Cap de setmana 7/8/9 Octubre - Tramuntana

La previ del windguru de "pagu" sense la demora de 12h. Sembla que afluixa per dissabte (25-35) Con que vela debo ir yo radjo?
Enrik tu pots tan dissabte com diumenge?

Untitled-1.gif
 
Not, mínimo con 7m. [meparto]

más vale prevenir.

yo siempre me las llevo todas o casi todas, no fuera que fallase la previ: pero vamos yo creo que con 5.2 o 4.5, como dice el amigo Mat, aunque la 6.0 me la metería en el coche por si acaso. yo creo que tienes que meterle 0.5m más que los pesos ligeros
 
I jo sense cotxe... brrrrr. [bonk]

Ningú no s'anima a arrossegar el meu remolc un dia i compartir despeses? Dissabte, diumenge, m'és igual. Sant Pere, Port, Leucata, Trabucador, m'és igual... Algú no s'anima?

Si és diumenge, l'Eric també vindrà i encara sortirà més barat! [punk.gif]
 
radjo dijo:
aunque la 6.0 me la metería en el coche por si acaso. yo creo que tienes que meterle 0.5m más que los pesos ligeros
bueno la verdad que también te iba a decir de coger la 6.0, por si acaso, yo también siempre llevo todas las velas... pero pensaba "te van a tomar por loco"... veo que no soy el único en este caso [meparto]
 
Pensava que es desinflaria la previ, realment, a Pals no hi puc anar…

Em sembla que el que faré és anar a veure la competició d'onades, que hi haurà nivell [heavy]

Sort a tots/es!
 
Not, jo només puc anar dissabte, diumenge tinc copa catalana de Supermotard a Vic... ja t'estas fent enrera o que?
Eric, no t'ho pensis, has de ser-hi i veure el percal "in situ", si esta molt desfassat baixem a malgrat a pillar les sobres jejeje

Prenc nota, portar la 4.9 i la 6!!!!

Gas!
 
sos4l dijo:
silent dijo:
jibe super dominats amb vent fort imprescindible
ya sabia yo que algo me fallaba para meterme en pals [aiba]


Bueno, en el bordo de fuera puedes "caerte", girar en el agua, hacer waterstart y volver, pero en el bordo de llegada, hay que caerse lo menos posible en la rompiente. Si ese es tu lado bueno, pues puedes.
 
silent dijo:
sos4l dijo:
silent dijo:
jibe super dominats amb vent fort imprescindible
ya sabia yo que algo me fallaba para meterme en pals [aiba]


Bueno, en el bordo de fuera puedes "caerte", girar en el agua, hacer waterstart y volver, pero en el bordo de llegada, hay que caerse lo menos posible en la rompiente. Si ese es tu lado bueno, pues puedes.
el echo es que con la tabla pequeña aun no tengo lado bueno [ojos]
me esperaré a mejorar las transluchadas para ir a pals, mi mastil y yo tenemos una relacion muy seria, no me gustaria tener que cambiarlo [risas]
 
Eric / wind dijo:
enrik dijo:
Eric, no t'ho pensis, has de ser-hi i veure el percal "in situ", si esta molt desfassat baixem a malgrat a pillar les sobres jejeje
SI es que dissabte ho tinc molt just. Surto de un curset a les 14h a Barcelona y a la nit tinc un sopar. Passo d'anar corrents a buscar el material sortint del curs, arribar a les 16/17h a St.Pere, castaña del 15 que no em deixi ni fer el beach, y tornar corrents a les 19H per no fer tard al sopar.

Diumenge m'ho puc pendre tot amb mes temps i gaudir del que vent que quedi. :roll:

Ok, pensava que podies pujar i t'ho pensaves per les condicions!

Gas!
 
A ver por alusiones....

Eric / wind dijo:
PD. Enrike, ponte piedras en los bolsillos que tu sales volando solo bajarte del coche... o agarrate a not, que el no sale volando, no. [ojos]

Otro que me llama gordo.... aunque por otro lado si navego con enrrique agarrado, puedo salir con 7mts... todo son ventajas!

La 6 metros me la llevo seguro , no lo decia tambien por aquello de... adonde vaaaaasssss!

No se si será tan fuerte hace casi 2 años que no navego en tramontana, no controlo los partes, solo se que si esta muy fuerte , pues cerquita de la orilla en sant pere i a parcticar water jibe etc... claro que si hay 40-50 si entonce me hecho atras... pero siempre podemos ir a pals a mirar.
 
de moment windguru la clava ja hi ha vent a la franki 18-28 NW... ara mateix!

Neway diu aixó

vendredi 7 octobre:
Vent de Nord-Ouest force 6 à 7, localement force 8 au sud de Leucate.
mer agitée à forte au sud, temps ensoleillé.

samedi 8 octobre:
Temps ensoleillé. Vent de Nord-Ouest force 6 à 7 localement force 8 vers Béar. Mer agitée.


dimanche 9 octobre à lundi 10 octobre:
Temps ensoleillé. Vent de Nord-Ouest assez fort à fort mollissant lundi. Mer agitée.

Meteocat diu 6-8...
 
compis jo hi sera a Pals divendres a la tarde fins dissabte, si no entra donçs a San Pere i si es desfasa donçs a SAnt Marti, tambe us recomano que si sant pere esta desfasat aneu a Sant Marti d'empuries, aixo si no paseu del espigó.
 
alextxell dijo:
compis jo hi sera a Pals divendres a la tarde fins dissabte, si no entra donçs a San Pere i si es desfasa donçs a SAnt Marti, tambe us recomano que si sant pere esta desfasat aneu a Sant Marti d'empuries, aixo si no paseu del espigó.

Allí nos vemos, ya he quedado con el Josep!
 
Jo pujaré diumenge. Qui hi haurà i on us posareu? Que anireu amb el remolc? Ho dic per si algú vol compartir despeses...

Eric?
Carlesmicro?
Joant?
Not?
Jo
.
.
.
.
 
Volver
Arriba