Divendres 26, dissabte 27, diumenge 28

Esclar que no Gemma i si vinc a sant pere t'interare ajudar diente que fer per pasar milor les onades i poder sortir sense trencar.

Merci, Alex, però quan hi ha sud ja ni hi pujo. No m'arrisco.
Ara estic intentant treure alguna trasluchada. D'això sí que agraïria algun consell màgic.

Per cert, de St Pere on us poseu, ara, amb tot el tema de no poder aparcar davant del Tropic?

Felicidades Radjo! [applaudit] [applaudit]
El primer video que vea que sea de windsurf, así su subconsciente le pedirá wind cuando crezca [roto2gay.gif] [roto2gay.gif]

gemma79 dijo:
Merci, Alex, però quan hi ha sud ja ni hi pujo. No m'arrisco.
Ara estic intentant treure alguna trasluchada. D'això sí que agraïria algun consell màgic.

Per cert, de St Pere on us poseu, ara, amb tot el tema de no poder aparcar davant del Tropic?

Ara no vaig 😁 espero k al setembre tot estigui com abans pk si no sera molt xungo.
El parking k han habilitat queda amagat i no es veu desde la platja i si ara amb el tropic obert corres risc, quan tanquin el tropic i el càmping, sera un parais pels manguis.

La gola del fluvia esta bien.. Tampoco ves el coche pero bueno... Hay cesped xD

Y fuera verano es que no hay nunca nadie, ni los manguis se acercan fuera de temporada!

Et podria dir medano pero millor que no! Porto una setmana i he navegat poc i malament! Fluix i guarro guarro. ja torno aquesta nit.

Mañana bien para malgrat no?

Felcicidades por la nena radjo!

Avui S Cyprien per 4.7. Pero entre arribar a les 18h, muntar 5.2 i 94l, anar passat i canviar vela, anar pasat i canviar taula i lo fotudament on-shore que es no he disfrutat gaire. A sobre, amb les preses dels canvis a la taula petita no li he posat el tornillo de la valvula.. [bonk] [bonk] [aiba] A vegades un bon dia no es un bon dia.

Dema aki no hi ha previ, pero un gabatxo habitual de Pals que hi havia m'ha dit que molts dies hi ha termic per 5 metre a Argeles. Com veieu Sant Pere dema? Ara estic a mig cami, aColera, on fare nit i em moure dema segons com ho vegi....

Jo ahir vaig estar a St Pere, sortint des de la Gola, i escric per dir-vos que no us cregueu res del vent registrat pel winds-up a St Pere. No sé on està l'anemòmetre, però a partir de les 16h que vaig entrar jo a l'aigua el vent havia baixat fins a un màxim d'11 o 12 nusos. Quan vaig arribar a quarts de 3 potser sí que n'hi havia uns 14 o 15, però des de les 16 fins les 18h (segons winds-up, mitjanes de 14-17 nusos), el vent és el que jo us dic. Només vaig veure de lluny un parell de persones amb windsurf que corressin, però suposo que devien anar amb veles molt grans. Un fracàs, vaja. I allà davant de la Gola es formava una miqueta d'aquelles onadetes que foten la guitza per arrencar (sobretot si falta vent). Les vaig passar bé, perquè no tenien força, però igualment un cop dins només vaig planejar mig minut.

De veritat veieu clara la previsió de Badalona o Malgrat per avui? Molt de sud, no?

El aneomentre es a la gaviota, de alli a la gola pot canviar molt.

A sant pere es el tipic spot on en una punta del golf hi ha 15 nusos o 18 i a l'altre 10 o 12. Avui com sempre el vent fará el que voldrà... jo anire a malgrat. [bonk]

Volver