Trobada set'09 (PORT)

salvi

Totalwind Hero
Abans que res, espero que tothom hagi arribat a casa molt cansat i content. Ha estat un dia gran, en un spot excepcional (16-20 nusos de tramuntana) i amb uns aficionats incomparables. De moment, les poques fotos que he pogut tirar.

Adjuntos

• porttt 002.jpg
    porttt 002.jpg
    77,8 KB · Visitas: 1.468
  • porttt 003.jpg
    porttt 003.jpg
    95,8 KB · Visitas: 1.619
  • porttt 005.jpg
    porttt 005.jpg
    58,2 KB · Visitas: 1.459
  • porttt 006.jpg
    porttt 006.jpg
    63,1 KB · Visitas: 1.459
  • porttt 007.jpg
    porttt 007.jpg
    61,5 KB · Visitas: 1.460
  • porttt 013.jpg
    porttt 013.jpg
    62,1 KB · Visitas: 1.461
  • porttt 021.jpg
    porttt 021.jpg
    102,9 KB · Visitas: 1.461
  • porttt 025.jpg
    porttt 025.jpg
    67 KB · Visitas: 1.460
  • porttt 032.jpg
    porttt 032.jpg
    64,5 KB · Visitas: 1.461
  • porttt 042.jpg
    porttt 042.jpg
    85,4 KB · Visitas: 1.460
  • porttt 047.jpg
    porttt 047.jpg
    69,6 KB · Visitas: 1.460
Crònica

A les 11.05, tots reunits puntualment a Sant Pere (Tropic Beach), i veient que estava parat, decidim per unanimitat pujar a Port, on ens constava (via Enrike, que es va haver de quedar a Barcelona, i algun altre contacte més) que estava en 15-16 nusos de tramuntana-mestral.

Així que, tots en caravana cap a Port. Gran encert, que va evitar una punxada estrepitosa.

Entrava al principi molt inestable, oscil.lant entre 12 i 18 nusos d'una manera desconcertant. Grans dubtes a l'hora de muntar, que si ara 5.5, que si ara 6.5... No sabien què fer. Muntem petit... (Sort, perquè després ho vam agrair). A les 12:15 tothom ja estava a l'aigua, adaptant-se a unes condicions fluctuants i no gens fàcils.

Però, ah!!!!, cap a les 2 la cosa canvia i es posa fort, 18-20 nusos, amb ratxes que t'obligaven a no relaxar-te un pèl. El festival ha començat i Port esclata en una orgia de veles, tramuntana furiosa i velocitat.

Així dues hores més vam estar, a tope, saludant-nos amb eufòria quan ens creuàvem, fent alguna minipausa per recuperar o per donar una ullada al material dels altres... Bastanta gent a l'aigua i un ventarro que no ens va donar cap treva. Les condicions van continuar tot el dia.

Gran èxit de convocatòria en aquesta trobada postestival, que hauria ja de convertir-se en un clàssic. D'altra banda, Port és una assignatura inel.ludible per a qualsevol windsurfista. M'alegra que els i les noves hagueu descobert aquest magnífic spot en unes condicions veritablement emocionants.

Ara, a fer punts per a la pròxima!!!

Ens veiem!

salvi

doncs si , va ser un dia memorable, amb vent molt ratxejat i com bé dius , salvi, dubtant entre la 6,2 i la 5,4, finalment vaig montar la 5,4 cosa que va sr un encert, la veritat es que avui tinc agulletes, la manca d'entrenament es nota. Francament va valer la pena, hem de repetir-ho
Salut i bon windsurf

US Poso unes fotos que vaig fer

Adjuntos

• IMGP0348 [320x200].JPG
    IMGP0348 [320x200].JPG
    75,1 KB · Visitas: 1.378
perdoneu es que no en se de penjar fotos, l'he comprimit massa, intentare millorar-ho.

carai,així que al final vareu venir cap a casa, llàstima que coincidís amb l'aniversari de la meva filla. [crybaby]

be m'alegra que ho disfrutessiu, ja em varen comentar que dissabte hi havia moltíssima gent a l'aigua. Jo per sort vaig poder navegar una mica divendres al vespre, que tot i que la tramuntana va entrar tard, cap a les 18:30 es va poder navegar durant un parell d'horetes fins que es va fer fosc.

