Trobada set'09 (PORT)

A Sant Pere tothom hagués estat més controlat i "atès". Jo us vaig perdre de vista la major part del temps... Reconec que vaig muntar molt ràpid i que anava atrafegat i a la meva bola...

Però pensa Enrik que aquests dies complicats també compten.

Un altre dia ho farem millor 😁

Per mi finalment va ser un dia excelent! Aixo si vaig montar i ficarme a l'aigua a una velocitat vertiginosa. Suposu que despres de punxar a sant pere i estar amb la intriga de que passaria al arribar a dalt de la muntanya que dona a Port, al veure que bufava de forma miraculosa tots teniem una mica la por de que allo fos un miratge i s'hagues d'acabar. Massa bonic.

Pero res mes lluny, va anar pujant i baixant a ratos. De vegades be amb la 5.8 i alguns ratos, al allunyarte del port passadissim i una mica descontrolat. Pero en definitiva genial! Ens vam treure el monu d'un estiu poc propici pel que fa als garbins, i en un spot de luxe, perfecte per practicar i millorar! Planejades mes intenses, un bon % de trabutjades realitzades, bastants salts, precisament era el que volia practicar, i un ambient excelent!

Se que no vaig pararme a coneixe-hos a tots, pero esperu fer-ho proximament!

A part tinc un bon grapat de fotus de la sessio! La majoria son meves pero en alguna sortiu alguns! Proximament les penjare que he de fer una seleccio!

Res millor que la quedada post-vacacional 1 dia abans de começar la uni jejeje

[saludo]

Ja ja pero k el windsurf no et distregui d'estudiar e company? Bueno lo justet je je.

Lluis_CB dijo:
Per mi finalment va ser un dia excelent! Aixo si vaig montar i ficarme a l'aigua a una velocitat vertiginosa. Suposu que despres de punxar a sant pere i estar amb la intriga de que passaria al arribar a dalt de la muntanya que dona a Port, al veure que bufava de forma miraculosa tots teniem una mica la por de que allo fos un miratge i s'hagues d'acabar. Massa bonic.

[saludo]

No ho hagués explicat millor!!! "Massa bonic", però REAL!!!!!

Esperem les fotos, Lluís.

Volver