millor spot a catalunya per fer fotos de salts

Hola Kike,
gràcies, he estat una mica desconectada del forum per les festes i pel trasbals d´intentar recuperar el material que tenia al CMV després de la famosa tempesta de llevant del 26 a bcn

no havia pensat en St. Martí, però potser sí que es una bona opció, almenys per poder posar comodament un trípode.

m´han comentat també que a Castelldefels es un bon lloc els dies que apreta per agafar maniobres espectaculars.
a veure com es presenta la previ pels primers dies del 2009

Bon any a tothom!
[saludo]

Hola Patricia!

jo també t'anava a dir ara que Castelldefels és un bon lloc, molt bo de fet, allà hi ha gent local molt bona que no és mou massa però que naveguen molt i molt bé. De fet es pot veure el Mussolini i d'altres, i amb ponent o llevant s'eixequen bones onades...i a prop de la platja! Hauries d'anar al Pèndul o al nàutic.

Un altre lloc molt bó per gravar és Badalona....amb llevant o fins i tot garbí fort es pot saltar, i des-de el bétulo pots gravar molt bé, està super a prop de l'aigua, més ara que el temporal s'ha menjat mitja platja! de fet jo diría que és un dels millors llocs per gravar o fer fotos.

Estic d'acord amb ho de San Martí d'Empuries; no quadren onades i vent sovint, però quan ho fa està molt bé, i la platja queda més abaix del passeig i del espigó, llavors hi ha una bona perspectiva.
Mira, aquestes fotos son d'allà, amb un 70-200.

IMG_7732-baja.jpg

IMG_7832-baja.jpg

IMG_7565-baja.jpg

I en quant a la protecció de la càmera, jo treballo en temes de periodisme nàutic i tal, i he vist a molts fotògrafs de regates que emboliquen l'objectiu amb pel·lícula d'aquesta de plàstic, de cuina, a saco, tot embolicat. No se si això els hi permetrà tocar el zoom, suposo que si, la propera vegada ho pregunto ;). En tot cas, i si no et vols ficar a l'aigua, com suposo que és el cas, potser no et cal la funda estanca....això si, molt important, després de gravar no netegis directament la lent amb un drap o el que sigui, perquè la sal ho ralla. Has de passarli aigua dolça o algún producte abans.

Bé, res més ( em sembla que ja n-hi ha prou! jjj)

bona gravació!

hola, no sóc germà, sóc germana. Em dic Eva, em sembla que no hem coincidit mai navegant.

No se si el zoom descoloreix les fotos ( amb ho que costa el que tinc, em sabria mooooolt greu! [aiba] ), en qualsevol cas a aquestes fotos es poden millorar moltes coses, estàn sense retocar i estàn blanques. El contrast, doncs no ho se, el negre a la primera ja està molt negre, i si li dono més contrast potser es converteix en una taca.

Jo no se gaire, però m'agrada i ho comparteixo [smilie=gayfight.gif] jjjjjjj

salut!!

Ara tinc un editor d'imatges que no domino, però normalment pujava la saturació (no el contrast), baixava l'exposició (per aconseguir colors més vius). Que consti que no en tinc ni idea... només faig proves fins que la foto queda una mica millor (almenys a la meva pantalla)... A veure què tal:

Adjuntos

• IMG_7565-baja.jpg
    IMG_7565-baja.jpg
    324,7 KB · Visitas: 618
si, t'anava a comentar que més aviat s'havia de tocar l'equilibri de color. A mi no m'agraden massa les fotos saturades, i en aquest cas més aviat tocaria el brillo.
En quasevol cas aquesta foto està molt pixelada, és un crop bestial i tampoc no val massa la pena tornarse boig amb ella.

salut!

Ep cuideume be a la Tximeleta que jo si que la conec je je.

Volver