Bé, dissabte vaig arribar sobre les 11:30 (una miqueta tard) del matí a Sant Pere al Tropical Beach, i ja no hi havia ningú...pero ja he vist que veu pujar a Port de la selva

Ja en veurem la propera!!!

Salutacions

Vam marxar una miqueta abans no sense repassar qui podia faltar, vam enviar algun missatge a gent que no hi era. Em sap greu. Per això és important tenir els mòbils de tots.

Fins la propera. Sort que vàreu navegar. A Port es va posar fortíssim (per 5 metres passat).

Exit total, queda instaurada com a Quedada post-vacacional i te caracter anual. No sera la unica pero si sera un referent per despres de les vacançes, per explicar-nos els uns als altres a on hem anat de vacançes i tot aixo.
Tornan a la quedada del dissabte, per mi va ser especial navegar envoltat d'amics et deixa una sensacio especial i si a mes es a Port (un lloc fantastic per el paissatge que tens mentres navegues) donçs mes.
A mes vem tindre sort per que el vent no era especialment violent i ens va deixar navegar a tots els que portaven material gran i els que portaven material petit, hi va har-vi per tothom.

Torno a repetir un EXIT companys i ens veiem a la proxima.

Flashos que encara em vénen a la memòria...

La vista panoràmica inicial de Port, des del cotxe a dalt de la muntanya, que ens confirmava per fi que navegaríem, després de tres quarts d'hora de dubtes i nervis des de Sant Pere.

L'excitació a l'hora de muntar, com si el vent hagués de parar en qualsevol moment.

El primer bordo. La felicitat total.

La cara de felicitat dels companys, especialment aquells que descobrien aquest spot únic.

L'enorme satisfacció de navegar fins a reventar... i aquell cansament físic de l'endemà que es converteix en una impagable sensació de benestar... No existeix droga que se li pugui comparar!

Sí senyor! Com diu l'Àlex, aquesta trobada s'ha de fer cada any!!!

Jo soc uns dels que no coneixia aquest Spot, i vaig quedar encantat, hi tornaré en properes vegades a gaudir d'una bona tramuntana. Em sembla que tots vam poder gaudir d'un bon dia de windsurf. En la propera kdd hauríem de incloure un bon dinar/berenar de cloenda. Resumint, kdd's altament recomanables. Aquí teniu un fixe per a les properes reunions.
Salutacions.

Lo de parar de navegar, lo justet per reposar forces, jo em referxo al final de la jornada de navegació, encara que aquesta vegada vaig ser dels primers en marxar, cosa que no tornará a passar. [heavy]

Hola a veure si ara surten millor les fotos
Estic d'acord ha de consolidar-se comquedada oficial post-vacances
salutacions

Adjuntos

• IMGP0341 [640x480].JPG
    IMGP0341 [640x480].JPG
    96,3 KB · Visitas: 545
  • IMGP0342 [640x480].JPG
    IMGP0342 [640x480].JPG
    118,4 KB · Visitas: 543
  • IMGP0348 [640x480].JPG
    IMGP0348 [640x480].JPG
    149 KB · Visitas: 545
Me alegro de que os fuera tan bien el día, yo lo tenía muy complicado para ir aun así el día de antes dejé el coche cargado con todo el material, me levanté pronto por la mañana y lo primero que hice fue mirar como estaba el viento en Sant Pere, lo vi todo tan tan parado que di el día por perdido [bonk] necesito tener mas fe.

Enrike nunca me cansare de decirlo "S'HA D'ESTAR AL PUESTO"

Holes gent!
Per mi va estar molt bé lo de coneixer un spot nou, el puesto molt molt xulu i maco. El problema es que quan no tens nivell aquest spot es una mica tocacollons... jo estic acostumat a bordos llargs per pillar-li el trukillo al material, al vent, etc... pero akí em va costar esta comodo, entre que anava passadisim amb 7m pel mati y no anava bé amb 4.9 per la tarda buhh va ser un dia de repte continu, de fet vaig ser l'ultim a sortir del aigua jejeje
Jo tb m'apuntu a la kdd anual, amb birreta de comiat, aquesta vegada sortiré del aigua abans jejeje

Gas

Volver