gemma79 dijo:
M'estava mirant la previsió, però quan he vist la castanya de dissabte m'ho he tret del cap. Si pujo, serà amb la cua de tramuntana que quedi el diumenge, que no sé si és de fiar i a més, amb tramuntana forta pateixo més que disfruto.
Ara que no deu funcionar el tèrmic de St Pere estic esperant garbins a Malgrat!
No et pensis. Si no fa més de 30 nusos i tens vela petita, petita, el llac de Leucata és un molt bon lloc. Fa uns mesos em passava que quan veia més de 18-20 nusos m'acollonia i pensava que serien vents que mai no dominaria. Després d'anar unes quantes vegades a Leucata, 30 nusos està molt bé. L'únic és que és ratxejat (inevitable amb aquesta força de vent), però fas peu i quan caus no costa res fer el beach. És diferent de mar obert, com Sant Pere, que si derives... te'n vas a l'Escala. A Leucata, si derives... només són 10 metres, perquè el vent ve amb un angle perfecte per fer els bordos. Tornes a fer el beach... i a planejar!!!!!!!!
. Leucata m'ha anat molt bé per aprendre a planejar. No tens problemes de vent, és pla, i no tens por de derivar.
Doncs sí: avisa'm. Aquest cap de setmana estic lliure i estic per aquí. Si veiés que la previ de dissabte a St Pere no ha de pujar de 25 nusos també m'hi apuntaria. Però si s'ha de desfassar més, passo. Vull disfrutar, i no patir. Estarem atents.
Si està desfasat el dissabte i el diumenge no és tan fort com dissabte, potser vaig a Leucata diumenge i t'aviso. Si al final navegués el dissabte, llavors el diumenge ja no faria res. Veurem les previs com evolucionen.