19-20 Octubre

A malgrat 10min de 17kn i de moment res mes. :(

Esta mañana ha habido algo de poniente por cambrils, no mucho pero algo ha habido.... Desde la pineda se veia viento mar adentro... Yo no podia hoy...

uploadfromtaptalk1382892682083.jpg

Eso era badalona ayer, por lo memos es la foto que me enviaron.

Punxada a Malgrat. Quin any més dolent que porto! Es veu que d'11 a 13h no ha estat malament, però a partir de quarts de 2 ja ha baixat i res. Jo no pensava treure el material del cotxe, perquè quan he arribat l'anemòmetre marcava 10-11 nusos, però hi ha hagut un moment que ha començat a espavilar-se (14-17 nusos) i m'he decidit. A part, tothom deia que a dintre hi havia bastant més.
Però ha durat poquíssim. Hi ha hagut un moment que m'he quedat sola i sense res de vent per tornar. Ja em veia arrossegant el material nedant, però he esperat una mica de briseta i, tot i que derivant bastant, he pogut arribar a la sorra. Sembla que el dia bo serà demà, però treballo. A veure el pont de novembre ... De moment anuncien vent per dissabte, però encara falten molts dies.

silent dijo:
+1 de 15h a 17:30h aprox,conq ibas? Severne? Tushingam?

estuve de 13 a 14.30 que bajo el viento, a las 15 volvio a subir pero se habia estropeado la ola de enfrente del muelle y se puso mas corta y orillera, asi que me meti solo un poco mas con la vandal. ya solo queda el de la naish que serias tu

Ah si, vi una Vandal!! Yo voy gon Gun eramos unos 4, recuerdo una Secret, una Severne, una Tushingam, yo y no se si algun otro

alextxell dijo:
Eso era badalona ayer, por lo memos es la foto que me enviaron.
Aixo debia ser un altre hora perque de 11 30 a 15 que vaig estar jo mo no vaig veure ni un...si mes no a la zona pont petroli/ club nautic.

Tuviste un percance con la aleta ese día verdad? Funcionó lo de poner el arnés? Tuviste mucho problema parabsalir?
jvr dijo:
Aixo debia ser un altre hora perque de 11 30 a 15 que vaig estar jo mo no vaig veure ni un...si mes no a la zona pont petroli/ club nautic.

Enrike dijo:
Tuviste un percance con la aleta ese día verdad? Funcionó lo de poner el arnés? Tuviste mucho problema parabsalir?
jvr dijo:

Si si en un bordo me fui un poco para adentro con la mala suerte que me encontre con un tronco.... me lo comi y me bolo la aleta... enganche el arnes como habia oido, pero no podia estar mucho rato sobre la tabla, ademas me ponia en ceñida, osea uqe me quedaba paralelo a la costa... alfinal me quede en el agua en posicion de water, asi podia controlar mejor la direccion, media horita o asi... al final sali por la playa justo antes del espigon del puerto, a pocos metros. Al salir vi que fern y otros del club estaban al tanto de mi y que habian preparado un kayac para rescatarme!
Es un leccion mas...

Pusiste el gancho hacia arriba o hacia abajo?
Por ahi he leido k el gancho tiene k ir hacia arriba.

el vaig lligar com vaig poder a un foostrap... no portaba cap corda. a mes a mes sura bastant....

Volver