winds-up Baston

Badalona e sun buen sitio, yo creo que lo tiene en mente. Yo creo que muchos usan el mobil emulando pc pera ver los datos en 30m de retraso.

Suongo eso provocara que se añada un retraso mayor al la web. Yo presonalmente no dudo en pagar este tipo de servicios , me gastaria mas en gasolina dando vueltas.

Lo prefiero al busca puesto que es mas barato i tambien pilla leucate.

not dijo:
Yo creo que muchos usan el mobil emulando pc pera ver los datos en 30m de retraso.
???

Enviado desde mi GT-I9000 usando Tapatalk

en android puedes quitar la opcion "reconocer como dispositivo movil" lo cual te permite acceder a la pagina normal como si la harias con un PC.
Es muy util para ver paginas que no tienen una version decente de su pagina en version movil.
Tambien sirve para ver las paginas capadas para moviles.

Aaaaaahhhhh...

SI, pero va molt mes lent que la versió mobil. No es pot comparar.

La veritat es que per 60 o 70 euros l'any...

ericP dijo:
Pero tirar de gratis i a mes anar exigint millores, tot i que es una opcio molt licita, jo en aquest cas, i pel preu basic, no es la postura que vull agafar.
Eric, no exijo ninguna mejora, comparto experiencias con la gente del foro, para eso estamos aquí.
Que cada uno haga lo que le apetezca, personalmente no invertiré en su empresa, no es colega mío. Si mañana pone una estación en Port pues sí que le llamo para felicitarle, le doy dos besos y 70€. Pero de momento no. [saludo]

Por cierto, Enrique, Arm, Not: muchas gracias por moveros con esta gente y proponer / instalar / mantener las estaciones del winds-up. A ver si me pasáis su email y contacto con el para barcelona.

sos4l dijo:
Eso dicho, cuidado que estas apoyando a una empresa privada, la cual esta aquí para hacer dinerillo, aunque sea poco y con buena fe. Prestan un servicio, como cualquier empresa, no es una ONG...
Por cierto, y no es por defender el servicio winds-up/baston (que lo hago), sino por intentar ser objetivo y aportar algo más de información. Si solo miraramos las estaciones catalanas (tampoco se puede ver asi de simple porque se supone que es una inversión a largo plazo y una expansión de las ya existentes en Francia), seguro que ha perdido dinero debido a los pocos abonos realizados y los gastos que estas estaciones suponen (viajes, gasolina, hotel, comida, la estación en si con su placa, bateria, modem, anemometro, envio de datos en roaming, mantenimiento si algo falla o lo roban, trabajo del webmaster, etc.).
Sin más este jueves estuvo en Riumar para un trabajo informático en la estación que no duró más de 15', viniendo desde Francia y haciendo paradas por otras estaciones catalanas.
Como en todo supongo que será hechar cuentas, si compensa se pondran más y habrá más expansión hacia el sur y si no nos quedaremos como estamos.
También hay que pensar que hay otros servicios similares en España y que la competencia es dura...
Dicho esto, la semana que viene promete... [big-laugh] [big-laugh] [big-laugh]

Novetats a dia 19/3:
Estació de Riumar-Marquesa arreglada (les llevantades li van fer "pupita" sembla ser)
Nova estació a Cambrils i ja funcionant [applaudit] [applaudit] [applaudit]
A més la web ja està traduïda al castellà des de fa un temps
[saludo]

Si ha quedat molt xula la nova web! i la aplicació per veure les dades amb selector... està currat!

Albert aquest diumenge baixo al delta (ampolla playa) fins el dia 31, que porto? la slalom 7.5, 6, 5.2 i 4.5? i la 95 litres? No tinc mes petit...

not dijo:
Albert aquest diumenge baixo al delta (ampolla playa) fins el dia 31, que porto? la slalom 7.5, 6, 5.2 i 4.5? i la 95 litres? No tinc mes petit...
Doncs si pots porta-ho tot, al Delta mai se sap... si no et puc deixar algo de material jo. Potser tenim mestral diumenge-dilluns, igual surt algun tèrmic a les tardes si fa caloreta...
Jo tinc festa fins el dia 1 abril també.
A veure si quedem i així ens coneixem en persona d'una vegada, jeje... o millor si coincidim navegant [platano]

Sento dir-vos que l'estacio del Trabucador estara un temps parada. L'han robat i haurem de buscar una nova ubicacio mes amagada i instalar tot de nou...que li farem... Us demano paciencia per la part que em toca.

arm dijo:
Sento dir-vos que l'estacio del Trabucador estara un temps parada. L'han robat i haurem de buscar una nova ubicacio mes amagada i instalar tot de nou...
No voldria acusar infundadament, pero fa anys algu em va explicar que els kiters de Trabucador li fotien pedrades a uns anemometres per evitar les visites de forasters. De fet, en saber que hi hauria un anemometre de Baston a la zona em vaig preguntar quan duraria i pel que sembla es la segona vegada que queda inutilitzat, no?

Mentres al de Riumar no li passi res, rai... :roll:

Si el que expliques, Eric, és veritat, no fotem, aquets kiters són deficients... Sento generalitzar, però s'ha d'estar malalt per trencar un anemometre perque no vingui gent de fora... [fcp]

Per sort o per desgracia, el Kite es un esport que gaudeix de una popularitat que ja voldriem al windsurf. EN alguns llocs he vist una concentracio de cometes brutal, aixi que puc imaginar que a algú se li inflin els webs i intenti reduir-ho de qualsevol manera ja que no poden navegar tranquils.

Que 1 animalot li tiri pedres a un anemometre no vol dir que tots els kiters (que son molts) siguin uns deficients.

DISCREPO [meparto] [meparto] [meparto] hi ha un 90% de gent molt normal amb el kite però quan s'ajunten uns quants passa a ser un 40% de sub..., es tornem incívics i prepotents quan s'enganxem a la cometa.

ericP dijo:
Per sort o per desgracia, el Kite es un esport que gaudeix de una popularitat que ja voldriem al windsurf. EN alguns llocs he vist una concentracio de cometes brutal, aixi que puc imaginar que a algú se li inflin els webs i intenti reduir-ho de qualsevol manera ja que no poden navegar tranquils.

Que 1 animalot li tiri pedres a un anemometre no vol dir que tots els kiters (que son molts) siguin uns deficients.

en tots els esports hi ha zones "secretives" , pero el trabu precisament ....no es cap secret.
encra recordo que algu es va enfadar perque es posaven els spots del delta aqui , i no eren kiters.

Es una llastima , tenieu un bon lloc que v costar d'aconseguir, ja hem diras que en faran de l'estacio---.

Volver