Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
silent dijo:A Bdn be, bastant be amb 5.2, ni fort ni fluix. Onada pero no molta, nomes que per entrar i sortir amb orillera brutal.
Jo estic igual que tu, sembla que a st pere entrará més dissabte que diumenge, almenys aixó marca windguru. Jo mai he tingut problemes aparcant devant del tropic. En principi jo estaré al tropic,renault trafic color pixat amb dos txutxus vigilant que ningú toqui res.johnysurf dijo:Vaja, moltes felicitats als afortunats que podeu navegar entre setmana...!!!
I de cara al cap de setmana, si arribés la tramuntana prou bé a Sant Pere, i no calgués anar a Port o França, algú sap com està ara el tema aparcament? Jo hi vaig estar al Juny i nomes deixaven aparcar a segona línea de platja, per la zona del Tropic/Amfora, ames desprès he sentit que hi ha molt mangui que aprofita que no es veu el cotxe per robar...
Sabeu si ja es pot aparcar a la mateixa platja? La tramuntana allà entra side shore no?
I al riuet, com està per aparcar? Allà entra més side-on oi?
Como ho veieu millor, per dissabte o per diumenge? Es que segurament només puc pujar un dia, i com em queda bastant lluny de “my beautiful hometown” dons es tracta de encertar lo millor possible...
Gracies, a veure si hi ha sort aquest cop...!
fern dijo:silent dijo:A Bdn be, bastant be amb 5.2, ni fort ni fluix. Onada pero no molta, nomes que per entrar i sortir amb orillera brutal.
Silent, donde estabas que no te he visto...en el bétulo? no ha estado nada mal la tarde.
Lluis_CB dijo:Donde se podria navegar hoy y mañana sin demasiada rompiente y sin subir mas alla de sant pere?
enrik dijo:Lluis_CB dijo:Donde se podria navegar hoy y mañana sin demasiada rompiente y sin subir mas alla de sant pere?
Veus molt desfassat St Pere? Fa molt que no miro previsions pero sembla que es podrá navegar, no es aixi?
Gas!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.