Cap de setmana 7/8/9 Octubre - Tramuntana

Ostres sant pere ok ,port també... si s'ha de anar a leucate no se si m'apunto.... a veure com evoluciona....
 
M'estava mirant la previsió, però quan he vist la castanya de dissabte m'ho he tret del cap. Si pujo, serà amb la cua de tramuntana que quedi el diumenge, que no sé si és de fiar i a més, amb tramuntana forta pateixo més que disfruto.

Ara que no deu funcionar el tèrmic de St Pere estic esperant garbins a Malgrat!
 
Suposo que heu de tenir un w.guru o wfinder per milionaris, ja que amb la connexió de franc no es veu tant clar. [36.gif]
 
Hola a tots, ja sóc usuari del fòrum general però aquest es el primer missatge aquí.

Adjunte la previ per al dissabte a Riumar, no té mala pinta, veurem com evoluciona.

wind_iberia102.png


Salutacions [heavy]
 
Espero no sigui un dia d'aquells de 50 nusos.... pq jo no tinc ni nivell ni material ni pebrots.... [big-laugh]
 
gemma79 dijo:
M'estava mirant la previsió, però quan he vist la castanya de dissabte m'ho he tret del cap. Si pujo, serà amb la cua de tramuntana que quedi el diumenge, que no sé si és de fiar i a més, amb tramuntana forta pateixo més que disfruto.

Ara que no deu funcionar el tèrmic de St Pere estic esperant garbins a Malgrat!

No et pensis. Si no fa més de 30 nusos i tens vela petita, petita, el llac de Leucata és un molt bon lloc. Fa uns mesos em passava que quan veia més de 18-20 nusos m'acollonia i pensava que serien vents que mai no dominaria. Després d'anar unes quantes vegades a Leucata, 30 nusos està molt bé. L'únic és que és ratxejat (inevitable amb aquesta força de vent), però fas peu i quan caus no costa res fer el beach. És diferent de mar obert, com Sant Pere, que si derives... te'n vas a l'Escala. A Leucata, si derives... només són 10 metres, perquè el vent ve amb un angle perfecte per fer els bordos. Tornes a fer el beach... i a planejar!!!!!!!! [windsurfing.gif] [windsurfing.gif] [windsurfing.gif] [windsurfing.gif] . Leucata m'ha anat molt bé per aprendre a planejar. No tens problemes de vent, és pla, i no tens por de derivar.

Si està desfasat el dissabte i el diumenge no és tan fort com dissabte, potser vaig a Leucata diumenge i t'aviso. Si al final navegués el dissabte, llavors el diumenge ja no faria res. Veurem les previs com evolucionen.
 
not dijo:
Espero no sigui un dia d'aquells de 50 nusos.... pq jo no tinc ni nivell ni material ni pebrots.... [big-laugh]

Jo ho veig de puta mare, pensa que les previs sempre es desinflen. Si he pogut anar amb 135l desfasat a Leucate, aquesta previsió amb taula petita no ha de ser per tant!!!!
No t'acollonis, a males, nem baixant fins que baixi l'intensitat jejeje

Gas!
 
4.7 i 126l i directe a Pals, amb un parell [porreta]

Si veig que trencaré algo o que estic en perill jo, sortiré i aniré a veure el campionat a Mas Pinell, hi haurà nivell [qpasaneng2]
 
Tal y como está la previ tiene pinta de enchufarse 35-40nudos para el sábado de hecho hoy hay previ de 10 nudos en sant pere y hay 16 segun popkite, momento de sesenpolvar la 4.2 y 3.7.

Donde puede ser que haya menos el sábado es en trabucador en el delta, pero contad que las previs del delta normalmente siempre tiran a la baja y como se encañone bien tienes también majumba...
 
Ok ja parlarem enrik , en principi puc dissabte, desenpolvant 5.2 y 4.5 amb 90, no tinc mes petit. [big-laugh] pero es que si está per menys de 4.5 o 4 ja ni disfruto!
 
Jo no descarto agafar festa el divendres, fer nit i continuar dissabte.
Que tinc una nova 4.2 per estrenar, i si no a treure-li la pols a la 3.7 que no la faig servir desde les vacances! Ja direu on, St. Pere crec que estarà molt fort dissabte, i tinc ganes de provar Pals!
 
fern dijo:
Jo no descarto agafar festa el divendres, fer nit i continuar dissabte.
Que tinc una nova 4.2 per estrenar, i si no a treure-li la pols a la 3.7 que no la faig servir desde les vacances! Ja direu on, St. Pere crec que estarà molt fort dissabte, i tinc ganes de provar Pals!

El viernes plego a las 14h

Dime donde vas a estar que seguramente meteré el material en el coche por la mañana y me acercaré. Mi intención es estar por Sant Pere el viernes a partir de las 15:30h
 
Hola,

Aquest cap de setmana hi ha competició a Mas Pinell. Això és a l'Estartit, no?

Algú sap com són les condicions a l'Estartit amb tramuntana?????????? A Pals no m'atraveixo a anar-hi, per ara. El que vaig veure l'any passat era brutal. Però l'Estartit sembla que està protegit d'onades, no??? Si és pla, sense onades, sembla que seria un bon lloc pel meu nivell.

I la competició? Algú sap si és d'slalom o d'onades?: http://www.facebook.com/event.php?eid=122953301142821

Gràcies a tots per endavant!
 
Pel que fa a la modalitat, semblaria, segons http://www.windsurfcat.com/, que serà de freestyle i d'onades.

Em queda per saber les condicions de l'Estartit amb tramuntana. Si algun bon samarità té a bé informar-me, un hom li estarà molt agraït.
 
carlesmicro dijo:
Hola,

Aquest cap de setmana hi ha competició a Mas Pinell. Això és a l'Estartit, no?

Algú sap com són les condicions a l'Estartit amb tramuntana?????????? A Pals no m'atraveixo a anar-hi, per ara. El que vaig veure l'any passat era brutal. Però l'Estartit sembla que està protegit d'onades, no??? Si és pla, sense onades, sembla que seria un bon lloc pel meu nivell.

I la competició? Algú sap si és d'slalom o d'onades?: http://www.facebook.com/event.php?eid=122953301142821

Gràcies a tots per endavant!

Home l'estartit tambien se las trae....

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Pero jo no hi he anat mai. Algú podra dir el que.
 
radjo dijo:
Yo estoy buscando una sustituta para mi viaje a bruselas [smiley_1140.gif]

Hombre si quieres quedarte seguro que alguno de nosotros se va con tu parienta a bruselas... [applaudit] [applaudit]

QUe la cosa está muy mal desde que uno se ha casao.... [meparto]

Eso si pon un afoto antes... no vaya a ser ... [bonk] [bonk] [bonk]

Ja jajajajjaj perdona por la confianza tio! pero es que estas mas quemao.....
 
Volver
Arriba