Cap de Setmana 14/15 Abril

Palamos molt complicat x tramuntana, i platja d''aro es tmb complicat pq parteixes d''una zona q o tens la ratxa qet porta a dins mar o no hi ha vent.
Sol entrar a ultima ora del dia o a primera. Si entra fort, pases de nar be a ipermega pasat.
 
Jordi_montcada dijo:
Algú em pot confirmar si a Badalona està entrant el SSE que marca el WindGuru? [sing]
Soc conscient que els pro's ni us acosteu per a uns miserables 12n, però per als piltrafilles amb baix nivell com jo son més que suficients per a treure'm el mono [ojos] .
A Badalona pots veure el web http://www.pontdelpetroli.org/ultimes24.aspx . A la dreta hi ha les darreres dades, que com son en m/s cal convertir multiplicant per 2 i et surten nusos. Es a dir...a partir de 6-7 m/s
 
Tarda canyera avui a Kastas pels qui hem arribat d'hora. Jo estava a l'aigua a les 16h amb 6.5, després s'ha enxufat per 4,5 i al final a tornat a baixar per 6.5 i ha girat a gregal. Tot això amb solet i bona Tª (tot i que ara plou).
Demà més... [smilie=worship2.gif]
 
que peses mario? baston ha donat la màxima en 14-19 , jo amb aixó no vaig en 4.5 ni de conya necesito 25-28

on está l'anemometre situat? marca molt per sota?
 
Diumenge dilluns algu a Pals?
Alex?
Sos4l?

Dilluns sembla que sera molt fort...
 
Yo he estado navegando hoy viernes en Sant Pere bastante bien con 4.7m mientras baston marcaba viento de entre 10 - 20 nudos [sorprendido]

Está claro que hacia mas viento si no no hubiera podido planear, supongo que será que el anemometro marca menos por su situación como me ha comentado not.
 
De pesar peso poc, però hi havia gent amb 5m anat-hi bé. El bastón no sé jo si l'encerta gaire...
 
si como dice alex era para 6 ya cuadra. en malrat tambien cuando algunos vamos con 6.7 + slalom otros llevan frestile y 5, son dos maneras distintas de navegar.

Enrike el de snt pere con norte si que desventa un poco, hay que meterle entre 3 y 5 nudos mas.
Tenia que haber venido a sant pere, a ver si hoy...

Mas que nada es por saber como estan funcionando los anemometros
 
not dijo:
que peses mario? baston ha donat la màxima en 14-19 , jo amb aixó no vaig en 4.5 ni de conya necesito 25-28

on está l'anemometre situat? marca molt per sota?

Ahir vam arribar a uns 17 knot amb 25 de ratxa (segons 17nudos i kastaswind). Al començament i al final va ser fluixets (jo anava amb 6.5), però hi va haver una estoneta més forta cap allà a les +/- 16:40 (jo anava amb 4.5 i molts pocs winds a l'aigua) i desprès va tornar a baixar, quan va anar arribant més gent.
 
Ahir a la tarde a Riumar amb veles de 4.7-5.3 i 90-100l, estava molt aponentat... pel matí no va entrar...
Diumenge a tope! [windsurfing.gif]
 
mariocitys dijo:
not dijo:
que peses mario? baston ha donat la màxima en 14-19 , jo amb aixó no vaig en 4.5 ni de conya necesito 25-28

on está l'anemometre situat? marca molt per sota?

Ahir vam arribar a uns 17 knot amb 25 de ratxa (segons 17nudos i kastaswind). Al començament i al final va ser fluixets (jo anava amb 6.5), però hi va haver una estoneta més forta cap allà a les +/- 16:40 (jo anava amb 4.5 i molts pocs winds a l'aigua) i desprès va tornar a baixar, quan va anar arribant més gent.

si si si et donc la raó , només que jo amb 17 i alguna punta de 25 vaig amb 6mts com a molt si la mitga son 19-22 amb 5.2 per 4.5 necesito que no baixi de 24-25.
 
pedassu garbinada ha entrat a mataró cabrera.... a malgrat també pero una hora justa per 5.2-5.7
 
Jo m'ho he perdut per "canelo", però pel busca tenía molt bona pinta...
 
el lloc era cabrera, jo he estat de compres a mataró [muro] [muro] [muro] i fotia un vent de 20 nusos i el mar aixecat.

MAlgrat només ha fet una hora i crec que era un d'aquells dies per tornar nedant , ja que ha canviat 0 i a nord en 10 minuts...

A la resta ni idea.. pero cabrera feia goig , big day.
 
not dijo:
el lloc era cabrera, jo he estat de compres a mataró [muro] [muro] [muro] i fotia un vent de 20 nusos i el mar aixecat.

MAlgrat només ha fet una hora i crec que era un d'aquells dies per tornar nedant , ja que ha canviat 0 i a nord en 10 minuts...

A la resta ni idea.. pero cabrera feia goig , big day.

[muro] [muro] [muro] [muro] [muro] ...de veritat que burro que sóc, mira que ho tenia fàcil i per "apalancar-me"... [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] Aixecava onada surfejable?? [rotofacepalm]

Menys mal que em queda Pals demà [big-laugh] (demà passat no el conto perquè em temo que amb 4,0 i 74 litres serà inavegable... [aiba] )
 
not dijo:
el lloc era cabrera, jo he estat de compres a mataró [muro] [muro] [muro] i fotia un vent de 20 nusos i el mar aixecat.

MAlgrat només ha fet una hora i crec que era un d'aquells dies per tornar nedant , ja que ha canviat 0 i a nord en 10 minuts...

A la resta ni idea.. pero cabrera feia goig , big day.

Sip, hoy la "tarde" era en Cabrera, lo he visto en el baston despues de levantarme de la siesta, pero ya era muy tarde y le habia prometido a mi hijo jugar a la PS3

En badalona tambien ha entrado pero todavia mucho mas tarde y solo ha durado 1h

si es que así no hay quien navegue [aiba]
 
d'on ets silent? de mataró?

Jo espero que dimarts dimecres entri garbí... sort si aneu a pals!
 
not dijo:
d'on ets silent? de mataró?

Jo espero que dimarts dimecres entri garbí... sort si aneu a pals!

De Barcelona, toca fer kilómetres cap a dalt o cap a baix.. [muro] [muro]

Per cert, encara no he estrenat la fórmula, creus que la puc mullar dilluns a Pals [ojos] [big-laugh] [ojos] [big-laugh] :

http://www.windguru.cz/es/index.php?sc=48895

(com es fa per "linkar" la previ de windguru?)
 
Volver
Arriba