Cap de setmana 7/8/9 Octubre - Tramuntana

DOns jo ja estic a casa, deprés de tot el dia fora, al final m'ha fet mandra anar al delta (error suposo) hem pujat a sant pere a les 11 estaba desfasadiiiiiiisssim hem medit 50 nusos a la sorra , de fet no hi havia ningú ni a l'aigua ni a la sorra.
DE fet el mar era de plata i el cel marró.

Allí ens hem trobat amb enrik amb qui hem passat el dia amunt i avall.

Com la majoria hem anat a pals que navegaven amb veles de 3.7 i 3.3 suposo que 4mts també. No m'hi he posat peorque crec que patiria mes que no disfrutaria pero tenia molt bona pinta la veritat , suposo que es fan onades pero lo pitjor son les trencants a 80 metres de la platga si et caus alla pots perdre el material o trencarlo , a mes es complica molt tornar a pujar a la taula, pero tampoc ho veig impossible, aixó si cal tenir el jibe controlat.

A les 2h el vent ha baixat molt, ja feia falta 4.7 a pals.

Allí hem trobat com no l'ALex i en josep, i els hi hem fet cas...i hm tornat a sant pere (si si a mes molts han fet l mateix [bonk] )

A sant pere un parell d'hores amb 4.5 be , m'he sorpes mes comode del que hem pensava, bastant ratxejat pero ham salvat el dia!


EN fi, la tramuntatna es una mica aixó, tingueu sort dema.
 
COllons ja canvio jo 20-25 nusos de garbi per 40 de tramuntana!
 
Eric / wind dijo:
Not, sembla que al Delta no ha aguantat gaire el vent.

o saps del cert aixó?? peruqe un dels motius que no hi he anat era per por que només durés fins al mitgdia...
 
llavors la cagada no ha estat tan gran...

PD; el baston de sant pere no marca be marca 10 nusso de menys pulumenusss
 
Eric / wind dijo:
Not, sembla que al Delta no ha aguantat gaire el vent.

Al final he tingut una mica de sort divendres i disabte per que a Castelldefels han entrat un 20/25kn a partir de la tarda. SE divendres i SW dissabte. Jo amb 130l/6.0 anava una mica fort a estones, pero segur que es per la meva falta de practica.
[big-laugh]

¡Que me dices! y yo haciendo el panoli el viernes en sant marti y hoy atento toda la tarde a badalona y no ha pasado de los 9nudos [bonk]

Eric otro dia si puedes cuelga mensaje en el foro que me escapo pa kastefa
 
Fiasco al Trabucador. 20 nusos en arribar, a les12, que han anat baixant. A les 13 hem parat. Avorrits, un ha vist que hi havia 20 nusos al bunker, i ens ha faltat temps per anar-hi. Ha passat a la mateixa hora. De fet, quan marxavem, el vent al delta havia girat a S-SW.
Graciós tot plegat.
 
Al final nosaltres hem entrat 11:30 fins les 14 hores amb 4 metres, hagut una estoneta fluix pero jo m'he trobat millor que divendres, també hagut estona que no anava una mica estrany, pero aixì son les tramuntanes a la tarda ja estava més fluix 4.7. Per demà a veure si teniu sort.
 
carlesmicro dijo:
Fiasco al Trabucador. 20 nusos en arribar, a les12, que han anat baixant. A les 13 hem parat. Avorrits, un ha vist que hi havia 20 nusos al bunker, i ens ha faltat temps per anar-hi. Ha passat a la mateixa hora. De fet, quan marxavem, el vent al delta havia girat a S-SW.
Graciós tot plegat.

Dons jo sempre que he navegat al delta a sigut a l'ampolla a l'atra banda del trabucador, i resulta que si el metstral es fluix a la tarda s'aixeca unes garbinades de 20 nusos en amunt.Cal tenir-ho en compte perque al fangar s'hi navega mooolt be. i molt tranquil, aixo si els kiters no poden anar-hi no hi ha espai per aixecar.
 
not dijo:
llavors la cagada no ha estat tan gran...

PD; el baston de sant pere no marca be marca 10 nusso de menys pulumenusss

Ostres al final grans i joves hem patinat una miketa he not, ara ja no serveix el "heu de fer cas als grans.." jejeje
Tal com ha explicat el Dani, hem mullat just quan ja no ho esperavem... tornar a ST Pere? quina locura jejeje i graàcies a això hem salvat el día!!!

Gas!
 
not dijo:
llavors la cagada no ha estat tan gran...

