Cap de setmana 4/5/6 Oct ¿?

Solo windguru da tramuntana en la costa brava... Meteocat y meteofrance dan pinchazo... Leucate para asegurar el tiro

fersan dijo:
Avui a St Pere marca diluvi UNIVERSAL i no ho tinc clar, abans intentava al Prat o Sitges, però es clar Sitges es per nivell... demà jo crec que pot estar fort a primera hora del matí per 4.0 a 4.7 i 80 llitres [platano] [platano] [platano] [platano] desprès cap a les 13 hores és més per 4.7 i 5.2 ...
jo l'aigua a les 10 amb el vent que sigui [punk.gif]

enrik dijo:
Lluis_CB dijo:
Donde se podria navegar hoy y mañana sin demasiada rompiente y sin subir mas alla de sant pere?

Veus molt desfassat St Pere? Fa molt que no miro previsions pero sembla que es podrá navegar, no es aixi?

Gas!

Ara m'estic acollonant per dissabte a StPere si hi ha tanta castanya... fa molt que no em mulluuuuuu!

Gas!

Si us plau, els que navegueu mes sovint, Fersan i demés... podrieu informar com está ara per aparcar i navegar amb Tramontana per la zona de Sant Pere? On es millor per aparcar i veure el coxe, La Gola suposo qie deu ser una mica side-of, Tropic deu ser side, pero poder petar vidres del coxe per robar? Riuet molta onada? i per aparcar al Riuet? La Rubina off total, aigua plana i s'aparca be... Sino, Port rs la opcio mes segura... Info porfa...!!!
Gracies [saludo]

Tambien puedes ir a la zona de kite, ahora que esta sin boyas. Parking grande con visibilidad desde el agua.
Tropic confirmo que la semana pasada NO se podia aparcar en la playa. Ademas el parking del chiringuito ya esta cerrado.

En front del camping la Gaviota, no hi ha hagut problemes per aparcar en tot l'estiu. Algun cap de setmana d'agost, potser està una mica ple. I a partir del 15 de setembre, hi ha molts kites.

Moltes gracies...! Pero xona kite i Gaviota es una mica off no? No em mola massa, no em sento segur sapiguent que si tinc problemes m' en vaig endins.... Per aixo pteguntaba antres opcions mes al sud, pero també hi aura mes orillera xunga no...?

Si entra fuerte, sant marti mola.
Si entra muuuy fuerte hasta se crea una ola side guay.
Y hay parking gratis (escondido, posibilidad de robos) o bien de pago (no muy caro) mas cerca y a priori mas seguro.

Entonces zona Gaviota es off, o side con tramontana? Y Sant Marti es side-on pero mas dificil que llegue?
aunque depende la intensidad que cada uno ptefiera, ppr que parece que en teoria el sabado puede llegar incluso a Pals, aunque mas flojo...
Yo quizás prueve Sant Pere el sabado i me quedo por alli y domingo voy a Port... Si alguin coincide, me gustaría conocer en persona la gente del foro. Yo llevo casi siempre un casco amarillo, bastante inconfundible.... mas que nada para proteger la calva del sol eh....!! [meparto]

Yo lo que quiero es asegurar el tiro.
Nunca he navegado con levante, habra que ver si sopla suficiente y en caso afirmativo donde es navegable. En platja d'aro, el año pasado o el anterior, vi que se formaba una ola muy guapa en el centro de la playa y lejos de la orilla, bastante accesible. El problema es la rompiente que no se como se pone.
Sino sopla pues a probar surf.

Para mañana con tramuntana lo mejor seria sant marti para nivel bajo en olas?

Con tramontana y nivel bajo, en mi opinión lo super-seguro es Port, ademas de que hay un remanso de agua plana, protegido por el puerto, y si tienes problemas el viento es onshore total.

