Vendo Fanatic Newave 75l 2008 - rebajada - VENDIDA

TomeuS

Totalwind Fan
Mensajes
108
Puntos
0
Ubicación
Mallorca
Vendo fanatic Newave 75l 2008 bastante usada.

Tiene una reparacion en la proa, aparte de eso enta en un buen estado general.

El precio son 345€ + portes, rebajo a 295€, portes incluidos.

Tomeu

newave.jpg

newave_1.jpg

newave_2.jpg

newave_3.jpg

newave_4.jpg

newave_5.jpg

newave_6.jpg
 
Bon dia,

Estaria interessat en la taula que vens, em podries enviar fotos amb més resolució? Dius que està molt usada, però està en bon estat? Tinc una Starboard Carve 111 litres de 2004 i busco una taula per baixar volum i sortir amb vela 4-4,7, què tal aquesta? Encara no salto i em falta acabar de clavar la trasluchada...

Et deixo el meu email: polpayet@hotmail.com

Ja em diràs!

Salutacions,


Pol
 
windfly dijo:
Bon dia,

Estaria interessat en la taula que vens, em podries enviar fotos amb més resolució? Dius que està molt usada, però està en bon estat? Tinc una Starboard Carve 111 litres de 2004 i busco una taula per baixar volum i sortir amb vela 4-4,7, què tal aquesta? Encara no salto i em falta acabar de clavar la trasluchada...

Et deixo el meu email: polpayet@hotmail.com

Ja em diràs!

Salutacions,


Pol

Hola,

Faré un parell de fotos amb bona qualitat i te las enviaré.

Si lo que necesites es una tabla per 4.0-4.7 aquesta es la tabla ideal.

Tomeu
 
Soy Jose de Cadiz , te ofrezco 275 euros , he encontrado la misma en Pozo a 250 euros iba a ir esta semana , pero al final se ha caido la prevision , piensatelo vale y me dices si es afirmativa tu respuesta mañana te ahgo el ingraso ok, gracias de antemano un saludo
 
ciclon dijo:
Soy Jose de Cadiz , te ofrezco 275 euros , he encontrado la misma en Pozo a 250 euros iba a ir esta semana , pero al final se ha caido la prevision , piensatelo vale y me dices si es afirmativa tu respuesta mañana te ahgo el ingraso ok, gracias de antemano un saludo

Hola,

De momento el precio es de 295€ portes incluidos.

Tomeu
 
Volver
Arriba