Cap de setmana 11-12

Navegaré perquè fa molt temps que no navego i és, o ara, o vés a saber quan.. Però porto una galipàndria a sobre...! Espero demà estar millor. M'estic inflant de tot.
 
de moment el parte s'ha cagat.... [aiba]

ja veurem que passa [muro] comhem toqui molt els nassos vaig cap a sant pere...

display_map.php
 
No veu navegar aHIR O QUE? [windsurfing.gif] A Kastas ua estoneta de sd amb marteon.
Bueno jo piro al moro.
D1
 
No pinta be no... pero pot ser que entri com el dia de wembley.... plovent al mati i a la tarda 25nusos amb sol! [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif]
 
Ahir de 16-18h bon día a castelldefels. Avui per la zona de Barcelona entrarà alguna cosa [000203E9.gif] [000203E9.gif]
 
De moment orientat a SW i pujant molt poc a poc... vaig al club a veure si l'endevino!
 
No t'has perdut res....

Un altre dia ens veurem! a Malgrat 1h be per 7mts pero la resta molt just... molt millor amb 11mts [big-laugh]

Tenia els dos equips montats.

En fi res del que esperavem! un Big day x 5mts [bonk]
 
Molt bon dia de vent a la tarda a Cabrera. L'anemòmetre del club no funcionava, però segurament hi devia haver 14 o 15 nusos.
Jo he anat amb la meva nova tabla C2 de 110 litres (que es veu que en realitat és com si en tingués menys), tota de carbono i de 6 kgs de pes, i ha estat com el meu primer dia amb el windsurf. No aconseguia cenyir, i cada cop que ho intentava m'aproava. Acostumada a la meva tabla antiga de 135 litres, 295x58, no té res a veure. Al final he hagut de tornar amb el material en braços fins on tenia el cotxe. Estic rebentada. Però bueno.., suposo que posant-hi hores aconseguiré dominar-la. Serà el repte d'aquest estiu.

A veure si el cap de setmana que ve tenim sort...

Adéu!
 
dons a Barna, moltt bon dia amb la 6.6 i 110 litres a vegades anava fort i tot... 4 hores a l'aigua sense deixar de planejar ningun moment... estic rebentat... [platano]
 
carli dijo:
dons a Barna, moltt bon dia amb la 6.6 i 110 litres a vegades anava fort i tot... 4 hores a l'aigua sense deixar de planejar ningun moment... estic rebentat... [platano]


Y eso donde???
 
Bon cap de setmana a Castelldefels. Ahir prou bé amb 7m, no gaire espectacular però es podia planejar bé i fer el water amb facilitat. A més, fins a última hora, no van aparéixer els temuts "chorizos colgantes" [smilie=taptap.gif] [smilie=squezer.gif]
 
mariocitys dijo:
Bon cap de setmana a Castelldefels. Ahir prou bé amb 7m, no gaire espectacular però es podia planejar bé i fer el water amb facilitat. A més, fins a última hora, no van aparéixer els temuts "chorizos colgantes" [smilie=taptap.gif] [smilie=squezer.gif]


Planeabas con 7mtos ayer en Castelldefells??? a que hora? Un saludo
 
Eric / wind dijo:
En aquesta 110L potser tens mes maniga fins hi tot que la teva antiga 130L, no?


Sí, més màniga: Fa 237 x 63, i la meva d'abans 295 x 58. A tu, amb la teva, no et va costar més, arrancar per agafar el rumb? Jo ahir vaig estar drissant tota l'estona, però una vegada tenia la vela dalt i volia agafar direcció de cenyida, se m'aproava al vent, se'm desestabilitzava i queia. Si agafava el llarg, millor. Noto que per arrancar t'has d'ajudar cantejant amb els peus, que amb la meva antiga no calia, és clar.
El water no el vaig intentar més que una vegada, però vaig veure que no seria més difícil. El que costa és drissar i virar, perquè ho has de fer tot molt ràpid.
 
Home si son 237x63 serán mes 105 que 110 pero es igual tu peses poc gemma..

També tindarés de reprogramar-te on poses els peus etc... deu tenir tot el volum darrera, si poses el pes devant s'enfonsara...

Aquesta taula ha de anar de maravella! Quin pograma es frewave o freeride? slalom? Les taules curets volen una mica de patada amb els peus per arranca a diferencia de la teva amb cas 3mts d'eslora que agafa el planeig sola. Ara despres son mes electricas molt agradables. Quina aleta tens?

