Cap de setmana 7/8/9 Octubre - Tramuntana

fern dijo:
Jo no descarto agafar festa el divendres, fer nit i continuar dissabte.
Que tinc una nova 4.2 per estrenar, i si no a treure-li la pols a la 3.7 que no la faig servir desde les vacances! Ja direu on, St. Pere crec que estarà molt fort dissabte, i tinc ganes de provar Pals!

Jo intentaré sortir del curro cap a les 14H, arribar a Pals cap les 15:30 i dormir allà per aprofitar dissabte. Si hi vas fot un toque!
 
Enrike i Gpe, decidiremos junto con Jorge donde vamos el viernes y os aviso de donde estamos.
 
not dijo:
Home l'estartit tambien se las trae....

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Pero jo no hi he anat mai. Algú podra dir el que.

Acaben de confirmar que la competició serà d'onades. Per tant, deu ser el que surt al vídeo, que és espectacular! Jo allà, amb aquest vent, no puc pas anar-hi.
 
carlesmicro dijo:
gemma79 dijo:
M'estava mirant la previsió, però quan he vist la castanya de dissabte m'ho he tret del cap. Si pujo, serà amb la cua de tramuntana que quedi el diumenge, que no sé si és de fiar i a més, amb tramuntana forta pateixo més que disfruto.

Ara que no deu funcionar el tèrmic de St Pere estic esperant garbins a Malgrat!

No et pensis. Si no fa més de 30 nusos i tens vela petita, petita, el llac de Leucata és un molt bon lloc. Fa uns mesos em passava que quan veia més de 18-20 nusos m'acollonia i pensava que serien vents que mai no dominaria. Després d'anar unes quantes vegades a Leucata, 30 nusos està molt bé. L'únic és que és ratxejat (inevitable amb aquesta força de vent), però fas peu i quan caus no costa res fer el beach. És diferent de mar obert, com Sant Pere, que si derives... te'n vas a l'Escala. A Leucata, si derives... només són 10 metres, perquè el vent ve amb un angle perfecte per fer els bordos. Tornes a fer el beach... i a planejar!!!!!!!! [windsurfing.gif] [windsurfing.gif] [windsurfing.gif] [windsurfing.gif] . Leucata m'ha anat molt bé per aprendre a planejar. No tens problemes de vent, és pla, i no tens por de derivar.

Doncs sí: avisa'm. Aquest cap de setmana estic lliure i estic per aquí. Si veiés que la previ de dissabte a St Pere no ha de pujar de 25 nusos també m'hi apuntaria. Però si s'ha de desfassar més, passo. Vull disfrutar, i no patir. Estarem atents.

Si està desfasat el dissabte i el diumenge no és tan fort com dissabte, potser vaig a Leucata diumenge i t'aviso. Si al final navegués el dissabte, llavors el diumenge ja no faria res. Veurem les previs com evolucionen.
 
not dijo:
carlesmicro dijo:
Hola,

Aquest cap de setmana hi ha competició a Mas Pinell. Això és a l'Estartit, no?

Algú sap com són les condicions a l'Estartit amb tramuntana??????????

Home l'estartit tambien se las trae....

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Pero jo no hi he anat mai. Algú podra dir el que.

Cuidado con Mas Pinell, que es traicionero. hay bastante corriente, a veces incluso "resaca" que no te deja llegar hasta la orilla nadando
hace algunos años (bastantes ya... [fcp] ) tuve que sacar a 4 windsurfistas del agua con mi kite...
igual que Pals, es un sitio para "navegantes confirmados". ademas, si se mete una tramontana como la que anuncian, necesitareis velas
de 4 para abajo. y tablas pequeñas... he leido por aqui "126 l y 4.7"... eso es ir directo al suicidio con 40 kt.
gastad cuidado!...
 
126 i 4,7? para Pals? mejor que no. Antiguo gato tiene razon, Pals es un sitio para por lo menos y como minimo dominar sin problema water, arnes i straps, ademas de estar acostumbrado a velas pequeñas y viento fuerte.
Tambien hay que estar un poco en fomra ya que Pals exige navegar desenganchado un buen rato.
 
Carles millor vine a Sant pere amb els novatillus (m'incloc).... jo i altres estarém patint la tramuntana allí... Pals es per homes...
 
alextxell dijo:
126 i 4,7? para Pals? mejor que no. Antiguo gato tiene razon, Pals es un sitio para por lo menos y como minimo dominar sin problema water, arnes i straps, ademas de estar acostumbrado a velas pequeñas y viento fuerte.
Tambien hay que estar un poco en fomra ya que Pals exige navegar desenganchado un buen rato.

uff..... diria yo que incluso "un poco" mas. Tener una seguridad del 99% en las maniobras, y poder hacer el water en 5 segundos sea como sea la posición en la que se ha quedado la vela, incluso estar acostumbrado a hacerlo agarrando el mastil con la mano delantera (subida asegurada en vientos flojos).

Caerse y tener justo detras una ola de tres metros que te deja desventado y dispuesta a romper justo donde estas te obliga a tener muy controlado el water.... y unos nervios de acero :p vaya opino yo.

Pero esto son consejos que doy desde la ignorancia, a Pals me acerque solo un dia..... y pude mirar.
 
Eric / wind dijo:
Dissabte estic disponible a partir de les 14h, així que espero arribar a St. pere a partir de les 16h. A veure que pillo, ja que diumenge sembla que no quedará gran cosa ¿no? [sorprendido]

La previ ha tornat a canviar i ara està forta o molt forta de divendres a dimecres! a Leucata i Port de la Selva tots els dies. I sembla que també està canviant a Sant Pere i potser hi haurà alguna cosa el diumenge. A veure què passa.
 
Doncs jo crec que pujaré diumenge, que estarà millor pel meu nivell. Dissabte serà patir, i per estar-me tota l'estona a pet d'ones no em val la pena.
 
Sant Marti es una bona opció quan tot esta molt desfasat, jo divendres vull estar a St Pere Sant Pere a veure com va... , el divendres sembla el plat fort i dissabte pel matí, per la tarda ja no tinc tan clar que calgui vela de 4 metres i diumenge solament a primera hora del matí o sigui abans de les 11.
I lo millor,no crec trobar molts kites al aigua.
 
Untitled-1.gif


Amb una mica de sort per 4.5 o 4.7 [smilie=worship2.gif] deu ens ampari!

Sant marti no se eric... jo hi he anat i no acabas de anar tranquil. a mes es fa una ona repingona maca!

On et posarás al tropic?
 
gemma79 dijo:
Doncs jo crec que pujaré diumenge, que estarà millor pel meu nivell. Dissabte serà patir, i per estar-me tota l'estona a pet d'ones no em val la pena.

Igual no es tant!!!! vinga valenta! jo tambe preferixo 25-30 maxim...
 
Volver
Arriba