PD; el baston de sant pere no marca be marca 10 nusso de menys pulumenusss


Sí, sí.., Això del winds-up no marca bé. Segons les estadístiques de vent d'ahir, cap a les 11h va estar entre 22-24 nusos (alguna ràfega de 30 ...), i en canvi, vosaltres dieu que hi havia 50 nusos... I el mes d'agost vaig navegar un dia amb tramuntana, amb 20-23 nusos com a mínim, i quan veies les estadístiques de vent del dia, posava que no s'havia passat dels 15. Entre aquest winds-up, que no xuta, i l'anemòmetre del càmping Aquarius, que mai sé si el vent és realment en km/h tal com posa, o en nusos (com va comentar una vegada l'Alex per aquí), estem ben arreglats. A veure quin dia posen un anemòmetre en un lloc on indiqui el vent real.
 
gemma79 dijo:
not dijo:
llavors la cagada no ha estat tan gran...

PD; el baston de sant pere no marca be marca 10 nusso de menys pulumenusss


Sí, sí.., Això del winds-up no marca bé. Segons les estadístiques de vent d'ahir, cap a les 11h va estar entre 22-24 nusos (alguna ràfega de 30 ...), i en canvi, vosaltres dieu que hi havia 50 nusos... I el mes d'agost vaig navegar un dia amb tramuntana, amb 20-23 nusos com a mínim, i quan veies les estadístiques de vent del dia, posava que no s'havia passat dels 15. Entre aquest winds-up, que no xuta, i l'anemòmetre del càmping Aquarius, que mai sé si el vent és realment en km/h tal com posa, o en nusos (com va comentar una vegada l'Alex per aquí), estem ben arreglats. A veure quin dia posen un anemòmetre en un lloc on indiqui el vent real.


Jo estava navegant a les 11:30 a les 10:30 estava esmorçant i van baixar amb el anemometre la ratxa no arribava a 30 nussos, i baixava a estones a 18 nussos que amb 4 metres i 79 llitres es [sorprendido], quan van marxar a la tarda va tornar a entrar però ja estava petat.

316945_2281182306678_1162431267_32327363_1171577109_n.jpg
 
Amb la por de no tenir material adequat, he optat per bici i després surf, he hi ha onadetes. Però sembla que fet el xixarel.lo perquè he anat veient al popkite que a sant pere hi han tot el matí de 15 a 25 nusos. Ja comentareu els que hi heu anat les dades de la sessió.
 
fersan dijo:
gemma79 dijo:
not dijo:
llavors la cagada no ha estat tan gran...

PD; el baston de sant pere no marca be marca 10 nusso de menys pulumenusss


Sí, sí.., Això del winds-up no marca bé. Segons les estadístiques de vent d'ahir, cap a les 11h va estar entre 22-24 nusos (alguna ràfega de 30 ...), i en canvi, vosaltres dieu que hi havia 50 nusos... I el mes d'agost vaig navegar un dia amb tramuntana, amb 20-23 nusos com a mínim, i quan veies les estadístiques de vent del dia, posava que no s'havia passat dels 15. Entre aquest winds-up, que no xuta, i l'anemòmetre del càmping Aquarius, que mai sé si el vent és realment en km/h tal com posa, o en nusos (com va comentar una vegada l'Alex per aquí), estem ben arreglats. A veure quin dia posen un anemòmetre en un lloc on indiqui el vent real.


Jo estava navegant a les 11:30 a les 10:30 estava esmorçant i van baixar amb el anemometre la ratxa no arribava a 30 nussos, i baixava a estones a 18 nussos que amb 4 metres i 79 llitres es [sorprendido], quan van marxar a la tarda va tornar a entrar però ja estava petat.

316945_2281182306678_1162431267_32327363_1171577109_n.jpg


Però aleshores.., no ho entenc. Què vols dir? El vent marcat a les estadístiques del Popkite és correcte, segons tu? Amb quin vent vas navegar, a les 11:30h? Jo és que per mida de vela no em guio, perquè a vegades hi ha gent que porta més vela del que jo portaria.
 
Segur que 50 nussos no, jo crec per que vaig navegar bastant a gust que havia uns 25 a 32 com a molt, i alguna estoneta estava parat i tenia que tirar-me al llarg.
 
foto tirada a les 11h a devant del tropic. A la sorra vàrem medir, 50 de ratxa i sobre 30 de mitga. Pero era realment impracitcable. De fet no hi havia ningú ni esperant que baixés. La veritat es que aixó va durar poc.
DSC01268.jpg
 
esta clar que vàres arribar deprés d'aixo... i nosaltres huriem de haver esperat. Ja que les condicions de sepres haurien sigut bones! [muro] [muro]
 
sabado a riuet (justo antes de sant marti) con 78L y 4.0m, 2h genial y luego bajo un poco, pereza de cambiar.
domingo a port con 105L+5.3m, a ratos desfasado pero en general muy comodo.
 
Volver
Arriba