Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
gemma79 dijo:Molt bé, Fredi! No s'ha de deixar mai, el windsurf. Si ets de Llavaneres (jo sóc de Mataró i a Llavaneres hi treballo), suposo que deus navegar també a Cabera de Mar. Allà, quan entra bé el garbí hi ha molt d'ambient de windsurf. Llàstima que a l'estiu és molt complicat trobar-hi aparcament.
Not, em sembla que fins a finals de març no crec que navegui. Ara de moment intento aprofitar la temporada d'esquí, que és molt curta. Però és clar que sempre que pugui, si pugen una miqueta les temperatures i pinta bon vent a Malgrat, aniré cap allà.
Vinga, ja ens veurem!
Benvingut al foro i si un dia vens a prop del Bunker acostat al grupet de windsurfers que sol haver a la platja i faràs coneixences. Jo gracies a aquest foro també em vaig re-enganxar fa uns mesos.carlesmicro dijo:Em dic Carles. Després de molt de temps de no navegar, ara m'hi estic reenganxant.
Fins el moment he anat a Barcelona i a Castelldefels amb material llogat. Ara en vull comprar i estic dubtant entre deixar-lo a la base nàutica o al búnker.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.