Cap de Setmana 14/15 Abril

Impersionant el nivellasso! al video mai no fa justicia , diria mes que les condicions reals i el dificil que es navegar aixi amb 50 nusos, només ho entenem els windxurfistes.

Si ho veu algú de fora del ram i amb aquesta peça d'audio , no pot inmaginarse el control dels element que tenen aquests paios.
 
Eric / wind dijo:
Jo porto poc temps al windsurf i "he visto poco mundo", pero cada vegada que veig els videos de Pals d'en F.Bonet alucino. Sempre habia pensat que aquestes coses nomes passaven a Maui, Pozo...etc i no aqui al costat. [ojos2]

Una passada que els que teniu prou nivell ho pogueu aprofitar de tant en tant. [applaudit]

Doncs hauries de veure-ho en directe, val la pena. I en directe directe (navegant entre ells) ja no et dic... la perspectiva que et fotin un backloop o un forward al devant, que et surfegin una onada així al costat no et deixa indiferent i supera qualsevol vídeo de llarg.
 
not dijo:
Impersionant el nivellasso! al video mai no fa justicia , diria mes que les condicions reals i el dificil que es navegar aixi amb 50 nusos, només ho entenem els windxurfistes.

Si ho veu algú de fora del ram i amb aquesta peça d'audio , no pot inmaginarse el control dels element que tenen aquests paios.

Totalment d'acord, només nosaltres ho podem entendre.
 
aquest cap de setmana el Taboulet estava a Leucate, i vaig estar-hi parlant i ja em va comentar que dilluns baixarien cap a Pals.
es un figura, encara el recordo a la pwa de st pere quan feien superX
 
Volver
Arriba