tramontana finde 16 i 17 d'octubre

home silent era dilluns, tenies que haver pujat a Port, erem només 3 a l'aigua i estava fort amb bones onades, jo només vaig aguantar 2 horetes pq tenia l'avantbraç esquerra super garrativat, vaig navegar amb 76 lts i 3,7 segons l'anemometre d'un de la platja, (que sempre has de mirar-ho entre cometes) hi havia entre 32 i 36 nusos constants, amb ratxes puntuals de fins a 47 nusos. personalment no sé si això és real o no, però amb la ratxa era pràcticament impossible controlar el material. Aquest migdia aprofitaré, que encara bufa, això sí amb menys intensitat, espero que almenys aguanti fins les 14:00 que és quan podré posar-me a l'aigua.
 
silent dijo:
kikeaudi dijo:
... super pasado lo que me provocó una catapulta que al chocar con el mastil, note un crac en el hombro.
...
Aunque no hay rotura osea, tengo el hombro muy jodido, mañana al masijista y después una resonancia.
Mi experinencia en lesiones, me dice que estaré una temporada en dique seco.

Me pasó algo parecido en Riumar el año pasado, no toqué el mástil, choque con la vela de lado, una compresión brutal del pecho que me dolió (dolor de golpe muscular, nada de hueso, esquince o similar) unas semanas, pero sin más consecuencias. Espero que te recuperes.

Para colmo me ha pinchado nosequé en un dedo del pie que al cabo de 20 minutos, ya en el coche de camino a casa, dolía "del horror" y me ha dado el viajecito hasta que se me ha pasado como si nada, igual que empezó. ...... [roto2gay.gif]

Gracias pero me da que yo no me salvaré del quirofano, pero me recuperaré y volveré.
Seguramente te pico un pez araña, esos son sus sintomas, aguantar el dolor rabioso hasta que se pase, con amoniaco lo habrias aguantado mejor.
Cuando pican bien se te pone el pie como una pelota.
 
fern dijo:
kikeaudi dijo:
fern dijo:
Finde doblete, ayer en Port algo estresado con tanta gente y hoy castañón inhumano en Sant Pere..
Por cierto kike, creo que os vi cuando recogíais, ibais con una furgo y un remolque enorme?
Si eramos nosotros.
Tu VW naranja es T3 o T4?
Porque pasando vi una de cada y la T4 fué detras nuestro varios km.

Es la T3, buff pues vaya pasada de remolque, es más grande que mi furgo..

Recuperate pronto!

Gracias.

Aunque tambien tengo un remolque ese era de mi compañero yo suelo llevar el material en la furgo para los desplazamientos.
Entonces tu T3 debía de ser una que me parecio ver que llevas cama arribaq de color blanco.
 
Gracias a todos.

Seguir navegando todo lo que podaís, que yo volveré en cuanto pueda.
 
caray kique a recuprarse!! ya sabes lo que sea + unguento del tigre que creo que estas abonado... ;)

Por cierto me han contado que hubo un accidente mas grave este finde , alguno que se hizo daño y naufragó hasta sant martí...

sabeis algo?

Si es que no puede ser bueno andar con menos de 5 metros... [goofy]
 
jordi-navata dijo:
home silent era dilluns, tenies que haver pujat a Port, erem només 3 a l'aigua i estava fort amb bones onades, jo només vaig aguantar 2 horetes pq tenia l'avantbraç esquerra super garrativat, vaig navegar amb 76 lts i 3,7 segons l'anemometre d'un de la platja, (que sempre has de mirar-ho entre cometes) hi havia entre 32 i 36 nusos constants, amb ratxes puntuals de fins a 47 nusos. personalment no sé si això és real o no, però amb la ratxa era pràcticament impossible controlar el material. Aquest migdia aprofitaré, que encara bufa, això sí amb menys intensitat, espero que almenys aguanti fins les 14:00 que és quan podré posar-me a l'aigua.

Osti ja m'agradaria agafar un Port fort, tinc ganes, pero taaaannnt???!!! Normalment pujo si a la resta està fluixet i aquest cop pintava be més abaix i estava una mica baldat del dia anterior, però queda pendent!
 
kikeaudi dijo:
.
Seguramente te pico un pez araña, esos son sus sintomas, aguantar el dolor rabioso hasta que se pase, con amoniaco lo habrias aguantado mejor.
Cuando pican bien se te pone el pie como una pelota.


Eso imagino, pues joder con el pececillo, si yo no tenía intención de hacerle nada!! Ahora tengo una ampolla importante en el pie que cada vez que la peto reaparece. Hace años creo que ya me picó uno en Castelldefels, y recuerdó que dolió, pero juraría que no tanto. Si al menos me hubiera dado una buena sopa....
 
hhhheeeeyyyy ahí estoy yo!!!!!

