Divendres 26, dissabte 27, diumenge 28

silent

Totalwind Superhero
Te bona pinta de sur per la zona de Girona-França. Algú es mourà per allà?

Jo com a minim un dia, pero si puc fare els dos i si puc mes anire a frança

No està massa definit si serà sud o sud-est. A St Pere Sud = onades. Espero que sigui sud-est .... Si fos sud-est pujaria un dia anar i tornar.

Jo aquest any encara no hi he anat, però diuen que davant del Tropic ja no s'hi pot aparcar; que has d'aparcar a un pàrking que han fet ara per allà darrera el Tropic, i que llavors des de l'aigua no veus el cotxe (ideal perquè hi hagi robatoris). Jo vaig a la platja de la Rubina d'Empuriabrava.

Jo si y ya te digo k no hay ola, lo k se hace es un puto campo d motocrossss, olas con sur hay k ir a francia.

No digo k sea una m....jejeje solo digo k ola pica o ninguna, ola surfeable m refiero jeje.
A ver si aguanta, yo m subire a francia k tampoco es la mejor ola ni el sitio mas bonito pero es surfeable.

Para 4.5 el domingo? Si la previ marca raxa maxima 19 tio ya m havia exo ilusiones ; (

St Pere Pescadors es molt dificil coincidir onades i vent, normalment hi ha un parell de dies pero amb vela.de 5.2 i 90 a 100 llitres. Es un Spot principalment de slalom i tramuntana molt forta, i es més con rinxos de motocros que choppy.

Jo si pujo será un sol dia (i millor dissabte) ..i ara mateix a Sant Pere sembla que la previ és la mateixa per els tres dies

la previ ha cambiado ahora es la misma los tres días, ayer el domingo estaba más fuerte y llegaba la racha a 22, pero bueno en francia st cypren no es perpendicular, es surfeable de aquella manera,....

radjo dijo:
Silent, no has navegado en st pere con sur?

Por increible que parezca, en 25 años de windsurf, en St Pere habré navegado 3-4 veces. Y con térmico-sur, un par. Y no me emocionó demasiado, la verdad.

Joder, 25 llevas? yo 28, y he navegado en st pere con sur 4-5 veces.

Por cierto a finales de este año seremos uno más en la familia, esperamos una niña, a ver si la metemos en [windsurfing.gif]

Por eso este año vacaciones con viaje no tenemos, y viviré de lo que entre por aquí, que de momento es poco pero bueno... [bonk]

Vaya debat ha generat el meu comentari de les ones a St Pere ..., jaja! Pels experts com vosaltres no deu ser res, però a mi no m'agraden gens. Són molts números de trencar material a l'intentar entrar, i generalment el vent no acompanya, per arrencar. Les dues vegades que em vaig trobar amb sud a St Pere no vaig aconseguir passar les onadetes aquestes tipus camp de moto-cross que comenteu.

¡Felicidades, Radjo! Siendo niña será más complicado meterla a hacer windsurf, pero mírame a mí. Aunque me cuesta y navego poco, allí estoy. De voluntad no me falta.

Volver