24 de desembre

antiguogato dijo:
dejar al hombre que haga lo que quiera no? si le apetece huir de la familia el unico dia que puede, por que luego le espera una semana (como a todos) de "fer de yayo", es como una escapada... no le corteis el royo hombre!!!

ahora, que si tuvieras una mica de seny, anirias amb els teus nets al GRAVIA 2 o a LA MAQUINISTA tot el dia, per que la canalla gaudeix del nadal.
pero clar, con que vols ser un "rebelde sin causa" .... a la vejez viruela [big-laugh]

me lo imagino con su LEXUS, por la A7 a 80, y sacando el brazo por la ventana como en el anuncio aquel de BMW "te gusta conducir"... el tio solo, pensando en sus cosas... la brisa en la cara, bufanda al viento... pum, pum... sopa de cabra a la radio, y con la mano derecha dando golpecitos en el volante.... vamos, UN TIO FELIZ. [applaudit]

ets un poca vergonya!! que-lo-sepas!!!

[saludo]

M'encanta que els meus amics em comprenguin!
[sing]
 
Com és l'spot de Riumar: vent de dretes? onades surfejables i assequibles? quants kilòmetres respecte bcn? aparcament? Ho sento es que no hi he navegat mai.
 
Jo pujo a Pals.
Però per tal de repartir la conducció i el gas-oil, aniria si calgués a St Pere, Riuet, Riells...
Tinc un lloc al cotxe.
(tornant a hora potable per maltractar el Tió)
Surto del Vallès Occ.

Si a algú li interessa, que ho digui.
 
nat3000 dijo:
Com és l'spot de Riumar: vent de dretes? onades surfejables i assequibles? quants kilòmetres respecte bcn? aparcament? Ho sento es que no hi he navegat mai.


Vent d'esquerres. Onades assequibles, surfejables per orientació però no molt grans. Uns 180 km fins l'espot. Aparcament garantit davant la sorra, a 50 metres de l'aigua.

Respecte a Pals és més lluny, més assequibles les onades, temperatura una mica més alta. Pals te pinta de estar fort o molt fort tot el día, la previ és una mica més forta que la de aquest dia: http://www.vimeo.com/33876498 Jo no puc que treballo fins les 15h i a les 17:30 ja es fa de nit, que si no...

La previ de Riumar la veig més justeta, potser a primera hora, però després....
 
xavibal dijo:
Jo pujo a Pals.
Però per tal de repartir la conducció i el gas-oil, aniria si calgés a St Pere, Riuet, Riells...
Tinc un lloc al cotxe.
(tornant a hora potable per maltractar el Tió)
Surto del Vallès Occ.

Si a algú li interessa, que ho digui.


Jo demà no puc, però un altre dia m'apunto (diumenges, dilluns i festius)
 
i St Pere, o St antoni.. que tal son amb tramontana?
Jo sempre he tirat cap a Port de la Selva, però dema... ho veig molt fort per la meva 85 :p

Per deu! Mai pillaré vent per 5.2? [muro]
Riumar lamentablement no es opció, per que aquests dies estic a Palafrugell.
 
oopere dijo:
i St Pere, o St antoni.. que tal son amb tramontana?
Jo sempre he tirat cap a Port de la Selva, però dema... ho veig molt fort per la meva 85 :p

Per deu! Mai pillaré vent per 5.2? [muro]
Riumar lamentablement no es opció, per que aquests dies estic a Palafrugell.

Si bufa fort no cal pujar fins a Port!!, Sant Pere és normalment "planet"-xopi, li costa una mica més entrar que a Port i sol ser una mica més fluix. Demà segur que s'hi navega a Sant Pere, no tens res més petit de 5.3?

A Sant Antoni crec que no entra la tramontana.
 
silent dijo:
oopere dijo:
i St Pere, o St antoni.. que tal son amb tramontana?
Jo sempre he tirat cap a Port de la Selva, però dema... ho veig molt fort per la meva 85 :p

Per deu! Mai pillaré vent per 5.2? [muro]
Riumar lamentablement no es opció, per que aquests dies estic a Palafrugell.

Si bufa fort no cal pujar fins a Port!!, Sant Pere és normalment "planet"-xopi, li costa una mica més entrar que a Port i sol ser una mica més fluix. Demà segur que s'hi navega a Sant Pere, no tens res més petit de 5.3?

A Sant Antoni crec que no entra la tramontana.

Ui si! m'emporto 3.7, 4.5 i 5.2, el problema és la taula... que la més perita es la 85, u amb aleta de freestyle de 25... que hi farem.

