24 de desembre

Jo ho intenatare.... el cap de setmana passat no vaig poder, i el 24 és l'ultim dia que puc, despres a esperar al 2.... així que si la previa continua igual potser vaig a Port de la Selva o a St. Pere.

:)
 
Potser faré una bestiesa, però vull aprofitar l'ocasió, ja que la setmana que ve, els dies que puc, no hi ha previ.
La meva idea és arribar ben d'hora, ben d'hora, navegar un parell d'horetes i tornar amb temps per fer cagar el tió. De manera excepcional, m'estimo més que ningú no depengui de mi i anar-hi sol, per poder tornar quan em vagi bé.

Si tot va bé, doncs, aniré a Leucata (Eole).
Si allà ens veiem, fantàstic. Portaré el remolc de la signatura.

Carles
 
Carles: vaya ganes, amb aquest fred! Jo no puc, però igualment..., dissabte no estarà molt desfasat, a Leucate, pel nostre nivell?
 
Eric / wind dijo:
Si vols fer un matinal, no et compensa mes anar a Riumar??

A mes amb el truquillo que va explicar en Radjo, fas un bon tros per la Autovia A7 y la N340 per tant estalvies peatges de la AP7.

Serà un "tocar mares i fugir" i Riumar no m'ho conec i perdria temps buscant el lloc, etc. A més, la previ del guru no és gaire bona.

gemma79 dijo:
Carles: vaya ganes, amb aquest fred! Jo no puc, però igualment..., dissabte no estarà molt desfasat, a Leucate, pel nostre nivell?

"Quien no chuta no marca", com diu en Cruyff. Amb aquesta previ, és el lloc on em sento més segur.
 
A Riumar hi serem els locals segur.
Bé, jo encara no sé si podré segur... però d'altres companys si.
Esperem que no s'aponenti com ultimament...
 
ojo que en leucate el agua del lago esta MUY fría.
estuve en le goulet hace 3 semanas, a penas aguante 1h30 con slalom (casi sin caer), pies y manos congelados.
diría que está al rededor de los 10ºC (a ojo...), vamos nada que ver con los 15ºC del mar el finde pasado.
 
Si en Trabucador ya está muuuuy fria (me metí el viernes pasado con poniente), no quiero ni pensar en Leucate...
Guantes, gorro, escarpines... y un par de...
 
dejar al hombre que haga lo que quiera no? si le apetece huir de la familia el unico dia que puede, por que luego le espera una semana (como a todos) de "fer de yayo", es como una escapada... no le corteis el royo hombre!!!

ahora, que si tuvieras una mica de seny, anirias amb els teus nets al GRAVIA 2 o a LA MAQUINISTA tot el dia, per que la canalla gaudeix del nadal.
pero clar, con que vols ser un "rebelde sin causa" .... a la vejez viruela [big-laugh]

me lo imagino con su LEXUS, por la A7 a 80, y sacando el brazo por la ventana como en el anuncio aquel de BMW "te gusta conducir"... el tio solo, pensando en sus cosas... la brisa en la cara, bufanda al viento... pum, pum... sopa de cabra a la radio, y con la mano derecha dando golpecitos en el volante.... vamos, UN TIO FELIZ. [applaudit]

ets un poca vergonya!! que-lo-sepas!!!

[saludo]
 
yo solo pretendía avisar del frío.
y quizás aconsejar de ir a Riumar (si hay previ que no lo he mirado).
eso dicho, esta tarde subo hacia paris, igual me paro de camino y aprovecho para pegarme unos bordos jejejej.
 
Acabo de mirar la previ, hoy nada de nada.
Para mañana parece que en port estará fuerte, sitio seguro y mar "calentito", otra buena alternativa a leucate diria yo.
pero como dicen en el eslogan: "fes el que vulguis!"
 
arm dijo:
A Riumar hi serem els locals segur.
Bé, jo encara no sé si podré segur... però d'altres companys si.
Esperem que no s'aponenti com ultimament...

amb la previ a d'avui creus que podem treure un parell d'hores amb 4.7 o 5.3 arrivant a les 10 maxim? es que baixo sol i em fa panic punxar...
 
botavara dijo:
arm dijo:
A Riumar hi serem els locals segur.
Bé, jo encara no sé si podré segur... però d'altres companys si.
Esperem que no s'aponenti com ultimament...

amb la previ a d'avui creus que podem treure un parell d'hores amb 4.7 o 5.3 arrivant a les 10 maxim? es que baixo sol i em fa panic punxar...

Buuuufffffffff!!!
Quin compromís...
A veure, la previ és bona i la direcció sobretot també (mestral-nord). Amb aquesta direcció pot aguantar tot el dia...
A Riumar cal matinar normalment... quan abans a l'aigua millor. Amb la calor i sol del migdia sol fluixejar.
Lo més normal a Riumar és 4.7-5.2
Amb millors partes hem punxat i amb pitjors hem triunfat...
La decisió final ja és cosa teva...
 
Volver
Arriba