Jo amb Xavibal estem davant camping la gaviota, es Tramuntana forta, hi ha força gent fent windsurf i sempre anem contant jajajaja per si falta algu aquest dies ... per ara mai ha passat res, el any passat xavi va ajudar algu, pero era una noia que anava amb 5 metres quan tothom anavem amb 3.7 o 4 metres, crec que va acabar apareixen a l'escala, el golf a roses t'empeny cap sant marti si tens problemes a st pere. Per mibes in lloc mes facil que Pals.

Joer, pues vaya paseito, de la Gaviota a L'Escala, arrosegat per la tramontana.... Prefereixo evitar la experiencia. Encara que vagi amb el material adequat, pots trencar la vela, la base, botavara, tenir un cop i ferte mal, etc,etc,etc...

Hoy viniendo hacia barcelona por las costas del garraf (tipo 9am) me cruze con 4 (si, cuatro!!!) coches con las tablas y velas!!!! [windsurfing.gif]
Que envidia!!!
Seguro que gente del foro yendo hacia Tarragona/Delta del Ebro, etc...

Espero que la hayais pasado bien, mientras el resto de nosotros en el currelo!!!! [bonk]
Al menos unas fotillos para poner los dientes mas largos!!! jajajaja
Buenos vientos!!!
W.

Hi ha una aplicació que em va dir en Not, que es gratis i l encerta bastant, es facil de instalar i molt intuitiva, un cop instalada es descarrega les dades de previsio per 8 dies, de no recordo on, pero un lloc bastsnt fiable, la aplicqcio es pot descarregar aqui
http://www.zygrib.org/
Pero crec.que només es per PC

johnysurf dijo:
Hi ha una aplicació que em va dir en Not, que es gratis i l encerta bastant, es facil de instalar i molt intuitiva, un cop instalada es descarrega les dades de previsio per 8 dies, de no recordo on, pero un lloc bastsnt fiable, la aplicqcio es pot descarregar aqui
http://www.zygrib.org/
Pero crec.que només es per PC

Es genial!
L'acabo de descarregar i te molt bona pinta [smilie=worship2.gif]

aixis dema i diumenge a on s'ha dp'anar?
opcio segura frança...pero podria entrar a stpere?

Nivell baix en onades mes que res perque tramuntanes n'he navegat molt poques. Sobretot garbins al homespot, pero amb les onades d'aqui no es pot aprendre gran cosa... en general els dies de temppral la trencant la passo amb pocs probls amb vent marginal... pero si es pot escollir, prefereixo qie no sigui un sppt on dema estigui massa heavy.

Avui a sagaro hi havia bones onades, sobretot a la punta dreta, de mes de 2m...

Sant marti es correcte per començar a agafar onadetes mes en serio? Aniria amb 4.7 i 78l

johnysurf dijo:
Entonces zona Gaviota es off, o side con tramontana? Y Sant Marti es side-on pero mas dificil que llegue?
aunque depende la intensidad que cada uno ptefiera, ppr que parece que en teoria el sabado puede llegar incluso a Pals, aunque mas flojo...
Yo quizás prueve Sant Pere el sabado i me quedo por alli y domingo voy a Port... Si alguin coincide, me gustaría conocer en persona la gente del foro. Yo llevo casi siempre un casco amarillo, bastante inconfundible.... mas que nada para proteger la calva del sol eh....!! [meparto]

Es igual que sea Gaviota, Aquarius con Tramontana es Side y en S.Martí. un poco Side-ON.
El problema podría ser si es amestralada, que entonces en todos es Side-off.
Pero en la Bahia no hay ningún problema siempre se llega a la costa.
Lo que hay que hacer con vientos fuertes y racheados es no alejarse demasiado, hacer bordos cortos y entrenar saltos y trasluchada.
El sábado es dificil que llegue a Pals y S. Pere es posible que solo por la mañana.
Para asegurar lo suyo es Port, pero habrá que esperar a mañana y ver el BUSCA o WEB en directo.

Ok, respuesta concisa…!!!
Subiré lo antes que pueda, pero será ya media mañana o casi mediodía, y según indique el busca o la gente quizás al Riuet, sino directo a Port, si puedo paso el parte…
Muchas gracias…!

Volver