millor spot a catalunya per fer fotos de salts

Patricia D

Usuario
hola,
voldria saber la vostra opinió ..
vull fer unes filmacions amb una càmara antiga d´òptica fixa, amb zoom, però no té gaire tele, la qual cosa significa que haig d´estar bastant aprop del windsurfista per filmar....
el tema es que volia agafar salts....backloops, forwards...etc, etc, ..i soposo pel que estic veient pels reports del windsurfcat que el lloc és Pals, pel vent, però sobretot per l´onada
creieu que és el lloc on puc tenir més oportunitat d´agafar els millors salts? o en sabeu
d´altres....
(el pressupost no m´arriva per Pozo)

gràcies!

Paty

Jo, es verdad! estaba preocupada por el agua y no pensaba en la arena..
incluso estaba pensando en mirarme unas bolsas para sumergir la cámara en caso de filmar desde el agua, pero valen un pastón.....

Patricia D dijo:
Jo, es verdad! estaba preocupada por el agua y no pensaba en la arena..
incluso estaba pensando en mirarme unas bolsas para sumergir la cámara en caso de filmar desde el agua, pero valen un pastón.....

En el decathlon venden unas cutrillas por 4-5€ pero que creo pueden servir. Son bolsas estancas y tienen de diferentes medidas, yo las uso para llevar el movil mientras navego.

ah! pues no lo sabía...me lo miraré
las que yo conozco eran unas de una empresa alemana que se llama Ewa Marine y las venden en tiendas de foto con estas puedes sumergirte creo hasta 5 metros ...pero por el precio de una bolsa casi te llega para una vela y una botavara

:shock:

Hummm a mi tabien me interesan esas bolsas. Las del decathlon por eso je je

Enrike dijo:
Patricia D dijo:
gràcies Alex
començaré a estar pendent d´una previ forta! :shock:

Protege la cámara cuando filmes, ya que con el viento puede llenarse de arena [goofy]

No solo eso,Paty,ten cuidado con la rompiente en Pals,mas de uno se deja el material alli partido por la mitad,es muy fuerte los dias duros,ahora las fotos son espectaculares.Pero ten cuidado en el agua.

aquapac també té fundes estanques de camares de video, fotos.... jo en tinc una per les claus del cotxe i móbil i van molt bé, no surten tant barates com el decathlon però no et costaran ni molt menys una vela. entra a la seva pàgina web i allà pots veure preus, tipus...

acabo de mirar la web d´aquapac, fa bona pinta, falta saber si hi ha alguna bossa que vagi bé amb les mides de la càmara. El problema es que es una càmara de S8 dels anys 70 i tot el que tenen en principi es per digitals. Però igual es pot fer un apanyo! D´Ewa Marine n´hi ha per totes mides, formats, etc, però mínim 400 €
ja aniré en compte amb l´aigua, si està massa fort no m´hi poso, i soposo que m´enduré més d´un crit d´algun pro... :oops:
en principi sembla que diumenge pot ser un dia fort allà...no sé si podré ser-hi però igual al final agafo l´equip (fotogràfic) i cap allà!

gràcies [saludo]

Pots consultar sobre el tipus i les mides de la funda que necessitis a Hans Pluyter, d'Aquapac, t'atendrà perfectament. Pot ser que en tingui una que s'ajusti o pot ser que no. Ara, les fundes aquapac són 100% fiables i a més amb garantia. No et faci por posar a dins una càmera.

salvi

Gràcies Salvi,
ja he parlat amb Hans, molt amable
tenen potser 1 bossa que potser m´aniria bé, la més gran que fabriquen però no s´estic segura, fins que no medeixi la meva càmara no ho sabré. De totes formes si que son fiables 100% de fet jo ja n´havia vist una a una tenda de foto fa un any...les alemanes son mes sofisticades però fiabilitat de que no entri aigua les dos per igual

Home, lo seu és tenir una càmera amb un bon zoom... Fer fotos des de l'aigua i que surtin bé ha de ser complicat. Ara, els resultats que he vist aquí a Totalwind (amb càmera estanca, sense funda) o a Windsurfer.es (amb Aquapac) són espectaculars. Ànims 😁

