El racó català / Rincón catalán

Estado
No está abierto para más respuestas.
Bon dia minyons i minyones!

Sóc l'Alfred Bantet, tinc 71 anys i sóc fill de Llagostera (Baix Empordà) i barceloní d'adopció.

Visc a la falda del Tibidabo, des d'on cultivo el meu hortet i observo el temps com passa. Practico el windsurfing des que un bon amic em va regalar una Windsurfer original, però ara no us vull cansar parlant de la meva humil persona.

Anem al gra, com se sol dir. Des d'avui i perquè sóc un gran seguidor d'aquest fòrum de windsurfing m'encarregaré de donar-vos el parte meteorològic del cap de setmana.

Abans que res, cal precisar que lògicament no sóc infal.lible, així que no em feu cas del tot, però sí que em veig capaç d'indicar-vos els llocs on podrem gaudir del nostre esport favorit perquè, una altra cosa no, però em considero una persona prudent.

Observo, ja us ho he dit, el temps com passa. Essent jubilat m'ho puc permetre. M'apassiona, d'altra banda, la meteorologia, m'agrada predir el temps i sovint l'encerto.

El vent no és fàcil de predir, però (i ara ja m'estreno en les meves competències) per aquest cap de setmana primaverenc - concretament Diumenge - s'espera que bufi vent de component sud, amb predomini de migjorn i garbí. Probablement xaloc fluix a la costa central.

Esperem que s'imposi amb força el garbí de Malgrat fins a Port de la Selva, que, sembla, pujarà en intensitat a mesura que ens acostem al nord.

Que tinguem un bon windsurfing!

Alfred Bantet del Nord

Este finde parece que na de na! [muro] . Por el norte aun habra un f4 como mucho y no entrara muy bien... creo que del sud. [aiba] . Esperemos que fallen las previsiones... [saludo]

Las previsiones indicaban para domingo 13 garbinazo de malgrat a Port de la Selva. Y así fue.

Alfred Bantet del Nord tampoco se equivocó. La experiencia es un grado.

salvi

Alfred Bantet del Nord dijo:
Bon dia minyons i minyones!
Practico el windsurfing des que un bon amic em va regalar una Windsurfer original...

[ojos2] [ojos2] [ojos2] 71 Anys!!! Molt be, Alfred. I encara et ficas a l'aigua?
Com ho tenim per el proper cap de setmana?

te lo crees todo.

por cierto 10 kts en kastas ahora... esta tarde habrá garbinada

saludos desde el bunker [heavy]

Pedro, y que quieres que haga yo con 10 nudos? Que me compre una cometa? [qmeparto]
He pasado a las 14 h. por el bunker y casi ni me bajo del coche. Eso si, estaba la playa para darse un buen baño. Lástima tener que currar.
Espero que el viernes esté más animado. :mrgreen:

..com va molar el garbí del altre dia, a Pals anàvem amb 4.7 a estones passats... i un garbí molt matiner, a les 9 del mati ja fotia canya!!
Ojalà fos sempre així... [muro]

Avi Vicenç, ¿previ pel pròxim? (a part dels 10 nussos del búnker...)

jordi-navata dijo:
Estimat Alfred Bantet del Nord, com està la previsió d'aquest cap de setmana? tornarem a tenir un ventet fred del nord a l'empordà ?

Fillets i filletes,

Des del porxo de la meva caseta a la falda del Tibidabo, el núvols em parlen amb ses capricioses formes. Una benèfica brisa de mar acaricia les hores prèvies a la migdiada. La llum d'aquest cel de maig m'alegra l'ànima. Assegut a la meva cadireta de vímet, una camamila que encara fumeja i el portàtil a la falda em deixo amorosir per la flaire de les margarides que l'aire primaverenc em porta. La delicada cantarella dels pardalets m'apareix com una subtil música de la natura.

Alço de nou la vista al cel, prenc un glop de camamila i és ara quan escric amb il·lusionat delit que:

Diumenge, garbí a Port i la Catalunya Nord. Garbinet probable a partir de Pals cap amunt.

Ja m'ho sabreu dir. Avui estic inspirat.

Que passeu la tarda d'aquest divendres de la millor manera que pogueu i reserveu forces per Diumenge: ventet càlid del sud oest, ventet càlid de garbí.

Ens veiem a l'aigua amics del windsurfing!

Alfred Bantet del Nord

Estimat Sr. Bantet,

Comprenc que estigueu inspirat, però potser els efluvis de la camamila l'il.luminen un pèl massa. No s'ho prengui malament, però el vostre parte, senyor Bantet, amb tots els respectes, no l'acabo de veure tan clar.

¿Potser algun tèrmic a Sant Pere?

Una abraçada i estigui bo, senyor Bantet.

Salvi

Hola Alfred! Esperem que tingui rao. Pero de quina força del vent estariem parlant aproximadament?

Gracies per les vostres previsons!! [saludo]

NO, no tengo cometa.

por cierto menuda levantada ayer.. qué pena que estuviese tan racheado

me dicen que en sant pere han navegado con térmicos (los de los globos)

besos a todas

alberto7 dijo:
Hola Alfred! Esperem que tingui rao. Pero de quina força del vent estariem parlant aproximadament?

Gracies per les vostres previsons!! [saludo]

Hola amic Alberto,

No em voldria pas posar-me medalles. Déu me'n guardi! Però, noi, hem d'admetre i ho dic amb una gran joia, que he tornat a fer diana!

Gaudiu d'aquestes fotos que donen fidel testimoni de la veracitat del meu parte.

[imx:800:600]http://www.windiscovery.com/windsurfroses200507.jpg[/img]
http://www.windiscovery.com/windsurfrosas200507.htm

Quin gran dia! Això ho hem de celebrar plegats! Tornem a cantar tots ben alt:

VISCA, VISCA, VISCA!
CATALUNYAWINDSURFISTA-A-A-A!!!

Una forta abraçada del vostre amic que mai no us enganya (o si ho fa no és amb mala intenció).

Alfred Bantet del Nord [saludo]

Alfred ets un crack!! Pero jo no se com m'ho faig que mai em trobo amb el vent [crybaby] .

A veure si la setmana vinent a Leucate o pel nord bufa...

Com ho tenim Alfred? [saludo]

que passa con el racó català, que ha estado una semana sin novedades, supongo que las pobres previsiones de esta semana pasada ha hundido la moral de muchos [muro].

Estado
No está abierto para más respuestas.
Volver