finde 12-15 y semana 16-20

A la platja de la Rubina hi ha una zona per windsurfistes i una per kiters. L'aparcament també està separat per zones. La zona destinada a windsurfistes i a kiters no és que sigui gaire ampla. Jo ahir em vaig trobar que la de windsurf estava plena, però vaig aparcar a la de kiters una miqueta més enllà i vaig sortir pel canal de sortida de kiters, que està enganxat amb el de windsurf. Està bé perquè no hi ha molta aglomeració de gent.

Però vaja..., si diumenge aneu davant del Tropic, quedem davant del Tropic.
 
Pero veieu clara la previsió pel Diumenge? A Pals només donen 11-13..
 
Jo només reso perquè no hi hagi onada com una altra vegada, l'octubre passat, que va entrar sud i aixecava onades altes. Ja he demanat al meu germà, que està allà fent kite tot el cap de setmana, que m'informi de l'estat de la mar. Si em diu que hi ha onada no pujaré. Però si no n'hi ha, sí, és clar.
 
Molt bona tarda avui a Sant Pere amb 6,5. Em sap greu no haver coincidit amb la resta de foreros. He anat a la zona dels catamarans durant una estona, però no us hi he trobat. Després, com que ha pujat el vent, no he parat de navegar! [windsurfing.gif]
I he marxat aviat.
 
del martes pasado hasta el domingo, 6 de 6 en sant pere, delante del tropic/aquarius.
miercoles con 5.3, domingo con 6.4 (pero se podia ir con 5.3), los otros días con 7.5;
sant pere mola!
 
Jo també vaig disfrutar diumenge a St Pere. Va ser com una mini-quedada de foreros. Va anar bé perquè vaig conèixer a companys d'aquí el foro amb qui encara no havia coincidit mai a l'aigua.

Jo vaig muntar la meva vela 5,6 deixant bossa perquè al principi no hi havia més de 12-13 nusos, però després es va enxufar bé i vaig aguantar tal i com anava.

Radjo, cuando me llamaste la primera vez al pasarme en el bordo no te reconocí. En el segundo bordo ya sí.

A veure quan podem tornar a repetir....
 
Volver
Arriba