Cap de setmana 4/5/6 Oct ¿?

Sé que hi son aquests puestos, pero per mandra vaig directe a legoulet que ho conec, a veure si un dia fem una escapada uns quants i coneixo gent i puestos nous.
De totes maneres tot l'estany es molt segur per cualsevol nivell, es dels pocs puestos que m'atreveixo a anar passat en cas de dubte.

Gas!
 
Fantàstic dia de vent i de sol a Eole avui. La majoria anava amb 4,7-5,5 tota l'estona. Ha començat a les 12:00 i ha parat a les 16:30. La previ de Leucata no sol fallar.
 
a la palme bastant raxejat! per mi 5.7 fort
ara avui smbla q apreta mes!!! cap a laigua!!!
 
Ara a les 10:30 a st pere pescadors 20 nussos no se que montar 5.2 o 4.7, estic com quan vaig amb la dona de rebaixes no sap que comprar jajajaj
 
Al final un dia guarro he nevagat fins les 3 pero tot amb 105 llitres i 5.2 d'estones passat, una intentona amb 80 llitres pero massa a dintre per planejar.
 
Hoy domingo la franqui otra vez con 4.7 y 90, sobre las 14h se ha puesto para 4.2.
Hoy ni rastro de la ola de ayer, leucate vuelve a ser leucate...
 
Y si Dani... unos olones tremendos!!
Ojo yo entre por la zona del camping, y segui un poco mas hasta el final del camino, pero las olas eran demasiado para mi!!!
Tampoco creas que habia mucho viento...

Por eso, segui al Trabucador, al menos ahi no tengo olas...
 
Pero las olas no serian de hoy, lleva dos o tres dias de levante... [saludo]
 
Hoy en pals 5.2 todo el dia, racheado pero planeando casi todo el rato. Olas pequeñas, pero algo de surf y de saltitos. Un dia de Pals muy accesible, bueno para los que quieran empezar a meterse en Pals.
 
silent dijo:
Hoy en pals 5.2 todo el dia, racheado pero planeando casi todo el rato. Olas pequeñas, pero algo de surf y de saltitos. Un dia de Pals muy accesible, bueno para los que quieran empezar a meterse en Pals.
Por fin ha entrado!!!??
Empieza la temporada [heavy]
 
Volver
Arriba