Miércoles, Jueves y viernes garbí en costa central

MAlgrat per 5.8 y 90 litres fortet 18-23 ! un BIG DAY, despres s'ha posat per 5.0 pero he tingut de marxar...
 
espero que nos hayais dejado un poco de garbi para mañana!!!
es tonto pero aunque no haya navegado, solo por haber visto el primer dia de garbi de verdad del año estoy como emocionado [applaudit]
 
Bueno Castefa no ha dado más que para 6,5m. y 100l. con 18 grados de temperatura.
Pero despues de 3 meses en paro y estar aún en rehabilitación de mi hombre, no a estado mal.
 
otra tarde entretenida en Badalona con la 7.3, se podía ir con menos, pero solo me he llevado esa vela..que siga la rachaaaa!
 
Es el que passa eric no hi ha mai temps.... poder al maig es per reparar taules un mes d'aquells que no para de ploure...

Baston a deixat 20-27 nusos de marca, sembla que on ha entrat mes avui ha estat a Malgrat. FIns hi tot mes que ha palamos.

I dema???

display_map.php
 
A ultima hora per 7 i 99ltrs, encara que es podia anar amb 6.5 [saludo] dema mes.
 
Avui m'ha costat dormir-me com un nen la nit de reis, esperant que es repeteixi lo de ahir...

alguna afoto! ja passat amb 5.8

1.jpg


2.jpg
 
[heavy]

Nens/es a Castelldefels ja tenim 10-12 de SW sembla que tindrem un altre big dayyyyyyyyyy

[heavy]
 
EII fantastic dia i marevellosa sesió a Calella jo anava amb las loft 6,2 i amb la AHD de 113 perfecte i molt comode , despres es va posar mes fort , pero com no tenia massa temsps vaig mantenir el material, lo idela hagues estat canvia a la taula de 90, l'anemometre alm marxar marcava 17.8 nusos i ratxes de 22. [windsurfing.gif] [windsurfing.gif] , fantastica Sesió [platano2] [platano2] Espero que avui sigui igual, sortop de la feina a les 15h i despres a l'aigua!!! [vuelta.gif] [vuelta.gif]
 
¿Pudiste navegar ayer radjo?

Hoy pinta bien pero ahora mismo esta nublado en Barcelona y eso me da mala espina [sherlock.gif]

A aver a ver que pasa al mediodia.

Eugeni, te recuerdo que prometiste un test de tu nueva AHD 112 [big-laugh] dicen que son muy planeadoras y que aguantan mucha vela.
 
Estas nubes a mi también me ponen nervioso! Aunque esta semana un par de veces el día empezó así nublado, pero las nubes se fueron enseguida!! Esperamos que pase igual…
 
felicitats carles!

M'alegro que difrutios la f2!

Que pasa amb el sol nens????? i el vent??? [sherlock.gif]
 
Hola Enrique, tienes toda la razón del mundo [fcp] :oops: :oops: 😉 😉 , la verdad es que he estado bastatne ausente desde el agosto del año pasado y he navegado poco ahora me estoy poneindo al dia.
Francametne es muy planeadora, rapida y muy cotrolable con chopy. aun lo la he provado con la vela de 7,5 no col la aleta de 29 . ayer si hice cambios con la posicion de la base del mastil i el canbio fue radical,el resultado proximamente [roto2gay.gif] [roto2gay.gif]
Ahir tambe va començar nuvulat i despres va fer un caniv radical i ja sabeu quin dia mes fantastic va fer [000203E9.gif] Esperem que avui segueixi en la mateixa linea
 
Volver
Arriba