Done'ns mes referencies donaaaa!

Per cert la familia si que la tenies ahir per malgrat! [saludo]
 
not dijo:
Home si son 237x63 serán mes 105 que 110 pero es igual tu peses poc gemma..

També tindarés de reprogramar-te on poses els peus etc... deu tenir tot el volum darrera, si poses el pes devant s'enfonsara...

Aquesta taula ha de anar de maravella! Quin pograma es frewave o freeride? slalom? Les taules curets volen una mica de patada amb els peus per arranca a diferencia de la teva amb cas 3mts d'eslora que agafa el planeig sola. Ara despres son mes electricas molt agradables. Quina aleta tens?

Done'ns mes referencies donaaaa!

Per cert la familia si que la tenies ahir per malgrat! [saludo]

Hola not (Dani)
Hombre! pero si resulta que ayer estuve hablando contigo, soy el de la furgo Ford.
Veo que eres un asiduo al foro, jeje, espero nos veamos otro dia por malgrat, con mas viento eso si.
Saludos [shot]
Ferran.
 
gemma79 dijo:
Molt bon dia de vent a la tarda a Cabrera. L'anemòmetre del club no funcionava, però segurament hi devia haver 14 o 15 nusos.
Jo he anat amb la meva nova tabla C2 de 110 litres (que es veu que en realitat és com si en tingués menys), tota de carbono i de 6 kgs de pes, i ha estat com el meu primer dia amb el windsurf. No aconseguia cenyir, i cada cop que ho intentava m'aproava. Acostumada a la meva tabla antiga de 135 litres, 295x58, no té res a veure. Al final he hagut de tornar amb el material en braços fins on tenia el cotxe. Estic rebentada. Però bueno.., suposo que posant-hi hores aconseguiré dominar-la. Serà el repte d'aquest estiu.

A veure si el cap de setmana que ve tenim sort...

Adéu!

EP! si que ho vaig veure això d'arrossegar el material ! Just quan jo estava probant el waterstart tocant a la bora amb la meva "nova" (de segona ma) tabou rocket de 145lts.Salut!
 
Fgg dijo:
Hola not (Dani)
Hombre! pero si resulta que ayer estuve hablando contigo, soy el de la furgo Ford.
Veo que eres un asiduo al foro, jeje, espero nos veamos otro dia por malgrat, con mas viento eso si.
Saludos [shot]
Ferran.

Ei holaaa Ferran, al final desististeis! pues si a ver si entra mas viento porque esta primavera de un poco de pena... ya viste que al final un poco si entró pero vaya, no más de 1h con 15 nudos de media, el resto solo para formula i/o pesos pluma.

Yo saqué la 7 porque estoy aprendiendo a trasluchar pero podria haber navegado toda la tarde en formula.
POr cierto! algunas si que me salieroooon! [heavy]
 
joant dijo:
EP! si que ho vaig veure això d'arrossegar el material ! Just quan jo estava probant el waterstart tocant a la bora amb la meva "nova" (de segona ma) tabou rocket de 145lts.Salut!

Ah, doncs ja sé qui ets! També et vaig veure.
Doncs sí: era jo. Feia molts anys que no em passava, això de no poder tornar per mar amb 14-15 nusos. Vaig haver de caminar almenys 0,5 km amb el material a sobre! Que dur! Però ara entenc per què la gent pot carregar tabla i vela a la vegada. Amb la 135 L em cansava molt i ho havia de traginar per separat, però aquesta no pesa res ...! Ara només falta saber-hi navegar...
 
peiko dijo:
mariocitys dijo:
Bon cap de setmana a Castelldefels. Ahir prou bé amb 7m, no gaire espectacular però es podia planejar bé i fer el water amb facilitat. A més, fins a última hora, no van aparéixer els temuts "chorizos colgantes" [smilie=taptap.gif] [smilie=squezer.gif]


Planeabas con 7mtos ayer en Castelldefells??? a que hora? Un saludo

De 15h a 16h planeaba pumpeando , y con la vela totalmente destensada de la botabara haciendo toda la bolsa que se podía, de hecho estaba yo sólo; y de 16h a 18h estaba bastante bien. Luego ya me fui xk había bajado. Pero vamos que tampoco era como para hacer muchos km [roto2gaydude.gif]
 
Volver
Arriba