1:58 y 2:51, sin hacer nada especial, con mi gun 4.0 amarilla y negra del año de la picó, simplemente aguantando el tipillo entre los cracks de 20 añitos, pero había que estar!!

http://www.totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=14&t=54827

Hay que volver!!!!!!!!!!!!!!!!! [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] Quien se apunta?
 
" Por cierto me han contado que hubo un accidente mas grave este finde , alguno que se hizo daño y naufragó hasta sant martí...
sabeis algo?"

Història del rescat a

http://www.windsurfer.es/2010/10/17/sant-marti-linhuma/
 
gràcies joan, jo de ben segur que no aguanto tal pallissa i m'ofego. [sorprendido]

Cada dia tinc mes respecte al mar.
 
silent dijo:
hhhheeeeyyyy ahí estoy yo!!!!!

1:58 y 2:51, sin hacer nada especial, con mi gun 4.0 amarilla y negra del año de la picó, simplemente aguantando el tipillo entre los cracks de 20 añitos, pero había que estar!!

http://www.totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=14&t=54827

Hay que volver!!!!!!!!!!!!!!!!! [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] Quien se apunta?

Hay que tenerlos bien puestos para meterse ahí, silent, no cuentes conmigo que no quiero acabar aqui: [smilie=ambulance.gif] [ojos]
 
joan dijo:
" Por cierto me han contado que hubo un accidente mas grave este finde , alguno que se hizo daño y naufragó hasta sant martí...
sabeis algo?"

Història del rescat a

http://www.windsurfer.es/2010/10/17/sant-marti-linhuma/


Menuda nadada se pegó ese tío, menudo susto! Tengan cuidado ahí fuera...
 
és molt semblant al que li va passar al meu cunyat fa un parell d'anys, era també un dia molt fort, i varem sortir des de l'aquarius, després de navegar iuna estona comento amb en jordi, l'altre meu cunyat que fa estona que no veig en miquel, i ens posem a buscarlo, i no el veiem per enlloc, i el cotxe estava al seu lloc, per tant no podia haver marxat, tampoc tenia el material a la platja ni dins el cotxe, per tant no podia estar descansant, en jordi va tornar a sortir per veure si el vèia per si se li havia trencat alguna cosa i mentres jo em vaig quedar a la platja vigilant, en jordi va tornar al cap d'una estona que res de res, i a l'aigua ja no hi havia quasi ningú, total que quan ja anavem a donar l'avís d'alerta als serveis d'emergència i el varem veure apareixer caminant per la sorra totalment destroçat, havia perdut el material al fons, més o menys a un kilometre de la platja i no l'havia pogut recuperar i per tant va haver de anar com podia nadant, fins que al final després de quasi una hora i mitja va poder arribar a la platja a l'alçada de riuet, i després caminant per la platja fins l'aquarius que era on estavem.

al final del dia, després de l'ensurt, ens varen comentar que uns guiris havien trobat un equip de windsurf al mig de les roques a l'escala i que l'havien deixat a l'escot, finalment va poder recuperar el material en prou bon estat.

i tot va quedar en un ensurt.
 
Fue un final feliz.

A mi por eso no me gusta navegar con castaña fuerte ni sobretodo cuando sopla side-off-shore y ya no digamos off-shore.

El problema es que si se te escapa el material de las manos el viento se lo lleva y por muy rapido que nades no lo puedes recuperar.

Algo así le debió pasar a un frances que desapareció el año pasado navegando en francia con rachas de mas de 40 nudos.

El hombre tenia sobre los 50 años de edad pero con mucha experiencia.

El viento muy fuerte y side-off-shore (creo que fue en la Franqui pero de esto ya no estoy seguro)

El caso es que nunca más apareció el hombre [sorprendido]
 
tens tota la raó, des de l'experiència del meu cunyat, jo amb tramuntana forta només navego a Port, que per molt desfassat que estigui, si tens un problema en un tres i no res estàs a la platja.
 
Home s'ha de tindre molt de respecte pel mar en aquestes condicions, pero sobretot el que jo faig es fer bordos molt curts i revisar el material abans de sortir. Sobretot que estigui tot en bones condicions.
Una altre cosa que faig es navegar amb una lycra de color vermell per sobre del traje, si t'han de buscar desde fora sempre et veuran millor. I per suposat l'us del casc.
La veritat es que l'altre dia amb ratxes de 50 nussets a Sant Marti costaba navegar, quan queies aixecarte pel water era una odisea pero a mi em va molar.
Per cert l'home que va tindre le problema era un home gran i estaba fent uns bordos molt llargs, a part de estar navegant al riuet quan tothom sap que si es desfasa lo seu es Sant Marti o Riells.
 
No em malinterpreteu segurament aquest home era una maquina navegant, no estic dient que fos culpa seva.
 
Lo de no fer bordos massa llargs és fonamental. Sempre pot petar alguna cosa, per revisada que estigui o pot pujar el vent de cop, o baixar!! Amb castanya i temps variable, bordos curts. De fet, bordos curts sempre, així practiques la trabujada!!
 
Volver
Arriba