finde 8-10 Junio garbinazo!?!?!

No se la veritat , sembla que s'ha avançat; a malgrat ha entrat per 4.7 5.2 , jo he estat a cabrera i era per 5.7, ufff espero que dema també bufi sino la pataleta será memorable. [bonk]
 
tan de bo tinguis raó perque avui m'ha tocat dinar devent del mar a caabrera i ja et pots inmaginar el humr que porto... [goofy]

Fern no te vi.... supongo te quedarias en badalona city..
 
;Not però al menys podries fer-nos un informe del que hes dinat no? [qmeparto] . Jo era a cabrera. L'única rocket blava que hi ha. Dindre hi havia zones amb branques i canyes que han produit una trencada de màstil d'un fórmuler
 
joant dijo:
;Not però al menys podries fer-nos un informe del que hes dinat no? [qmeparto] . Jo era a cabrera. L'única rocket blava que hi ha. Dindre hi havia zones amb branques i canyes que han produit una trencada de màstil d'un fórmuler

Ho he vist , venien amb la vela rebentada per la sorra. Una rocket blava amb vela groga i carbassa? 6mts apx?

He vist un formula tambe amb 8.5 o 9mts. [aiba]
 
not dijo:
joant dijo:
;Not però al menys podries fer-nos un informe del que hes dinat no? [qmeparto] . Jo era a cabrera. L'única rocket blava que hi ha. Dindre hi havia zones amb branques i canyes que han produit una trencada de màstil d'un fórmuler

Ho he vist , venien amb la vela rebentada per la sorra. Una rocket blava amb vela groga i carbassa? 6mts apx?

He vist un formula tambe amb 8.5 o 9mts. [aiba]
Avui anava amb vela vermella 5,2. Formula n'hi havia 4. Amb 8,5 i 9. I el informe de la teca?
 
Res , vadella amb bolets i amanida.... un bon vinet i a pair ...

POr cierto radjo , cuando uno tiene razón hay que darsela : acertaste con la previ [smilie=worship2.gif]
 
Res , com es habitual despres de tramuntana ha entrat la garbinada , peró això va ser ahir, avui un estona de formula.

RIurem per no plorar...aquest cap de setmana prometia un bon filet i la cosa s'ha quedat en un frankfurt..
 
Jo ahir a la tarda treballava i comptava en navegar avui a la tarda. Total, que m'he quedat sense res....
 
Tens rao Sos4, jo de 14 a 16 h amb formula, no havia provat una tanta estona, despres quan marxava a les 16 h a pujat per 6 mts +-. Pena que no he pogut navegar am material petit.
 
el mateix em va passar, 1h amb formula i de cop va pujar (molt), vaig tornar com podia per agafar material petit i al aigua 2h mes [heavy]
 
Volver
Arriba