Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
fersan dijo:Avui a St Pere marca diluvi UNIVERSAL i no ho tinc clar, abans intentava al Prat o Sitges, però es clar Sitges es per nivell... demà jo crec que pot estar fort a primera hora del matí per 4.0 a 4.7 i 80 llitres![]()
![]()
![]()
desprès cap a les 13 hores és més per 4.7 i 5.2 ...
jo l'aigua a les 10 amb el vent que sigui![]()
enrik dijo:Lluis_CB dijo:Donde se podria navegar hoy y mañana sin demasiada rompiente y sin subir mas alla de sant pere?
Veus molt desfassat St Pere? Fa molt que no miro previsions pero sembla que es podrá navegar, no es aixi?
Gas!
johnysurf dijo:Hi ha una aplicació que em va dir en Not, que es gratis i l encerta bastant, es facil de instalar i molt intuitiva, un cop instalada es descarrega les dades de previsio per 8 dies, de no recordo on, pero un lloc bastsnt fiable, la aplicqcio es pot descarregar aqui
http://www.zygrib.org/
Pero crec.que només es per PC
johnysurf dijo:Entonces zona Gaviota es off, o side con tramontana? Y Sant Marti es side-on pero mas dificil que llegue?
aunque depende la intensidad que cada uno ptefiera, ppr que parece que en teoria el sabado puede llegar incluso a Pals, aunque mas flojo...
Yo quizás prueve Sant Pere el sabado i me quedo por alli y domingo voy a Port... Si alguin coincide, me gustaría conocer en persona la gente del foro. Yo llevo casi siempre un casco amarillo, bastante inconfundible.... mas que nada para proteger la calva del sol eh....!!![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.