Hola! Fa poc que visito aquest foro, i just avui he descobert que la gent es presentava aquí. Ho trobo una molt bona iniciativa i vaig a fer-ho jo també:
Em dic Gemma, tinc 30 anys i sóc de Mataró. Fa anys que faig windsurf (des dels 17), tot i que no en sé gaire perquè no navego massa. Vaig començar a Mataró fent un parell de cursets i em va agradar tant que de seguida em vaig comprar material propi. Vaig estar uns anys amb el material al club de vela de Canet de Mar, on érem pocs, però hi havia bon ambient; fins que van duplicar o triplicar les quotes i vaig decidir canviar-me al de Cabrera de Mar, que pel mateix preu, em quedava més a la vora de casa i m'oferia més possibilitats de navegar. Allà hi vaig estar fins l'any passat, quan veient que no ho aprofitava vaig decidir esborrar-me i endur-me el material a casa. I ara navego quan puc, que no és gaire sovint (per motius de feina, socials, etc...), principalment a St Pere Pescador. St Pere m'agrada molt, però em fa molta ràbia quan tot sovint hi vaig i punxo: amb lo rotllo que és carregar-me el material al cotxe, conduir fins allà, muntar, desmuntar, etc... Sempre penso que t'ha d'agradar molt aquest esport per estar disposat a tot aquest tinglado.
Estic en un nivell en què haig d'acabar d'agilitzar el waterstart, que em surt d'un costat, però no tan ràpid com voldria, i d'aconseguir fer bé la trasluchada (sempre m'acaba caient la vela al final de la maniobra).
He vist que organtizeu quedades. Fa poc en vau fer una, no? M'agradaria venir a la pròxima.... Suposo que deuen ser més a l'estiu. Jo intento navegar tot l'any, tot i que a l'hivern, els dies de més fred passo, la veritat.
Bueno, aniré llegint els vostres comentaris. Fins aviat!