Garbinillo dimarts 15

A Castelldefels sembla k sera ponent, pero entrara per la tarda.
 
andreubcn dijo:
Alex encara no se com acaba d'anar castefa, ponent acostuma a ser amb molta trencant no?
El vent és isobàric. Llavors la trencant serà FORTA, i el corrent, també. A veure si demà sóc capaç de passar la primera, i cenyir prou per no ser afectat per la segona després de les inevitables caigudes.
 
Esta de ponent a Castelldefels pero molt fluix encara.
 
Aqui ja tenim ratxes per sobre de 20. Avui tocar after work session! si aguant esclar.
 
carlesmicro dijo:
andreubcn dijo:
Alex encara no se com acaba d'anar castefa, ponent acostuma a ser amb molta trencant no?
El vent és isobàric. Llavors la trencant serà FORTA, i el corrent, també. A veure si demà sóc capaç de passar la primera, i cenyir prou per no ser afectat per la segona després de les inevitables caigudes.

La trencant ha estat fluixa....i el vent, també.
 
carlesmicro dijo:
carlesmicro dijo:
andreubcn dijo:
Alex encara no se com acaba d'anar castefa, ponent acostuma a ser amb molta trencant no?
El vent és isobàric. Llavors la trencant serà FORTA, i el corrent, també. A veure si demà sóc capaç de passar la primera, i cenyir prou per no ser afectat per la segona després de les inevitables caigudes.

La trencant ha estat fluixa....i el vent, també.

Ho he vist per la cam, pero amb 6.2 o 7.2 i 150 litres jo crec que hagues anat bé.

Llastima que no hi he pogut anar. Llei de murphy, quan hi pugui anar no rascare ni gota de vent.
 
Quan h arribat ja baixava o sigui k he montat 12m de cait. Una altre per la saca
 
Lo es lo mateix k el wind ni de lluny, pro em permet navegar mes hores. I si tinc el temps just es molt mes practic
 
O si… jo també vaig provar el kite, i he tornat al wind, encara que no descarto torna-hi, quan ja no pugui fer wind, als 60 o 70 anys, com es mes fàcil i menys exigent físicament…
 
Volver
Arriba