Velocitat a Port

jordi-navata

Totawind Master
Mensajes
774
Puntos
0
Ubicación
port de la selva
Hola, avui, dia plujós a quasi tot catalunya ha estat un gran dia de sud a Port.

aigua plana i vent fort, en condicions normals hauria agafat 97 lts i 5,7, però avui amb en Xavi ens haviem proposat "picar-nos" en velocitat.

tots dos hem sortit amb manta 115 lts i gtx 7,5

en Xavi ha fet uns espectaculars 40,4 mph que son 35,10 nusos, jo he quedat força més enrera amb unes discretes 32,2 mph (27,98 nusos)

ha estat molt bé, tot i que sincerament la sensació d'anar al límit i sempre apunt de catapulta doncs acaba estressant una mica. (almenys a mi, en xavi encanvi quasi ni podia entrar al susuki de l'exitació i eufòria)

no hi ha fotos però si testimonis, que han flipat amb la gran ost... que m'he fotut, quan anat a màxima velocitat, m'ha entrat una ràfaga que m'ha aixecat la taula i al intentar jo evitar que puges molt he clavat la punta fent un espectacular spinloop. (per sort no s'ha trencat res, ni jo ni el material).
 
Gracias por la crónica Jordi, tuvo que ser emocionante de verlo, ya no te digo vivirlo desde encima de la tabla.

Mi velocidad máxima ha sido solo de 19,8 nudos, nada más me he puesto el gps ese día en Badalona con viento de entre 12-18 nudos.

A ver si pillo un día plano plano con un poco más de viento y me enchufo de nuevo el gps, espero no matarme [roto2gay.gif]
 
Molt interessant la crònica!
Per cert, Jordi: recomanaries Port en dies com aquests per gent com jo, que començo a anar amb poc volum però que encara no puc amb onades grosses? (avui maretón a Castelldefels). És terral, però hi ha el port i no hi ha perill?
 
Port amb sud és ideal per velocitat o freestyle, sembla ben be que naveguis en un estany, amb l'aigua totalment plana i generalment amb bona temperatura (pel vent calent del sud) però és perillòs, pq és totalment terral i a mesura que t'endinses una mica el vent puja molt de força, pel que si no ets de la zona i has navegat per allà amb sud, és molt fàcil anar passat i la tornada es fa complicada especialment amb poc volum. Jo no ho recomanaria per gent que comença o si navegues sol, però evidentment som molts els que aprofitem el sud per navegar per allà. A l'estiu, més d'un cop he vist haver de sortir a recollir gent amb la zòdiac del club pq no podien tornar, això sí, generalment gent que comença o gent que tinguent una mica més de nivell (navegació amb arnés, començant amb water...) doncs es posen nerviosos pq veuen que no avancen i els costa força.
 
Volver
Arriba