Campings/spots SantPere/Empuriabrava: Com ho veieu?

xavibal dijo:
Segur que hem coincidit tots.
también estuve en sant pere; (futura + simmer amarilla 7.5)
sábado de 13h a 20h [big-laugh] con 7.5, al principio suave, al final fuertote;
domingo: entro unpar de horitas por la tarde para 7.5 justo.
el sábado hice una mini travesia zona de kite de arriba => ballena alegre (con su correspondiente laaaaaargo de vuelto [heavy] ) asi que seguramente os habrá visto a todos también (la simmer 3xc verde es de aquí?)
 
Sempre hi ha mes vent a la platja salvatge. Comprovadissim!!! Si fa sol, spot magic amb termic. Es una passada....... Hi ha molts q punxen esperant a st pere i segueixen anant a st pere......

Els findes sempre estem entrenant slalom amb uns quants del circuit.
 
xavicdq dijo:
Sempre hi ha mes vent a la platja salvatge. Comprovadissim!!! Si fa sol, spot magic amb termic. Es una passada....... Hi ha molts q punxen esperant a st pere i segueixen anant a st pere......

Els findes sempre estem entrenant slalom amb uns quants del circuit.

on es exactament la platja salvatge? just amunt de la gola?
el dissabte vaig recollir tota la platja navegant des de la ballena alegre fins empuriabrava, al principi soplava molt mes al club mistral, però desprès va pujar (geograficament) el vent fins empuriabrava, fins i tot que abaix estava totalment desventat i amunt fins las 21h es podia navegar amb 7.5... el diumenge mes o menys el mateix, en mes fluix i mes rapid.
 
el googlemaps y el windguru, las dos herramientas indispensables del windsurfer...
este año de 50 navegadas sólo he pinchado 2 veces, será por algo!
 
Perdoneu però no m'entero, on dieu que està la platja aquesta "màgica"?
 
Ostres, doncs jo hi vaig passar dissabte i no em va agradar. Plena de banyistes i nomes amb uns canals de sortida molt concrets. Suposo que als que en sabeu molt ja en teniu prou, però jo prefereixo una zona com la de StPere on tens un espai on nomes hi ha gent de windsurf.
untitled-1.jpg

Segurament no ho vaig saber veure be.
En tot cas, com em vaig fer un tour de nord a sud, us poso el que em va semblar. Algú sap com anar a la zona 2 del mapa??
 
La zona 2 es justament tota la platja dels Aiguamolls, entre els campings Almata i Laguna on jo poso aquests últims anys la caravana en temporada baixa, per això la conec be.

Tan sols tens un accés per el mig dels Aiguamolls, has d'agafar el camí del camping Laguna des de la rotonda de Castelló d'Empúries i a uns 2 Kms o menys, trobes un trencall a la dreta, es perd l'asfaltat, crec que està indicat Platja ... el camí no es massa bo, compte amb les fangueres en època de plujes !!! Arribes a una esplanada d'aparcament al costat d'una torre de guaita de fusta (inclinada i oscil·lant !!! [smilie=gaydude.gif] )

Es un lloc salvatge, l'accés està prohibit a l'època de nidificació dels ocells (primavera, fins finals de juny crec), val la pena conèixer-lo però per navegar crec que és clarament millor Platja Salvatge o Sant Pere, aquí ets al mig de res, i poques vegades al passar navegant hi veig algun surfer allà.
 
Josep maria, estarás aquest estiu? segur que la 2a de agost plantarem a la almata...

El tema es que puc navegar de 2 a 4 que es la estona de la mitgdiada dels nens. [risas]

No se si portar la formula com l'any passat, amb 11 metres es navega sempre, pero la meitat de dies es pot anar amb 7.5 i slalom no?

A mes el chopi de sant pere es una pu*$a#da per la fromula, t'hi deixes el genolls a poc que faci 15 nusos.

TInc opcio A: formula +11 i slalom amb 7 i 6.

Opcio B : Slalom amb 7 i 90litres amb 6-5.2-4.5

Opcio c: Slalom a mb 7 i a muerte amb tot el que vignui...

QUe faireu per l'agost?
 
Para dos semanas yo creo que vale la pena ir un poco cargado de material.

Yo me llevaria la slalom 7m y la 90L y 6m y 5.2m (una 5.2m casi no ocupa sitio y si entra una buena tramontana la vas a echar en falta)

Aunque como ya te he comentado alguna vez para la slalom lo suyo seria una 7.5m potente en lugar de la 7m que tienes que es muy buena vela pero creo que se queda un poco corta para esa tabla.
 
Mira, por fin le veo una ventaja a ser novato, no tengo ninguna duda de que material llevarme, todo!! 1 tabla y 2 velas, jejeje

Por cierto, yo estaré en el Almata 1 mes, del 15 de julio al 15 de agosto, si alguien ve mi material (firma) o a ella (ver foto) que se pase a saludar!!!

 
Jo seré al Laguna (una mica més amunt) a partir del 20 d'agost, i crec que la millor opció per en NOT (si no vol merders amb advocats) es la B, pot ser podries deixar a casa la 4,5 per contentar a la parenta, però per el bulto que fa ... (la 4,5, no la parenta eh ???) [sing]

Depén també del teu pes, nivell i volum de la teva slalom, que no el dius ...

També penso que amb tot l'armament que tens, una 8,5 - 9,0 per la taula de slalom t'encaixaria prefectament al mig i acabaries d'arrodonir el "quiver" de veles ... jo tinc una slalom de 130 L i amb 8,50 ó 10 m es la combinació que faig servir més (peso quasi 100 Kg ... penseu-hi), en canvi per sota passo directament a 6,5 que em funciona tant amb la Slalom com amb la petita (freeride de 98 L)


Desgraciadament no existeix una taula i vela úniques (Recordo haver vist anuncis d'unes veles americanes que s'anaven engrandint per baix a base d'anar-hi afegint franjes amb cremallera i muntant màstil i botavara mes llargs ... era curiós, a les fotos pintaven be, no eren per guanyar regates però per reduir bulto nosaltres els "patateros" (perdoneu) valdria la pena investigar que ha passat ...
 
Home jo peso 82kg , de fet tenia 8.5 pero la vaig treure perque amb la slalom de 69 la veritat surts igual amb 8.5 que amb 7.5 , només que vas mes fort.

De fet la 11 i la 8.5 es solapen molt i normalment si el mar no es posa molt dur puc pasar de 11 a 7. Amb 13-15 ja vaig amb 7mts.

La opcio del enrique cre que es el que faré, ara una 7.5 poder seria millor, segurament a les ofertes de setembre faré el canvi...

Por cierto enrique esa 7 que tengo te arranca los adhesivos cuando quieras... aunque montes 8metros.... [meparto]

No se, no se... ja veurem, la veritat es que la formula es un trasto per anar amunt i avall, sobretot la botavara!
 
SI si eso está muy bien pero entonces .... donde engancho la caravana? antes o despues del remolque? [meparto]

file.php
 
deberia quitar las bicis y meter todo el material de win en la lanza de la CV.. [applaudit]

Pero clar es lo que tiene tener familia...
 
Volver
Arriba