14,15,16 de enero

[smilie=worship2.gif] espero que s acompleixi la previ pel finde a malgrat o a on sigui... Aquest cap de setmana no mel perdu.
 
Yo lo tengo libre si me propongo, estamos al caso... pero veo que en Barcelona tambien entra y me quedaré en la Base.. [windsurfing.gif]
 
Eric / wind dijo:
Divendres a partir del migdia al Bunker seguint la crida del guru greñut sense greñes... [loco]

Queeeeeee ens hem pelat?? per tornar al curro? [meparto]
 
[sherlock.gif]
Divendres a l'aigua encara que sigui amb taulon i a surar, per cert jo si que m'he pelat, i bastant.
 
alextxell dijo:
[sherlock.gif]
Divendres a l'aigua encara que sigui amb taulon i a surar, per cert jo si que m'he pelat, i bastant.


jajajaja, penja alguna foto que fa temps que no ens veiem. Que ha sigut per alguna aposta?? el derbi Barça-MAdrid....
 
Bufffff sembla bastant calr que el puesto dema sera Malgrat a partir del migdia,mmmmmmmmmm no se que fer si arriscar a que entri a Castas o pillar material avui i fer un Malgrat dema a partir de que surti de la feina. El que pasa es que creuar tota Barna per la Ronda dema a les 14:00 [shot]
 
Quedate en Castefa Alex.

Yo no veo claro que en Malgrat vaya a entrar para material "pequeño" el viernes.
 
Malgrat no em cau gaire aprop en aquests moments..... a disfrutar dels vents i de les bones temperatures, per aquí aquest finde bones temperatures, però de vent rien de rien.

Neus

Alex, volem fotos!!!!
 
No veo yo mucha previ tampoco en malgrat , con suerte para 7mts no? Ja vos o diré!
 
Enrike dijo:
Quedate en Castefa Alex.

Yo no veo claro que en Malgrat vaya a entrar para material "pequeño" el viernes.

He cogido material de slalom tambien (8.5 i 134ltrs) pero si bufa en Kastas paso de fer kms, si bufa mes a Malgrat donçs cap a Malgrat. Millor amb 7 a Malgrat que 10 nussets a Kastas.
 
Volver
Arriba