Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
gemma79 dijo:M'estava mirant la previsió, però quan he vist la castanya de dissabte m'ho he tret del cap. Si pujo, serà amb la cua de tramuntana que quedi el diumenge, que no sé si és de fiar i a més, amb tramuntana forta pateixo més que disfruto.
Ara que no deu funcionar el tèrmic de St Pere estic esperant garbins a Malgrat!
not dijo:Espero no sigui un dia d'aquells de 50 nusos.... pq jo no tinc ni nivell ni material ni pebrots....
fern dijo:Jo no descarto agafar festa el divendres, fer nit i continuar dissabte.
Que tinc una nova 4.2 per estrenar, i si no a treure-li la pols a la 3.7 que no la faig servir desde les vacances! Ja direu on, St. Pere crec que estarà molt fort dissabte, i tinc ganes de provar Pals!
carlesmicro dijo:Hola,
Aquest cap de setmana hi ha competició a Mas Pinell. Això és a l'Estartit, no?
Algú sap com són les condicions a l'Estartit amb tramuntana?????????? A Pals no m'atraveixo a anar-hi, per ara. El que vaig veure l'any passat era brutal. Però l'Estartit sembla que està protegit d'onades, no??? Si és pla, sense onades, sembla que seria un bon lloc pel meu nivell.
I la competició? Algú sap si és d'slalom o d'onades?: http://www.facebook.com/event.php?eid=122953301142821
Gràcies a tots per endavant!
radjo dijo:Yo estoy buscando una sustituta para mi viaje a bruselas
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.