Garbinillo dimarts 15

Jaja, sería molt bó...!
Pero caldrá un equip tecnic que controli la força del vent en cada moment, i qui está planejant en aquell instant, per fer ho be, tothom qui tingui anemometre l'auria de portar, pert fer la mitja de tots, es podría grabar un video del que marquen els anemometres i de la gent navegant, per després contrastar...
 
Jajajja alex con 9n montaba formula, y con 16n pasaba a 6.2
Pero ahora que no tengo formula monto 6.2 a partir de 13n! (Con racha de 15n of course!)
 
Bases per fer quedada low wind
Spot: votem
Castelldefels
Prat .., no hi ha garbi
Badalona ..., on podem aparcar facil

Solament cap de setmana. Avis amb 2 dies d'antelacio
Previsió
Sol
Nusos de 10 a 15 nusos.
Garbinet

Jo VOTO Castelldefels i podem crear un nou tema.
 
Jo també voto per Malgrat. Si ho feu allà m'hi apunto. És un molt bon spot de garbí i s'hi aparca fàcilment.
 
Per mi ok kastas, o Malgrat, pero ja em va pitjor, fer 150 km per potser no navegar, jo soc molt normalillo planejant, per anar amb 10/15 knts vaig amb 7.7 i 128l. i si no hi ha 13knts crec que no planejo...
Si arriba a 16/18 amb 104 i 6.1, suposo que el tema es planejar amb el material més petit possible, i caldría posar normes, com que ha de ser un planeig consistent, capaç de cenyr, no val 40 o 50m. al llarg i prou, no?
Com no soc gaire bo planejant, si fa menys de 13knts em podría encarregar del control de anemometres i potser gravar ho amb video...
 
johnysurf dijo:
Per mi ok kastas, o Malgrat, pero ja em va pitjor, fer 150 km per potser no navegar, jo soc molt normalillo planejant, per anar amb 10/15 knts vaig amb 7.7 i 128l. i si no hi ha 13knts crec que no planejo...
Si arriba a 16/18 amb 104 i 6.1, suposo que el tema es planejar amb el material més petit possible, i caldría posar normes, com que ha de ser un planeig consistent, capaç de cenyr, no val 40 o 50m. al llarg i prou, no?
Com no soc gaire bo planejant, si fa menys de 13knts em podría encarregar del control de anemometres i potser gravar ho amb video...

Amb el material més petit o el disponible, no? Jo només tinc 96l i no tinc técnica aixi que si no es pot planejar tb m'ofereixo a grabar en vídeo o el que sigui...

Gas!
 
Volver
Arriba