Deia lo de navegar amb 5.2 perque és el tamany que més m'agrada.

Moltes gracies! Demà suposo que faré St. Pere. Per primer cop amb tramuntana. Suposo que davant del Aquarius. Anyorare els bars de port :-(
 
oopere dijo:
amb aleta de freestyle de 25... que hi farem.

That is the problem my friend!!

Una taula amplia molt el seu marge d'us amb 2 aletes, i millor si son 3 (no alhora com esta de moda ara, si no per posar una o l'altre segons les condicions [ojos] ). 25 et va be per 5.3, però jo em faria amb una o dues més petites. Amb 85 litres hauries de poder navegar amb aquest vent bastant be.
 
silent dijo:
oopere dijo:
amb aleta de freestyle de 25... que hi farem.

That is the problem my friend!!

Una taula amplia molt el seu marge d'us amb 2 aletes, i millor si son 3 (no alhora com esta de moda ara, si no per posar una o l'altre segons les condicions [ojos] ). 25 et va be per 5.3, però jo em faria amb una o dues més petites. Amb 85 litres hauries de poder navegar amb aquest vent bastant be.

Ho sé ho sé.... buscare una freewave de 19 o 20.... i tot arreglat :) o aixó crec.

Gracies Silent... a veure si en un parell d'anys ens veiem a Pals... que el tinc al costat fisicament i molt lluny tecnicament [big-laugh]
 
Report de Leucata avui: quan he arribat, a les 10:15, hi havia 21-25 nusos. He muntat 4,7 i 105L, però en posar-me a l'aigua he vist que la taula era massa grossa. He provat la 85 i ja feia massa vent. Un alemà del costat muntava 3,7. He sortit amb 3,7 i he fet algunes planejades. Però després la cosa s'ha anat encabronant i les he passat una mica "p*t*s".
Mentrestant, ha anat arribant gent. El màxim ha estat de 5 winds a l'aigua i un kiter que acompanyava un wind, amb la cometa muntada, però no ha arribat a sortir.
El fred no ha estat un problema, encara que en feia. Però amb el casc, guants i escarpins, bé.

Però el vent ha anat pujant, pujant... i no he arribat a dominar la situació en cap moment.

Quan he acabat, he mesurat 35 nusos constants amb ratxes de 43. Deu n'hi do!

La part positiva és que veig que la Pocket 85 la dominaré sense problemes, al menys per planejar. Avui he planejat bé fins que he fet catapultes en la ratxa. Els girs són una altra cosa. He anat molt més còmode que altres dies que he navegat amb la TwinTip de 105l planejant. Aquesta em sembla que és massa freestyle per mi.

Vaja rotllo!

Hi ha hagut temps per tot. Ara, a cagar el tió!

Que tingueu tots una bona revetlla de Nadal i unes Bones Festes!
 
4.5 i 74ltrs a Pals tot i ke estava per 3,7 no molt de fred i onada asequible, alguna gran pero no moltes. Vaja un dia tipic de Pals, moltes veles a l'aigua i nivelon.
 
a port també molt bon dia.

Gens de fred, solet, tramuntana.

He arribat aviat, io he anat tota la estona amb 3.7 y 85. al final hem costava molt planejar. Cap a les 16:00 s'ha acabat tot i tothom ha sortit.

Això sí molta onada. Buenu.. molta per mi. Que no és pals. :)

Un dia molt maco.
 
oopere dijo:
i St Pere, o St antoni.. que tal son amb tramontana?
Jo sempre he tirat cap a Port de la Selva, però dema... ho veig molt fort per la meva 85 :p

Per deu! Mai pillaré vent per 5.2? [muro]
Riumar lamentablement no es opció, per que aquests dies estic a Palafrugell.

A Sant Antoni la tramuntana no és per navegar. És terral-terral, molt ratxejat i se t'endu endins endins.... Com més endins, més forta. Molt perillós. No.
 
Riumar per veles de 4.7. Algunes de 4.2. A primera hora més fort.
Avui direcció bona, NW-N, vent bastant constant, rampes per saltar, onades, temperatura perfecta, etc.
He marxat a les 13h i encara durava.
Ja tocava un dia així!
Regal de nadal per a tots pelque veig [saludo]
 
al final tindra rao en Guardiola (en lo d'aixecarse d'hora vull dir). Riumar perfecte, de 10 fins a les 14 non stop, vent molt constant, al principi mes fort (potser per 4.2) i despres ha baixat una mica pero s'ha mantingut com un campeon (estaba molt de nord).
 
Volver
Arriba