14,15,16 de enero

Jo he fet triplet, divendres, dissabte i diumenge..ja podien ser així tots els weekends!
 
[applaudit] [applaudit] [applaudit] [applaudit]

Entonces el fern debe ir primero en navegadas 2011. ¿Que llevas 5 o 6 fern?

Yo 4

¿Alguien da maaas?
 
A mi tambien me da ese error en MWS, le he enviado un email al administrado pero de momento no responde.

A ver si ha tenido un accidente navegando [roto2gay.gif]
 
5 per mi i aquest weekend posibilitat d'unes cuantes mes. Aixo si pinta fred, fred, fred.
 
Enrike dijo:
[applaudit] [applaudit] [applaudit] [applaudit]

Entonces el fern debe ir primero en navegadas 2011. ¿Que llevas 5 o 6 fern?

Yo 4

¿Alguien da maaas?

Porto 6, a veure aquest finde si haurem de navegar amb bufanda!

Per cert l'error aquest del mws crec que es general,perquè a mi també em surt això del valor numérico..
 
Enrike dijo:
A mi tambien me da ese error en MWS, le he enviado un email al administrado pero de momento no responde.

A ver si ha tenido un accidente navegando [roto2gay.gif]

Será el efecto 2011... [smilie=gayfight.gif]

A mi tambien, ya le envié mail....

Por cieto ayer tambien entró en mlagrat ! sobre 18-20 nudos. Alguno fué?
 
Hemos tenido lo mismo en Castelldefels durante 3 dias, para que ir a Malgrat? Por cierto ahora mismo 14 de SW.
 
em sembla que la peña torna a navegar avui... que ca.....ns, jo ja portava 2 dies aquest cap de setmana..
 
Sí, he passat per la base cap a les 3, havien 3 o 4 a l'aigua, un d'ells crec que era l'Enrique.
jo avui no m'he posat..
 
Aquest dimecres s'anima algú a Barcelona? Ara que ja he fet la primera de l'any, no paro! [windsurfing.gif]
 
maleits!!!! [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif]

Aquest enrike i l'alex son els pu??!¿··$"%$" amossss!!! Voleu dir que no vos sortiran escames??
 
Si pero hasta que igualemos tus caaaaaaaasi 120 navegadas del año pasado todavia nos quedan unas cuantas [000203E9.gif]
 
Volver
Arriba