Cap de setmana 4/5/6 Oct ¿?

Si al prat no va nadie ire a la murta (las filipinas supongo no?)

Otra web del viento en el prat, esta se actualiza cada 30'
http://www.woespana.es/weather/maps/current?LANG=es&SI=kn&CEL=C&WMO=08181&TIME=std&CONT=eses&R=310&LEVEL=140&REGION=0005&LAND=__&ART=wind&NOREGION=0&PLZ=&PLZN=_____&SORT=__&TEMP=___&WETTER=__&&TYP=__&SEITE=0

Levante para mañana y finde en la costa brava como lo veis? Estoy algo desconectado del mundillo, pero mañana termino clases a las 10 de la mañana y ya podria coger el coche y subir. Una vez alli, con levante no tengo ni idea de adonde ir... estoy en la zona platja d'aro.

A Bdn be, bastant be amb 5.2, ni fort ni fluix. Onada pero no molta, nomes que per entrar i sortir amb orillera brutal.

La zona del antiguo camping no es zona abarrotada de kiters?

Bueno, a algunos ya les da lo mismo la chicha q la limonaa... :D

Prat base nautica 90l y 5.3, como dice silent no faltaba ni sobraba, pero olas muy guays, surfeables 100%.
Y en buena compañia!
Poca gente en general, 4 kiters y 4 wind en toda la playa.

silent dijo:
A Bdn be, bastant be amb 5.2, ni fort ni fluix. Onada pero no molta, nomes que per entrar i sortir amb orillera brutal.

Silent, donde estabas que no te he visto...en el bétulo? no ha estado nada mal la tarde.

Vaja, moltes felicitats als afortunats que podeu navegar entre setmana...!!!

I de cara al cap de setmana, si arribés la tramuntana prou bé a Sant Pere, i no calgués anar a Port o França, algú sap com està ara el tema aparcament? Jo hi vaig estar al Juny i nomes deixaven aparcar a segona línea de platja, per la zona del Tropic/Amfora, ames desprès he sentit que hi ha molt mangui que aprofita que no es veu el cotxe per robar...

Sabeu si ja es pot aparcar a la mateixa platja? La tramuntana allà entra side shore no?
I al riuet, com està per aparcar? Allà entra més side-on oi?
Como ho veieu millor, per dissabte o per diumenge? Es que segurament només puc pujar un dia, i com em queda bastant lluny de “my beautiful hometown” dons es tracta de encertar lo millor possible...

Gracies, a veure si hi ha sort aquest cop...!

Prat power, bona onada per surf. Spot a tenir amb compte per els llevants.

johnysurf dijo:
Vaja, moltes felicitats als afortunats que podeu navegar entre setmana...!!!

I de cara al cap de setmana, si arribés la tramuntana prou bé a Sant Pere, i no calgués anar a Port o França, algú sap com està ara el tema aparcament? Jo hi vaig estar al Juny i nomes deixaven aparcar a segona línea de platja, per la zona del Tropic/Amfora, ames desprès he sentit que hi ha molt mangui que aprofita que no es veu el cotxe per robar...

Sabeu si ja es pot aparcar a la mateixa platja? La tramuntana allà entra side shore no?
I al riuet, com està per aparcar? Allà entra més side-on oi?
Como ho veieu millor, per dissabte o per diumenge? Es que segurament només puc pujar un dia, i com em queda bastant lluny de “my beautiful hometown” dons es tracta de encertar lo millor possible...

Gracies, a veure si hi ha sort aquest cop...!
Jo estic igual que tu, sembla que a st pere entrará més dissabte que diumenge, almenys aixó marca windguru. Jo mai he tingut problemes aparcant devant del tropic. En principi jo estaré al tropic,renault trafic color pixat amb dos txutxus vigilant que ningú toqui res.

Gas!

fern dijo:
silent dijo:

Silent, donde estabas que no te he visto...en el bétulo? no ha estado nada mal la tarde.

Betulo si, tampoco te he visto. He estado de 17:15 a 19:30

Coi con el Prat, me dais envidia, ya tengo ganas de pribarlo!

la previ de tramuntana ha subido para mañana.
Meteofrance da mar de fondo de 2m sabado (E/SE) y 1m el domingo (E/SE) girando a NO/O durante el dia.

Podría cuadrar un st cyprien side-off! Ya os contaré;

(También podría entrar en la costa brava creo...)

Avui a St Pere marca diluvi UNIVERSAL i no ho tinc clar, abans intentava al Prat o Sitges, però es clar Sitges es per nivell... demà jo crec que pot estar fort a primera hora del matí per 4.0 a 4.7 i 80 llitres [platano] [platano] [platano] [platano] desprès cap a les 13 hores és més per 4.7 i 5.2 ...
jo l'aigua a les 10 amb el vent que sigui [punk.gif]

enrik dijo:
Lluis_CB dijo:
Donde se podria navegar hoy y mañana sin demasiada rompiente y sin subir mas alla de sant pere?

Veus molt desfassat St Pere? Fa molt que no miro previsions pero sembla que es podrá navegar, no es aixi?

Gas!

ayer muy flojo para material de olas en la murtra, yo creo que el rato bueno fue de 4 a 6
hoy solo voy a mirar para hacer surf
el sabado ahora tiene buena pinta pals, alguien va a ir?

Volver