Campings/spots SantPere/Empuriabrava: Com ho veieu?

Hola companys.

He relacionat l'arxiu de GURU, amb els dies navegats a La Ballena, aquesta segona quinzena d'agost.
Potser a algú li serveix de referència. Em sorprèn que es navega molts dies sense previsió.

Ballena.jpg


Peso 75 Kg. He apuntat només dies que he planejat "a gust", encara que hi havia companys amb material més gran.
Els dies de 6.5 els he navegat amb RRD FW + aleta de 36 + NP V8.
Els de 5.9 o menys, amb Palmer aprox 95 i 26 d'aleta

5.9 North duke
5.4 North vulcano 2001!
5.3 North Ice

Salutacions,
 
El 29 per exemple, es va navegar be amb 7-8. Va baixar aviat. Jo no m'hi vaig ficar. Crec que vaig veure el Josep Maria a La Laguna (O algú amb tribord)
 
INTERESSANT!!

Jo peso 85 kg i vaig navegar amb 6mts i 90 litres (el dia 17 fort hauria de haver montat 5.2)
Amb 11 i formula , tot i que alguns anaven justets amb 7.5
I amb la slalom 110 y 7 mts el que mes .. tot i que algun dia podria ser per 6mts i 90...

Es curios com alguns dies que no entrava a la ballena a la zona gola i sobretot cap a ampuria brava que es cap on jo anava sempre per estar mes sol i tranquil..

aiguamolls.jpg
 
per cert el dia de la tramutana... com va anar per el sud del golf???

a la gola va ser un estona de sur x7mts una altre per 5.7 i despres 10minuts de tramuntana per 5mts i mort.
 
je je el gregal no va arribar a entrar a la gola, es mes. rescat de dos locals tirats amb la tramuntana i taules petites.
 
xavibal dijo:
Crec que vaig veure el Josep Maria a La Laguna (O algú amb tribord)

Era Jo, era jo amb la 8,50, fins que vaig trencar l'espàrrec del peu de màstil [muro] a la boia groga mes propera a la Muga !!!

cargol-1.jpg


Sembla mentida que amb tot el que ha anat progressant el material encara estem a la mercè d'aquestes peces ... sort que no va passar res mes (aquest cop) i que no va ser a l'altra bordo on normalment tiro molt mes lluny ...

Per cert nois si em veieu navegant (sempre porto la gorra taronja, per seguretat ...), digueu-m'ho, esta be conèixer-nos personalment !!! [saludo]
 
Me alegro que navegarais tanto el Sant Pere este mes de agosto

Creo que rocordar que el agosto del año pasado fue malisimo. ¿Lo recordais?

Josepmaria dicen que las bases de cazoleta es mucho más dificil que se rompan.
 
Enrike dijo:
Josepmaria dicen que las bases de cazoleta es mucho más dificil que se rompan.

Dicen, dicen ... estoy viendo que en este tema cada uno cuenta un poco según le va o según le dicen (como en todo), pero no encuentro una explicación convincente. De momento voy a intentar encontrar una de esas bases Chinook a ver si dan mejor resultado.

08-chn-base-tendon-1bolt-pin-s.jpg


Si la pieza superior al tendón es una sola pieza con la bala, la sección de acero que soporta el esfuerzo es bastante superior a la del esparrago que se parte y podría aguantar. Alguien sabe quien las vende por aquí sin tener que ir a Francia ???
 
Josep maria les tienen en sailboards tarifa y supongo que jordi en sailboards girona , en Celrá
 
Merci nois , prenc nota abans que esborrin el link ... per altra banda trec el tema d'aquí (no es referent als spots del títol) i el deixo a http://www.totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=4&t=64230
 
josepmaria dijo:
Per cert nois si em veieu navegant (sempre porto la gorra taronja, per seguretat ...), digueu-m'ho, esta be conèixer-nos personalment !!! [saludo]

Amb roba de carrer i tu a 200m dins el mar, una mica difícil. Però el proper cop ho intento.

Salut,
 
xavibal dijo:
josepmaria dijo:
Per cert nois si em veieu navegant (sempre porto la gorra taronja, per seguretat ...), digueu-m'ho, esta be conèixer-nos personalment !!! [saludo]

Amb roba de carrer i tu a 200m dins el mar, una mica difícil. Però el proper cop ho intento.

Salut,

Aaaahhh !!! així que eres tu ...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Lsa corbata frena molt, per això no en porto ... no m'estranya que no em poguessis atrapar !!! [meparto]
 
Volver
Arriba