo el 420 allí, cuando baja mucho Mequinenza nos vamos a navegar a la Estanca, allí en nivel varía muy poco. Ahora Mequinenza está a tope y llevaremos el 420 de vuelta) Al lado de el restaurante la Perca, donde siempre nos pegamos un buen desayuno, está al Club Náutico de Alcañiz. Carlos Herráez (Expresidente de la Federación Aragonesa de Vela) navega en windsurf habitualmente y también Roberto (nuestro máximo rival en 420) Contacta con Carlos pues él conoce mejor las condiciones durante todo el año http://www.alcaniz.es/index.php?option=com_fabrik&c=form&view=details&Itemid=461&fabrik=19&rowid=12&tableid=19&lang=en
La gente de ese club es estupenda, siempre nos han tratado de maravilla. Ya verás como lo pasas bien (no te dejarán pagar el desayuno. Pero ojo que éstos desayunan con vino [ojos] ) Además llevaron un par de camiones con arena, así que hay una mini playa.
Tienen una neumática fueraborda, windsurf, kayacs, 420s, Europas y optimist. Merece la pena que lo conozcas.
 
Bienvenido Capitan Pincho!
Mola que escribas con enlaces, se hace muy dinámica la lectura. Pero me cag....en deu tengo 18 ventanas abiertas! [meparto] [meparto] [meparto]
Yo salgo mucho en verano con mi fanatic Shark de 130l http://www.fanatic.com/content/products/archive/index_eng.html (manga: 70cm) y 6.5 de vela. El garbí suele ser generoso, aunque es habitual que entre un pelín tarde, más tirando a las 17hs que a las 15hs... Si algún día derivas caerás pasando Badalona en El Masnou, ahí te estaremos esperando http://www.ocatavent.com/
Y si quieres tener una referencia de como está por esa zona puedes mirar la web del puerto de El Masnou http://www.datawind.es/fcv/cnm/. Aunque cuenta siempre con que si es garbí en Badalona entra mejor y antes.

Saludos!
 
¡Gracias Nico!
¿Dije antes que el Bochorno es laminar? Bueno alguna rachilla viene de vez en cuando
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
POr cierto capitan este finde no puede navegar pero si jugar tambien con el viento por el pirineo...
1.jpg

P1040795.jpg
 
Hola soy Jose y tengo 47 años, empezé hace 4 años, un poco tarde, pero mas vale tarde que nunca, navego por la zona de caldetas, aunque de vez en cuando también por Cabrera, Malgrat o sant pere pescador, llevo dos veranos yendo a Fuerteventura y es donde me he enganchado definitivamente. Mi equipo es una bic techo 130. Un abrazo a todos y buen viento..
 
Hola a tothom!!!

Jo em dic Quim, soc d'Olot i vaig començar l'any passat, llogant material.
Ara tinc una taula RRD vella de 150Lts que m'encanta, una vela de 4,7, una de 6 i una de 8.
Us passo el link en el forum de la meva aventura a Leucate aquest estiu, per si us fa gràcia.
http://www.totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=12&t=83491

Normalment he navegat a Empuriabrava, a Riuet i després de l'experiència espero poder agafar dies de vacances i anar cap a Leucate.
Ens veiem per aqui, ahhh... i felicitats per aquest foro tan xulu!!! [cheer.gif]

Salut!
Quim
 
Salutacions companys!

Em presento desde Viladecavalls - Terrassa.

Agafare coneixements de vosaltres i buscare un equipet per la seccio de compra-venta, per a tornar a practicar aquest esport.

Avui es 11 de Septembre!! [saludo] visca!!