Patricia D dijo:
acabo de mirar la web d´aquapac, fa bona pinta, falta saber si hi ha alguna bossa que vagi bé amb les mides de la càmara. El problema es que es una càmara de S8 dels anys 70 i tot el que tenen en principi es per digitals. Però igual es pot fer un apanyo! D´Ewa Marine n´hi ha per totes mides, formats, etc, però mínim 400 €
ja aniré en compte amb l´aigua, si està massa fort no m´hi poso, i soposo que m´enduré més d´un crit d´algun pro... :oops:
en principi sembla que diumenge pot ser un dia fort allà...no sé si podré ser-hi però igual al final agafo l´equip (fotogràfic) i cap allà!

gràcies [saludo]

No sé si a Empúries, on s'aixeca onadot amb tramuntana forta, es pot filmar des d'algun espigó... Ho podeu confirmar?

Patricia D dijo:
Gràcies Salvi,
ja he parlat amb Hans, molt amable
tenen potser 1 bossa que potser m´aniria bé, la més gran que fabriquen però no s´estic segura, fins que no medeixi la meva càmara no ho sabré. De totes formes si que son fiables 100% de fet jo ja n´havia vist una a una tenda de foto fa un any...les alemanes son mes sofisticades però fiabilitat de que no entri aigua les dos per igual

Mira't aquest report meu Patrícia. Material: Càmera de fotos de 12 augments (no és cap zoom espectacular-telescòpic en absolut). Des de l'espigó de la Mar Bella, t'asseguro que les imatges estan captades des de molt lluny. No sé si és aquesta la qualitat de vídeo (mitjaneta) que esperes. El vídeo tb està fet amb la càmera de fotos.
http://www.totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=28&t=22862

osti! doncs no ho sembla que estiguessis tant lluny..
l´abril va ser bastant espectacular a barna aquest any.....quints temps...

la meva camara només té màxim de tele 60mm, de fet no es res..
ara no sé com penjar imatges que hagi fet amb ella aquí al foro
la definició tampoc m´importa massa perquè el Super8 en si ja en té molt poca, però voldria agafar un tio sol i que no quedi molt petit
potser probaré primer d´entrar a l´aigua tocant amb els peus i de moment sense funda perquè em sembla que la q tenen a aquapac no em serveix....ja ho vaig fer un cop a Leucate i anant amb compte la càmara rep alguna esquitxada però res mes

x cert què és una càmara estanca?

molt chulis les imatges i el video ; )

Penjar imatges al fòrum és (a part de fonamental :)) molt fàcil. Quan escrius un missatge al peu del missatge tens l'opció que et permet pujar fotos. O bé a d'alt al menú, tens una altra opció per inserir una imatge, però això en el cas que estigui allotjada en un altre lloc.

Suposo que la càmera que tens és digital i et permet descarregar els arxius filmats al pc, després els has d'editar, etc. És una mica una moguda, però amb una mica de prpactica, res.

va, que ja tenim ganes de veure una nova reportera!

Ens veiem a l'aigua... [saludo]

Ei Salvi,
m´ho miraré amb calma , he estat bastant desconectada per feina, però avui miraré com penjar les fotos. De totes maneres encara no en tinc cap de bona i demà tampoc aniré a Pals perquè sembla que la previ nop es bona..
Ja n´aniré fent però!!! ja teniu una altra reportera!!!! 😁

Si a Sant Martí de Empuries ia un espigó desde el que es pot filmar i estas mes aprop dels Windsurfers que a Pals.
Ademes desde el espigó com a molt te pot esquitxar el aigua pero no et molesta la sorra.
Ara al ivern ian sesions de Tramontana forta a Sant Martí a on se arrepleguen windsurfers españols i françesos.
Jo penso que Plas es mes heavy pero lo seu sería portar una camara amb un bon Zoom.
Un altre lloc seríe a Port de la Selva, tambe ia un espigó en el que es traslutxa mol a prop de ell.

Volver