14,15,16 de enero

Jo m'he organitzat el dia per estar a les 12-1 al club si vols info ja saps...

La previ s'ha desinflat, millor 11metres a malgrat que res... [meparto]
 
Eric / wind dijo:
Alex si finalment vols navegar (o surar) al Bunker, confirma-m'ho aqui o al microforo el divendres durant el mati (segons es vegin les condicions) i llavors m'organitzo.

Pero com no bufi un minim, poc farem ¿no? [sorprendido]

Eric s'haura d'estar atent tot el dia, mirant la previ, foro i aixo. Jo no ho decidire fins a ultima hora. Si bufa durant el mati donçs la decisio sera facil, si no bufa, cap al bunker. Si hi han 8 nussets surtim a surar, sempre es bo practicar les virades, navegar en clewfirst, Hellituck (aquest el vui practicar especialment), en fin es poden fer moltes coses que normalment no practiquem i que si primer no es practiquen amb poc vent despres costa molt mes que surtin.

Erci el material l'has d'anar a buscar o el tens al cotxe? Avui es un dia per nomes estar pendent del vent (bueno fins a mig dia).
 
No se no se el dia pinta espectacular de temperatura o sigui que igual el termic reforça la situació.
 
neus dijo:
Malgrat no em cau gaire aprop en aquests moments..... a disfrutar dels vents i de les bones temperatures, per aquí aquest finde bones temperatures, però de vent rien de rien.

Neus

Alex, volem fotos!!!!


Homeeeeeeeeeeeee ja er hora que apareguesis per aqui no? com va tot per le France? navegues molt o que?
 
Si hi han 8 nussets surtim a surar, sempre es bo practicar les virades, navegar en clewfirst, Hellituck (aquest el vui practicar especialment), en fin es poden fer moltes coses que normalment no practiquem i que si primer no es practiquen amb poc vent despres costa molt mes que surtin.

Erci el material l'has d'anar a buscar o el tens al cotxe? Avui es un dia per nomes estar pendent del vent (bueno fins a mig dia).

Teniu el Tricktionary? Hi ha moltes maniobres d'aquestes. El portaré quan tingui el material i vingui a navegar. Fins i tot ho podriem mirar en el DVD, que està de p* mare.

Quines ganes! Vosaltres tot el dia parlant de navegar, i jo aquí, esperant que m'arribi tot. Però "lo bo fa esperar", diuen, i espero que les veles, el màstil, la planxa i tot plegat hauran valgut la pena quan ho tingui. Em fa l'efecte que la setmana que ve ja podré.

I també tinc ganes de conèixer-vos. Sou un grupet molt enrotllat.
 
carlesmicro dijo:
Si hi han 8 nussets surtim a surar, sempre es bo practicar les virades, navegar en clewfirst, Hellituck (aquest el vui practicar especialment), en fin es poden fer moltes coses que normalment no practiquem i que si primer no es practiquen amb poc vent despres costa molt mes que surtin.

Erci el material l'has d'anar a buscar o el tens al cotxe? Avui es un dia per nomes estar pendent del vent (bueno fins a mig dia).

Teniu el Tricktionary? Hi ha moltes maniobres d'aquestes. El portaré quan tingui el material i vingui a navegar. Fins i tot ho podriem mirar en el DVD, que està de p* mare.

Quines ganes! Vosaltres tot el dia parlant de navegar, i jo aquí, esperant que m'arribi tot. Però "lo bo fa esperar", diuen, i espero que les veles, el màstil, la planxa i tot plegat hauran valgut la pena quan ho tingui. Em fa l'efecte que la setmana que ve ja podré.

I també tinc ganes de conèixer-vos. Sou un grupet molt enrotllat.


Un grupet molt enrotllat? que ets de la edat del PALEOLITIC tu o que? [meparto] Parla be homeeeeeee aqui es diu SOU UNS TIUS DE PUTA MARE" ja ja ja [meparto] no tots per aixo.

I els que planejan amb 7m i 11 nussos son encara pitjor

PERDONEU PERO ALGU HO HABIA DE DIR!
 
De moment com diuen per el meu poble "no hace viento ni patrás"....
 
Marca en la página web de la Base de barna 9 nudos rachas de 11.

http://www.basenautica.org/index.php?option=com_content&view=article&id=81&Itemid=118

A ver…
 
4 en Castelldefels, 5 en Malgrat, y aqui en el Prat parece que hay viento tambien.
 
Podeis mirar esta tambien

http://www.popkite.com/tags/viento-online-cataluna
 
La estacio de la base esta 4m per sobre del terrat, i ara marca 10-14 no es molt de vent? tenin en compte el que hi ha per ahi.
 
Si parece un poco raro, pero cuando funciona (y hay que decir ultimamente no siempre funciona bien) lo creo… Hay otra página que marca 5-7 pero prefiero creer 10-14!?!?!?
 
Un grupet molt enrotllat? que ets de la edat del PALEOLITIC tu o que? [meparto] Parla be homeeeeeee aqui es diu SOU UNS TIUS DE PUTA MARE" ja ja ja [meparto] no tots per aixo.

I els que planejan amb 7m i 11 nussos son encara pitjor

PERDONEU PERO ALGU HO HABIA DE DIR!

Mira tio, és el que fa estar rodejat de dones tot el dia. Dones a casa, dones a la feina, dones a per tot arreu. [shot]
Al final, ja no sé estar entre tios.
Que navegueu molt, mal parits!
 
Alex, no empecemos con lo del planeo... que al final saltan chispas [meparto]

me parece que me voy a esquiar, porque hoy era el día bueno y mira por donde ha salido... [fcp]

saludos
 
Volver
Arriba