Cap de setmana 4/5/6 Oct ¿?

[fcp] No me pongais nervioso que todavia me estoy recuperando de la pinchada del domingo en Castefa.

Es broma, ojala entre esa tramontana, que ya toca.
 
pinchada no hombre a las 6 se pudo navegar que entro una racha..... [meparto]

Si, a ver si podemos estrenar la temporada en condiciones....
 
De momento jueves y viernes pinta surazo en francia... Espero poder pillar algo el viernes tarde.
Y quizas el sabado tendremos tramuntana con olas de sur en leucate!
Condiciones offshore!! Jajja
 
Una pregunteta, Sant Pere on em recomaneu anar?

Jo conec la Gola i la zona que esta just mes al sud de la Ballena alegre. Algun lloc millor on es pugui montar i navegar bé?
 
andreubcn dijo:
Jo conec la Gola i la zona que esta just mes al sud de la Ballena alegre. Algun lloc millor on es pugui montar i navegar bé?
La zona del Tropic, aprop del camping Aquarius es força tipica. Tambe tens la zona del Riuet. Mira els spots a la web del MWS.
 
Gracies! :mrgreen: Desconeixia això del MWS. Després li faig una ullada!

A veure si per fi em puc estrenar amb el meu material a sant pere!
 
sos4l dijo:
De momento jueves y viernes pinta surazo en francia... Espero poder pillar algo el viernes tarde.
Y quizas el sabado tendremos tramuntana con olas de sur en leucate!
Condiciones offshore!! Jajja


Ostras, bien visto! Si cuadra eso puede ser epico, haz fotos! O mejor no, ni me lo cuentes!! [muro]

Jueves y viernes igual se puede hacer algo de levante por aki.
 
Dijous Vilanova, divendres donen que s'acaba el vent per la tarda.
 
ericP dijo:
andreubcn dijo:
Jo conec la Gola i la zona que esta just mes al sud de la Ballena alegre. Algun lloc millor on es pugui montar i navegar bé?
La zona del Tropic, aprop del camping Aquarius es força tipica. Tambe tens la zona del Riuet. Mira els spots a la web del MWS.

Quan puju, tb vaig devant del Tropic. Ara fa tant que ni m'enrecordo...
A veure si divendres rasco ni que siguin les restes a Malgrat.

Gas!
 
La tramuntana?
De momento diria que francia para velas pequeñas... No acaba de entrar LA tramuntana...
 
Si jo tampoc crec que entri a St Pere per 4 metres, si espero per 4.7 o 5.2 amb 80 llitres. En teoria hi ha sol i esperem que agafi força, ja que dissabte hi ha tramuntana tot el dia però també crec que hagi un 80 % de que no entri res.
 
enrik dijo:
ericP dijo:
andreubcn dijo:
Jo conec la Gola i la zona que esta just mes al sud de la Ballena alegre. Algun lloc millor on es pugui montar i navegar bé?
La zona del Tropic, aprop del camping Aquarius es força tipica. Tambe tens la zona del Riuet. Mira els spots a la web del MWS.

Quan puju, tb vaig devant del Tropic. Ara fa tant que ni m'enrecordo...
A veure si divendres rasco ni que siguin les restes a Malgrat.

Gas!
A la sorra on aparcaven el cotxes devant del tropik va apareixer mig enterrada una F2 Viper 94 que va deixar algú que abans navegava [smilie=gaydude.gif] [meparto]
 
Volver
Arriba