Triatlo Barcarès (atletisme, ciclisme, vela(windsurf, kite))

joanpere

Usuario activo
Mensajes
55
Puntos
0
Bon dia,
Fa uns dies que me ronda s´idea de un triatlo amb vela inclosa. Tot son propostes que, si tenen aceptació, es podrien canviar aixi com sa gent volgues. Si algu està dirpost a organitzar-lo, jo estic dispost a ajudar però tambe m´agradaría participar.
Si algu coneix foros de Kite, podrieu penjar aquest post a veura si agrada sa proposta.

Per exemple:

Atletisme: Sortida Barcares direcció Alcudia i tornar per se entrada de sa plaça de toros, per acabar al Barcarès (5km aprox.).

Ciclisme: Sortida Barcarès direcció Port de Pollença per arribar al mirador de Formentor i tornar al Barcarès. (20km aprox.)

Vela: Depenguent del vent (esperem que embat). Sortida de´s Barcares direcció Port de Pollença fins arribar a una boya a unes 3 milles. Fer el mateix recorregut 2 cops per fer una distancia que, si el vent ajudar, pot ser de unes 12 milles. Aqui si que hauriem de tenir varies opcions per si el vent es fluix o de distintes direccions.
Tipus de embarcació: totes les embarcacions propulsades a vela (windsurf, catamaran...) i kites.
 
me pareix una excel·lent idea! a les azores ja s'en fa un amb windsurf... podríem seure i a veure per on es comença!
 
Jo vaig participar a un als EE.UU. de bici i windsurf i va ser molt divertit però massa fàcil. Consistia en uns 10 km en bici i un recorregut de windsurf de unes 2 milles, massa light; els triatlons es caracteritzen per ser proves dures i crec que hauria d'haver un ingredient d'esforç important o al menys, mínim.

Crec que pot ser molt divertit però no veig entusiame. Tú ets el primer que "respira". Si no hi ha gent disposada a participar, no val la pena ni que ho xerrem. Podriem començar per demanar qui estaria disposat a participar.
Per favor, enviau senyals de vida si voleu participar. Recordau que la proposta que jo faig no és més que això, una proposta. Podria ser més llarg, més curt; el que vulgui la gent.
 
Volver
Arriba