Semana de todos Los Santos

A Bdn he navegat de 13:15 fins les 15:30 amb 6,9 i 97 litres, la primera hora molt be i despres ja mes justet..
No ha estat malament!

ericP dijo:
Es d'hora pero, como veieu la previ per al cap de setmana de 3 dies?
Nomes tramuntana Diumenge? tinc entes que les previs de tramuntana de 1 sol dia no son de fiar.

Segos en Guru GFS els 3 dies de NW seran de Dimarts a Dijous a l'altra banda de la frontera.

El panorama pel cap de setmana és desolador. I mira que ahir per dissabte que ve es preveia garbí a la costa central, però ja no. Després de la punxada d'ahir a Malgrat tinc unes ganes de pillar un dia com déu mana! Aquest any només he navegat 5 dies, i només 2 mínimament acceptables.

gemma79 dijo:
ericP dijo:
Es d'hora pero, como veieu la previ per al cap de setmana de 3 dies?
Nomes tramuntana Diumenge? tinc entes que les previs de tramuntana de 1 sol dia no son de fiar.

Segos en Guru GFS els 3 dies de NW seran de Dimarts a Dijous a l'altra banda de la frontera.

El panorama pel cap de setmana és desolador. I mira que ahir per dissabte que ve es preveia garbí a la costa central, però ja no. Després de la punxada d'ahir a Malgrat tinc unes ganes de pillar un dia com déu mana! Aquest any només he navegat 5 dies, i només 2 mínimament acceptables.

jo igual que gemma, 2 minimament i sent generos!

Vàres anar a MAlgrat gemma?

Poder es d'hora per parlar del cap de setmana no? tampoc descartaria garbí x dissabte... despres de la tramuntanada.

Diumenge vaig anar a Malgrat, Dani. Des de casa tot el matí anava veient pel winds-up que encara no entrava. Cap a quarts d'una van començar a entrar 13 nusets i vaig marxar. A les 14h estava allà i vaig veure que estava molt raro: 10-11 nusos, tot i que la gent deia que a dintre hi havia molt més. Al final com que semblava que ja s'enxufava (l'anemòmetre marcava 14-17 nusos de garbí) vaig muntar. Vaig estar uns 15 minuts que em movia una mica, tot i que sense planejar, i al final el vent va morir del tot. Em vaig quedar sola allà dintre que no podia tornar per falta de vent. Ja em veia arrossegant el material nedant. Però per sort va entrar una mica de briseta i vaig poder arribar a la sorra molt a poc a poc; derivant bastant, però vaig tornar.
Total, un altre fracàs. Ja en porto 2 seguits així.

Aquest esport es de patidors....

DImunege no feia dia , ratxejat i aponentat.. Ja m'ho van dir , ahir ben direccionat i constant pero fluix. 12-13 nusos. Una kk vaja....

M'agradaria compartir amb vosaltres el dia d'ahir a Castelldefels, que per mi va ser històric.

La sessió va ser a partir de les 16:00, quan el vent va baixar, després de bufar tot el dia de manera inusualment generosa.

11-15 nusos de garbí un parell d'horetes. No podia planejar amb el vent, amb 7,5 i planxa freeride de 145l.

El que va ser extraordinari és que les onades, ben formades i punyeteres, van passar de ser enemigues implacables i difícils de passar, a ser unes grans aliades per planejar a tota pastilla, surfejant-les. Podria dir que va ser la meva primera sessió de wind-SURF. Elemental, clar, però la sensació va ser brutal. Superar la trencant no va ser un problema i la sessió va consistir en buscar-la, a la tornada, per poder agafar velocitat. I sense por de remuntar les onades.

Per mi va ser un big day i ja estic esperant la propera sessió amb onades. [windsurfing.gif]

Ara, el que no sé és quina taula comprar-me per substituir la freeride de 145l. En necessito una que planegi amb vent de 12-15 nusos i ja estava decidit per una taula d'slalom fàcil, per vela de 8 m o així, per planejar un cop superada la trencant. Però, vista l'experiència d'ahir, no sé jo si em convindria més un altre tipus de taula, que planegés també amb poc vent, però que fos més maniobrable, per onades.

Escoltaria amb molt d'interès qualsevol consell!

Busca una freerace pero clar amb menys de 15 nusos no ho tinc clar, si vols agafar onades o passar-les facilment,.es una freeride, O tens complicat amb una planxa de slalom o amb poquet rocker devanter.

Genial la experiencia de les onades!! Quina bona pinta. [sing]

En quant al que demanes de la Taula seria questio de plantejarse quants dies d'aquets de poc vent hi han onades. Si la majoria no hi ha aquestes onades cachondes que dius, potser si una freerace de 72/75cm de maniga per a una vela 8.0. Si les onades son frecuents per aquells dies. POtser una Fanatic Skate o Tabou 3S pero generoses de manega.

Al final Pals solo ha estado bien de 9 a 10.30, al menos lo he pillado enterito
foto de cuando ya habia bajado el viento
CIMG2245.JPG

Volver