David,
 
No deixeu de visitar la seccio "La Previ" d'aquest racó, on la gent comento on entrara vent, i pregunteu tot el que dubteu. Aixi s'avança. [sing]
 
Bones,

Em dic Ferran, tinc 34 anys i visc a Girona. Vaig fer un parell de cursos fa molts anys i des de llavors he llogat material algunes vegades. Finalment aquest any he reunit alguns euros i m'he comprat un equip de segona mà.
Aquest estiu he estat navegant a Sant Antoni de Calonge, tant si feia vent com si no (així agafava agilitat per muntar/desmontar i equilibri amb la taula, etc...) Per si algú estava per allà, sóc el novatillu de la tribord groga amb un vario-top de mig metre... [qmeparto]
M'encanta aquest foro, és com un vici anar llegit tots els temes que surten, intentaré participar activament a partir d'ara.

El meu nivell es molt bàsic, anar i venir, virada i trasluchada, el meu següent repte és l'arnés, footstraps i planejar, aquest estiu un parell de cops vaig fer una casi-planejada d'uns metres que van acabar amb caiguda però la sensació va ser increible [aplausos]
Desde l'estiu no he navegat més [aiba] , tinc un mono de la ostia!!!

Per cert, no se si aquest és el lloc on fer aquesta pregunta, de cares a la primavera quins spots a prop de Girona em recomaneu i amb quins vents per el meu nivell? I posats a demanar, si en aquests llocs hi trobaré gent amb el meu nivell per no navegar sol i compartir experiències.

Material: Bic techno 148l, veles tribord asx 4,7 i 7,2.
 
bones a tots!!!

Em dic Carlos i tenc 24 anys, després de dur estudiant aquí 5 anys, enguany he decidit perfí dur el material de wind a bcn [platano] (soc de Mallorca)
El meu nivell es mot bàsic, navegar be, virar, trasluchar (a dies [muro]) i chop hop.
Aqui nomes tenc una taula de 95l i 3 veles 4.2, 5.6, 6.3
espero anar coneixent-vos y disfrutar de la vostra costa i vents
salutacions
 
Bones a tothom!

Em presento, em dic Enric, tinc 33 anys i sóc de Girona. Vaig começar a fer windsurf sobre els 17 anys però ho vaig deixar cap als 23. L'any passat,després de quasi 10 anys vaig tonar a agafar un windsurf, del meu cunyat i ha fet que torni a tenir el "gusanillo".

I res, fa un parell de setmanes vaig comprar un equip de 2a ma complet i espero poder tornar a disfrutar!

El problema es que tenir alló al garatge i no sortir a navegar em fa mal al cor jejeje Voldria preguntar si es pot navegar mes o menys bé a aquesta època amb neopre? He navegat quasi sempre al riuet a Sant Pere, i sempre a l'estiu.

El meu material és: Tabou Rocket 125 i veles Gaastra 5,4 i 6,4

Bé doncs, salut per tothom!
 
Benvingut.
Girona ciutat o provincia?
Es pot navegar tot l'any amb el neoprè adequat. Port Selva, Sant Pere, Pals, Palamós. fins hi tot Malgrat i Leucate et queden en órbita. Ara, cal que la previ acompanyi.
 
ericP dijo:
Benvingut.
Girona ciutat o provincia?
Es pot navegar tot l'any amb el neoprè adequat. Port Selva, Sant Pere, Pals, Palamós. fins hi tot Malgrat i Leucate et queden en órbita. Ara, cal que la previ acompanyi.

Gràcies ericP, doncs sóc de Girona ciutat. Intentaré sorir a navegar durant aquest pròxim mes, però m'agradaria trobar unes condicions no massa agressives, un 3-4 i la mar no gaire arrissada per probar tranquil el material i practicar.... No se si espero massa! Jejejej
 
F. 3-4 són de 7 a 15kn. Amb aquest vent poca cosa podras fer. Pensa que aquest esport tracta de que el vent tingui prou força per arrossegar-nos. La vela t'ha d'aguantar a tu i no al revés.

Amb vents de 15 a 18kn aniràs bé i segur. Procura no allunyar-te ni sortir amb vents terrals ni sol.
 
Volver
Arriba