finde 12-15 y semana 16-20

Yo me peleo(espero consejos de los que sabéis) con una recién adquirida F2 Vibe 94l y espero no tener que montar más grande que la Gaastra de 6m.

leucate2011_5.jpg

Se me reconoce rápido pq siempre llevo los pelos en la cara jejeje

Por donde navegáis, aquarius, Tropic, ¿?

Gas!
 
Jo també vull pujar, fart de l'absència de vent a la costa central [fcp] , de moment amb l'única taula que tinc, una tabou rocket de 145L i una Gaastra Remedy 6.0(tot el material blau).No portaré la 7.5 i espero no lamentar-ho. Podreu fixar exactament on sereu? i si algú vol compartir despeses de pujar que m'ho comenti. Gracies. Ah! i sempre navego amb gorra! [Laie_22mini.gif]
 
Eric si quieres te paso a buscar y subimos juntos... Eso si deberíamos plegar sobre las 19.00 para no estar en casa más tarde de las 21.00
 
Eric / wind dijo:
Radjo eres un crack. A grandes males, grandes remedios... [meparto]

Per cert, aniré amb un Clio gris, mes vell que el anar a peu, amb pegatina del Bunker, per si el veiu aparcat.
En principi pujaré sol, per aixó tanta insistencia en que em reconegueu com sigui... [risas]

Jo tb pujo sol i porto una traffic color pixat, ens busquem... estaré per allà sobre les 16h a vere si queda algú jejeje

Gas!
 
Hoy a sido un dia de power formula como le llamo yo, estaba sobrado para formula 11metros i casi casi para 7.

Creo que al final de la tarde a dado para 7 justito.

Ayr tambien se navegó en formula pero suave.

Mañana pinta para 6mts , ya veurem!

Un clasico mañana me vienen visitas al camping , o sea que no se si podré navegar... [bonk]

sos donde estas tu? yo llevo severne amarilla o ezzy naranja.
 
Hola,

Voy el Viernes a Barcelona y tengo mono de navegar con calorcito (donde vivo navego con neopreno largo y tiempo de perros).
Veo que la previsión para el Viernes 19 (el único día por la tarde que podré navegar) la previsión de Windguru en Castelldefels de 14h a 17h es de 6-7 nudos.
Los que seais de la zona, por vuestra experiencia en las últimas semanas, no está entrando algo más de Garbí? puede ser que en Windguru ponga 6-7 pero luego en la práctica sean más? Recuerdo Garbí potente en Agosto desde Castelldefels hasta Montgat.

Saludos
 
igoree dijo:
Hola,

Voy el Viernes a Barcelona y tengo mono de navegar con calorcito (donde vivo navego con neopreno largo y tiempo de perros).
Veo que la previsión para el Viernes 19 (el único día por la tarde que podré navegar) la previsión de Windguru en Castelldefels de 14h a 17h es de 6-7 nudos.
Los que seais de la zona, por vuestra experiencia en las últimas semanas, no está entrando algo más de Garbí? puede ser que en Windguru ponga 6-7 pero luego en la práctica sean más? Recuerdo Garbí potente en Agosto desde Castelldefels hasta Montgat.

Saludos

No se donde has visto el garbi, pero yo veo levante en todos lados y no muy fuerte para el Viernes, lo tienes mal para navegar si no se crece un poco.. hoy puedes navegar con garbi de Malgrat para arriba, pero de barcelona para abajo no tenemos viento en toda la semana [bonk] , estaramos en sequia unos dias.
 
hoy big day en sant pere, 6metros y 90 litros [platano] en ocasiones fuerte, yo creo que estaba entre 18-25, pero no se...

Haurás pogut estrenar la taula no enrik??

PD: demá sembla que mes, i sembla que dissabte i diumenge tambe...
 
Preguntaba sobre un poco de contraste de Windguru con la realidad, no siempre cuadra, vamos al menos donde yo vivo, pero bueno, gracias igualmente, optaré por la opción caña en el chiringuito.


carli dijo:
igoree dijo:
Hola,
o v
Voy el Viernes a Barcelona y tengo mono de navegar con calorcito (donde vivo navego con neopreno largo y tiempo de perros).
Veo que la previsión para el Viernes 19 (el único día por la tarde que podré navegar) la previsión de Windguru en Castelldefels de 14h a 17h es de 6-7 nudos.
Los que seais de la zona, por vuestra experiencia en las últimas semanas, no está entrando algo más de Garbí? puede ser que en Windguru ponga 6-7 pero luego en la práctica sean más? Recuerdo Garbí potente en Agosto desde Castelldefels hasta Montgat.

Saludos

No se donde has visto el garbi, pero yo veo levante en todos lados y no muy fuerte para el Viernes, lo tienes mal para navegar si no se crece un poco.. hoy puedes navegar con garbi de Malgrat para arriba, pero de barcelona para abajo no tenemos viento en toda la semana [bonk] , estaramos en sequia unos dias.
 
Per mi ha sigut fustrant... he arribat a les 16h, just per veure com la gent anava amb castanya i quan he entrat a l'aigua a afluixat totalment. No tenía ni per fer el waterstart quan era dins, per sort he pogut drizar, els 94l m'aguanten molt molt justet, tindré que fer dieta jejeje
Not, tu estaries més al sud desde on nosaltres veiem que el vent encara funcionava una estona més.

Quina rabia de día, com a mínim el Barça m'ha fet oblidar-ho tot!!!

El cap de setmana més¿?

Gas!
 
Algú té pensat pujar demà (divendres)? A veure si s'aixeca tèrmic ... Jo pujaré, i m'agradaria poder-me quedar a St Pere, però si veig que està molt mort me n'aniré directament a la Platja de la Rubina d'Empuriabrava, que sempre entra millor. Si algú puja que ho faci saber.

Adéu!
 
De moment 5 de 5 a sant peres, no hem puc queixar, bons dies d'slalom y també d'onades. COm no també de formula, avui fins a roses, m'he creuat amb uns slalomereros amb 7.5

Sembla que diumenge mes!
 
Jo avui he anat a Empuriabrava i he pogut navegar bastant bé: estava una mica fluixet i anava amb la meva vela més gran (5'6), però he pogut planejar en moltes de les ratxes. M'encanta, navegar amb aquest tèrmic, totalment paral·lel a la platja.
Diumenge segurament tornaré a pujar, i no sé si anar a St Pere o a Empuriabrava. Davant de l'Aquarius, últimament, amb tant de banyista i el canal obligat d'entrada pels de windsurf, des de l'aparcament fins a l'aigua has de caminar més.
 
gemma79 dijo:
Jo avui he anat a Empuriabrava i he pogut navegar bastant bé: estava una mica fluixet i anava amb la meva vela més gran (5'6), però he pogut planejar en moltes de les ratxes. M'encanta, navegar amb aquest tèrmic, totalment paral·lel a la platja.
Diumenge segurament tornaré a pujar, i no sé si anar a St Pere o a Empuriabrava. Davant de l'Aquarius, últimament, amb tant de banyista i el canal obligat d'entrada pels de windsurf, des de l'aparcament fins a l'aigua has de caminar més.
On deixeu el cotxe a Empuriabrava per muntar material y demés¿? El cap de setmana ha d'estar tot petadissim de banyistes.

Gas!
 
Volver
Arriba